beide. Tis allemaal zo strict. Dat mensen er direct van uit gaan dat als je huidige vriend of vriendin vaak met iemand anders omgaat er direct wat speelt tussen die 2, dat is van de zotte. Ik bedoel je vertrouwd elkaar of je doet het niet. Maar je gaat niet zitten twijfelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je dan de jaloerse reacties of de tolerante (in sommige ogen naïeve) reacties?
En wie mag er dan in het midden rijden, ook al zo'n big issue.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wheheehehehe![]()
nou dat lijkt me niks zeg, stel die andere griet is een concurente oid, schaam je je toch kapot als je ernaast gaat meefietsen,... zo van:
ff controleren wat hij doet?![]()
Lol, doen ook wel veel samen hoor gelukkig. Weekenden zijn zowiezo van ons.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:58 schreef R_ON het volgende:
Het is ook gewoon niet leuk als je partner altijd met een ander bezig is, en nooit met jou. Het gaat niet alleen om vertrouwen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:03 schreef R_ON het volgende:
[..]
En wie mag er dan in het midden rijden, ook al zo'n big issue..
Dat is zowiezo een aandachtshoer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:03 schreef R_ON het volgende:
[..]
En wie mag er dan in het midden rijden, ook al zo'n big issue..
wat is er mis mee met het feit dat je soms meer aandacht aan een ander iemand besteed dan aan je huidige vriend of vriendin? Tis geen gehandicapt huisdier wat continu verzorging nodig heeft hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:58 schreef R_ON het volgende:
Het is ook gewoon niet leuk als je partner altijd met een ander bezig is, en nooit met jou. Het gaat niet alleen om vertrouwen.
Nee maar wel op tijd een goeie beurt en vraag me af of daar na zulke intensieve sport nog wat van terecht komt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wat is er mis mee met het feit dat je soms meer aandacht aan een ander iemand besteed dan aan je huidige vriend of vriendin? Tis geen gehandicapt huisdier wat continu verzorging nodig heeft hoor![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:04 schreef Byte_Me het volgende:
5 keer per week iets gaan doen met een of andere kerel. en dan kijken hoe leuk hij dat vindt.
ik kan klaverjassenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:26 schreef JoPiDo het volgende:
met 'een goede vriend' vijf keer per week klaverjassen
Dat is persoonlijk, maar ik zou het niet prettig vinden. Goh, leuk dat ik je ook nog eens ziequote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
wat is er mis mee met het feit dat je soms meer aandacht aan een ander iemand besteed dan aan je huidige vriend of vriendin? Tis geen gehandicapt huisdier wat continu verzorging nodig heeft hoor![]()
oh zeker welquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee maar wel op tijd een goeie beurt en vraag me af of daar na zulke intensieve sport nog wat van terecht komt?![]()
Is het ook in mijn ogen, maar dat komt meer omdat ik me er gewoon niets bij voor kan stellen dat het leuk is om zo fanatiek te sporten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:09 schreef kriele het volgende:
Is het wel leuk om verkering te hebben met zo'n overdreven healthfreak? Klinkt allemaal haast dwangmatig.
Het gaat ook om vertrouwenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:02 schreef sitting_elfling het volgende:
beide. Tis allemaal zo strict. Dat mensen er direct van uit gaan dat als je huidige vriend of vriendin vaak met iemand anders omgaat er direct wat speelt tussen die 2, dat is van de zotte. Ik bedoel je vertrouwd elkaar of je doet het niet. Maar je gaat niet zitten twijfelen.
Onzin, meer gezellig en motiverend, zij ook buiten en toch nog een beetje bewegen. Allemaal blij, je gaat er nu al vanuit dat het fout zit. Als hij het geen goed idee vind weet je waarschijnlijk genoeg ja. Maar het zal me niets verbazen als hij positief reageerd en dit allemaal een storm in een glas water is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wheheehehehe![]()
nou dat lijkt me niks zeg, stel die andere griet is een concurente oid, schaam je je toch kapot als je ernaast gaat meefietsen,... zo van:
ff controleren wat hij doet?![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik kan klaverjassenTS ik hoor het wel
![]()
Je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik de relatie verbreken, kunnen we alletwee verder met ons leven.
Nou ja, het is wel zo dat als je fanatiek bent met sporten dan is het gewoon leuk om dat met iemand samen te doen. Het is verdomd moeilijk om iemand te vinden die ook 5x per week wel wil sporten. En dat dat toevallig een vrouw is: tsja.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:17 schreef milagro het volgende:
Ms komt mijn lichte argwaan ook omdat ikzelf geen enkele vent vijf keer per week wil zien, tenzij ik een wel heel bijzondere interesse in die persoon hebt
Never trust anyone, who bleeds for 5 days and does not die, of zoiets, toch
dit zou je inderdaad eens moeten doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben dol op klaverjassen, jammergenoeg kan niemand het in mijn omgeving... Dus als je zorgt voor nog twee leuke vrienden hebben we een leuk team bij elkaar
![]()
Been there, done that, verspild verdriet. Dat is het gewoon niet waard.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:19 schreef Vitalogy het volgende:
Je hebt het er maar moeilijk mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |