quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:36 schreef Saabmobiel het volgende:
Veel plezier vandaag klussers!
[afbeelding]
En succes met het verbouwen van Gaucho's!![]()
Dat is sowieso slimquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, daar ben ik dus ook bang voor. Dat ze terug komen.
Vandaar dat er voorlopig geen laptops of schermen in beeld komen in de woonkamer.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Er is overigens ook een meet van de voetbal SC 'Hools', mss kunnen we die party nog wel crashen na het eten.
Volgens Arty moeten we meet op zijn Nederlands uitspreken, aangezien we klussers zijn. We gaan vanavond dus 'meten'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zaten hire ook nog eens pal aan de straat natuurlijk Dude, ze konden zeg maar meelezen op het scherm.
Heb wel gelijk mijn account overal even uitgelogd.
Is het al meet-tijd?
Ai das niet zulk best nieuws! Ik hoop dat jullie het nog gaan halen! En anders komen jullie maar gewoon wat later.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoi![]()
Ik weet niet of we het gaan halen vandaag, met de meet.![]()
We willen zeker wind & waterdicht zitten, meer 't zit een beetje tegen![]()
Niet iets specifieks, maar vorige week waren we rond dit tijdstip gewoon al veel verder.
Ik houd jullie up to date, natuurlijk. Maar ik dacht: beter nu alvast zeggen dan als iedereen
al richting Utrecht is.
Groetjes,
Aritha
De straat daarachter, daat zit O'Connelsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Aritha, balen dat het tegenzit!
Zitten de VBL-ers echt om de hoek? Gezallich!
Wat Be zegt!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Aritha, balen dat het tegenzit!
Zitten de VBL-ers echt om de hoek? Gezallich!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |