abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37744583
Vervolg van Skinhead schiet allochtonen dood in Antwerpen
quote:
18-jarige schutter had extreemrechtse sympathieën

De man die vanmiddag in Antwerpen een zwarte vrouw en een kleuter doodschoot en een vrouw van Turkse origine verwondde, is een achttienjarige Belg met extreemrechtse sympathieën. Dat meldt Dominique Reyniers van het Antwerpse parket.

Eerst schoot de jongeman in de Kleine Goddaard met "een geweer van het zwaardere kaliber" op een vrouw van Turkse origine. Het slachtoffer ligt in het ziekenhuis, maar verkeert niet in levensgevaar.

Dodelijke raid
Vervolgens zette de schutter zijn dodelijke raid door de stad verder en schoot hij een zwarte vrouw en een blank meisje neer in de Zwartzustersstraat. Beide slachtoffers overleden ter plaatse. De vrouw paste op de kleuter.

Een politieagent die toevallig in de buurt was, hoorde van omstanders dat er een man met een wapen door de stad trok. De agent lokaliseerde de verdachte en vroeg de jongeman drie keer het geweer van zijn schouder te halen en het wapen op de grond te leggen. De schutter weigerde en maakte een plotse beweging, waarop de politieman hem in de buik schoot. De meerderjarige jonge dader werd overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij bewaakt wordt, maar verkeert niet in levensgevaar.

Skinhead
De schutter, die in februari achttien jaar is geworden, verblijft in Antwerpen en is niet gekend bij het gerecht. "De dader had de uiterlijke kenmerken van een skinhead en droeg aanwijzingen die duiden op extreemrechtse sympathieën", aldus de parketwoordvoerster. Hij was namelijk in het zwart gekleed, droeg stevige laarzen en had lang haar, dat opzij afgeschoren was.

Zodra de verdachte in staat is te worden gehoord, zal de onderzoeksrechter hem ondervragen.
bron

[ Bericht 41% gewijzigd door Mylene op 11-05-2006 19:45:54 ]
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:40:23 #2
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_37744591
misschien blijft het hier wel weer ontopic..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_37744599
Je bent eerder schatje maar ik weet niet of je TT de lading nog helemaal dekt.
pi_37744614
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:35 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

lul niet. Jullie zijn hier destijds heen gekomen omdat jullie voor een belachelijk laag bedrag simpel werk wilden doen. Waarom zou je mensen een normaal salaris betalen als je mensen van buiten kan halen die voor 30% minder willen werken?
Dus over 20 jaar gaan we de polen belachelijk maken hier!

Wie is hier nu de oorzaak van denk eens na aub!
De regering doet dit nml!
Die mensen niet die kwamen omdat ze het hier beter zouden krijgen dan in hun thuisland!
Polen staan nu te popelen om hier binnen te komen!
Hou jij ze tegen? Kun je niet omdat de regering deze beslissingen neemt!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37744618
Kan deze dicht en die andere weer open. Het gaat niet om een skinhead en niet om allochtonen.

Deze titel wordt in het nieuws ook niet meer gebruikt.
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:41:27 #6
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_37744619
als nou gewoon niemand meer op die heks reageert...
het is gewoon een kloon en als niemand reageert is de lol er snel af
Oh yes i did!
pi_37744620
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:40 schreef nixxx het volgende:
misschien blijft het hier wel weer ontopic..
hoop het.
tvp
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:41:49 #8
148645 berber-mocro
Lijpe mocro Flavour
pi_37744633
Om even ontopic te blijven, Het is schandalig dat dit is gebeurt, het doodschieten om je eigen ideaal beeld te realiseren in het land is niet goed te praten, welk gedachtegoed je dan ook volgt!
Op vrijdag 2 juni 2006 12:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Negert komt van samson en gert, als gertje vraagt "samson wil je brokjes" zegt samson: "negert"
pi_37744652
Het bleek nu toch een gothic te zijn?
pi_37744674
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:42 schreef Paltos het volgende:
Ja, wat die afschuwelijke daad natuurlijk niet minder erg maakt.
pi_37744676
quote:
hoe kom je daarbij?
pi_37744680
Skinheads, zijn dat niet de vrolijke halve gare op ska springende hippie's?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_37744684
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
jup
pi_37744687
het is een incident

eerste keer dat het is gebeurt

je hoort vaker dat een of andere buitenlander (vaak moslim of neger) iemand heeft neergeschoten, doodgestoken, verkracht

dus dat nu een keer een blanke het heeft gedaan in een land waar 90% blank is is knap want je zou het omgekeerd verwachten maar tot nu toe worden de meeste moorden en andere onzin gepleegd door bepaalde buitenlandse mensen.

en daar is geen ontkennen meer aan, we leven niet meer in de politiek correcte jaren.
pi_37744691
quote:
Dat zou mij zeer verbazen. De kloof tussen krassen en paffen is mij iets te groot.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_37744695
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoe kom je daarbij?
Ik keek naar het nieuws.
pi_37744697
quote:
De politie had het in de laatste berichten over een gothic uitziend iemand, kaal met haar van achteren en zwarte kleding en met extreem-rechts sympathieen.
pi_37744699
quote:
yup ska en hippie, vaak al links dus.
pi_37744702
quote:
Ja
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:44:18 #20
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37744703
quote:
RACISME WAS MOTIEF VOOR SCHIETPARTIJ
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
De 18-jarige jongen die in Antwerpen een zwarte vrouw en een kindje heeft doodgeschoten, heeft gehandeld uit racistische motieven. Dat zegt het Antwerpse parket. Er zijn ook aanwijzingen dat hij extreemrechtse sympatieën heeft.

De jongen, met de kenmerken van een skinhead, verwondde eerst een Turkse vrouw en schoot later op een zwarte vrouw en het kindje waar ze op paste.

Hij werd daarna zelf neergeschoten door de politie. Hij is buiten levensgevaar, maar de speurders hebben hem nog niet ondervraagd. Hij had geen banden met de slachtoffers en kwam niet eerder in aanraking met het gerecht.
En hopelijk laat niemand zich nu uitlokken door een of andere relkloon.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_37744718
quote:
skinheads
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:44:49 #22
148645 berber-mocro
Lijpe mocro Flavour
pi_37744720
in elke subcultuur komen mijn inziens rechtse types voor...
Op vrijdag 2 juni 2006 12:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Negert komt van samson en gert, als gertje vraagt "samson wil je brokjes" zegt samson: "negert"
pi_37744731
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
Kan deze dicht en die andere weer open. Het gaat niet om een skinhead en niet om allochtonen.

Deze titel wordt in het nieuws ook niet meer gebruikt.
Welke topic titel wil je hebben dan?
pi_37744733
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:44 schreef Paltos het volgende:

[..]

Ik keek naar het nieuws.
nog bronnen?
pi_37744743
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

nog bronnen?
Nee, nieuws op de vrt is mijn enige bron.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')