Nee (h)Ellen
![]()
Moet ook zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb dat het op die manier die ik aangegeven heb goed gaat komen. Ben nu ff in spannende afwachting of ik evt. van de baas woensdag nog vrij krijg zo ja dan ga ik dan ff brief knutselen en opsturen, de inzet wordt in ieder geval hoger!! Stelletje *** lullen moet gewoon actie ondernemen, en omdat ik nu wacht hebben ze straks maar over de brug te komen.
En als er juridisch gezwam moet komen heb nog wel wat vrinden met wat juridische achtergrond, plus een goede rechtsbijstandsverzekering lopen . Kom maar op dus...
Anywayz, over vanavond....
Ben nog ff twee uurtjes terug geweest op de casa en heb daar met de grondverf in de rondte gelopen zodat we morgen alleen maar het plafond hoeven te doen (
![]()
)
Verder een tip gekregen van buur Cees om met acrylkit de aanhechtingen van de balken op het hechthout aan de muur af te kitten. Op die manier is het straks echt strak als een snaartje zo mooi( in ieder geval al in mijn gedachten
![]()
)
Verder de vensterbank in de bijkeuken in de hoogglans gezet, alleen het kozijn want toen ik het raam zelf wou gaan doen, ging het regenen.... En kan niet het raam open laten staan met een stok oid tijdens de nacht, heb ik vocht in de verf plus leuke openeing voor een passerende insluiperd.
Dat moet dus maar morgen oid als we het plafond redden op de dag ; pap en ik
Zo ff pics bekijken en als usual uploaden