Maar dat is met zoveel dingen. Ik denk dat als zout nu ontdekt zou worden dat het niet echt gekoppeld aan eten zou worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:39 schreef Jeff89 het volgende:
Als het daar allemaal om te doen was hadden ze allang al dingen als XTC en weed volledig gelegaliseerd om te cashen..
Het is vooral dat alcohol al 100en jaren dik ingeburgerd is.. Als het niet bestond en iemand zou het vandaag de dag ontdekken durf ik te wedden dat 't gewoon de harddrugs lijst op zou gaan..
Er is al snel een gek die het oplikt als er gestrooid is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar dat is met zoveel dingen. Ik denk dat als zout nu ontdekt zou worden dat het niet echt gekoppeld aan eten zou worden.
roken is net zo verslavend als heroine , en roken is slecht en heroine niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Alcohol is veel minder verslavend dan heroïne en per definitie niet gelijk slecht. Ach, waarom ga ik hier ook serieus op in.
Dat kan wel kloppen aangezien de meeste verslaafden toch geen werk hebben, en als ze dat wel hebben moeten ze wel werken om hun heroïne te betalenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Mensen met een kater melden zich massaal ziek op maandagochtend. Dat percentage zal met heroïne verslaafden aanmerkelijk lager liggen.
Verslaafden krijgen wel HIV, hepatitus en andere enge aandoeningen via gebruikte spuiten. Bovendien zullen ze niet vaker dan een bierdrinker veilige seks hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Je hoort nooit:
'Shit nu ben ik zwanger omdat ik na een avond heerlijk heroïne spuiten vergeten ben een condoom te gebruiken.'
al was heroine gelegaliseerd , waar de TS rekening mee houd , zou dit probleem er niet zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Verslaafden krijgen wel HIV, hepatitus en andere enge aandoeningen via gebruikte spuiten. Bovendien zullen ze niet vaker dan een bierdrinker veilige seks hebben.
Dus jij wilt naast die 600.000 alcoholisten ook nog meer heroïne verslaafden?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Alcohol is evenals heroïne een harddrug. Er zijn naar ik meen 600.000 alcoholisten in Nederland.
Omdat er minder heroïne wordt gebruikt dan alcohol dus is het minder hard nodig, zou er meer heroïne worden gebruikt zouden hier ook meer controles op zijn.quote:Ik heb nog nooit gehoord van een weekend-heroïne controle bij automobilisten.
Heroïne verslaafden hebben minder vaak werk.quote:Mensen met een kater melden zich massaal ziek op maandagochtend. Dat percentage zal met heroïne verslaafden aanmerkelijk lager liggen.
Heroïne junks liggen dood te gan ergens onder een brug.quote:Het ziekenhuis ligt vol met mensen die hun lever naar de mallemoer hebben gezopen.
Ja, laten we allemaal gaan spuiten na een kampioenschap. Dat is gezond.quote:Elk weekend zijn er vormen van geweld door alcoholgebruik. Mensen gaan massaal bushokjes slopen als ze een kampioensschap vieren met lityers alcohol.
Een Heroïneverslaafde zal er alleen maar in slapen.
En heroïne verslaafden hebben of geen kinderen, zijn ze kwijt of je hoort er minder vaak van dat ze hun kinderen slaan.quote:Agressieve vaders slaan geregeld hun kinderen met een slok te veel op.
'Stom van me, ik heb nu een SOA omdat ik iemand anders spuit heb gebruikt om een shotje te nemen.'quote:'Stom van me nu heb ik een SOA, komt omdat ik met m'n dronken kop geen condoom heb gebruikt.'
Heroïne hoertjes raken ook nooit zwanger.quote:Je hoort nooit :
'Shit nu ben ik zwanger omdat ik na een avond heerlijk heroïne spuiten vergeten ben een condoom te gebruiken.'
Daar ben ik het zelf ook oneens mee, het is voornamelijk omdat alcohol meer ingeburgerd is.quote:Wat is het dat de ene harddrug maatschappelijk geaccepteerd is en de andere gecriminaliseerd wordt ?
quote:
Eerste punt heb je gelijk in, tweede niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Alcohol is veel minder verslavend dan heroïne en per definitie niet gelijk slecht. Ach, waarom ga ik hier ook serieus op in.
Dan heb je toch al aids en maakt een condoom niet meer veel uitquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Net zo verslavendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
roken is net zo verslavend als heroine , en roken is slecht en heroine niet.
bla.
Nee inderdaad, heroine is totaal niet schadelijk...... heeft geen bijwerkingen etc etcquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
roken is net zo verslavend als heroine , en roken is slecht en heroine niet.
bla.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |