abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37739578
quote:
Skinhead schiet allochtonen dood in Antwerpen

ANTWERPEN (ANP) - Een 18-jarige skinhead met een extreemrechtse achtergrond heeft donderdagmorgen in het centrum van Antwerpen een zwarte vrouw en haar dochtertje op straat doodgeschoten. Even daarvoor had hij gevuurd op een Turkse vrouw. Die verkeert momenteel in levensgevaar.

De politie gaat uit van een racistisch motief, meldt de VRT-radio. Agenten hebben de jongeman neergeschoten.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:27:27 #2
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_37739588
vuile idioot...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_37739601
quote:
Skinhead Antwerpen doodt 2 mensen

` Een 18-jarige skinhead heeft in het
centrum van Antwerpen een zwarte vrouw
en haar dochtertje doodgeschoten.Een
derde slachtoffer,een Turkse vrouw,
verkeert in levensgevaar.De politie
heeft de jongen neergeschoten.

De politie vermoedt dat hij racistische
motieven had voor de moordpartij.Over
zijn verwondingen is niets bekend.

donderdag 11 mei 2006 @ 16:27:55 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37739606
quote:
De politie gaat uit van een racistisch motief, meldt de VRT-radio.
No shit, Sherlock...
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:35:32 #5
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_37739845
nou wat zouden de frontpagers (en de rest) hiervan vinden,nu zijn ze weer wel een dag stil vermoed ik.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_37739863
wat een misselijk actie.
ze moeten die skinhead naar Iran sturen.
pi_37739888
DAMNM!!!! Ik had het ook net gelezen, ik schrok me kapot. Het integratieprobleem lijkt in België toch veel groter dan hier. Echt verschrikkelijk!! Wat een idioot. Ook echt een klein meisje neerschieten... wat een held
pi_37739943
quote:
Racisme aanleiding tot schietpartij Antwerpen
Vrouw en kind doodgeschoten

belga
ANTWERPEN - In Antwerpen heeft een man vanmiddag op straat een vrouw en een kind doodgeschoten. Een andere vrouw raakte zwaargewond. De politie kon de man daarna zelf neerschieten. Volgens het parket zou hij gehandeld hebben uit racistische motieven. De vrouw die overleden is, was een kleurlinge die als au-pair op het kind paste.

Eerst schoot de jongeman in de Kleine Goddaard met ,,een geweer van het zwaardere kaliber'' op een vrouw van Turkse origine. Het slachtoffer ligt in het ziekenhuis, maar verkeert niet in levensgevaar. Vervolgens zette de schutter zijn tocht door de stad verder en schoot een gekleurde vrouw en een blank meisje neer. Beide slachtoffers overleden ter plaatse.

Getuige

Een getuige die met een vriend in de Lange Koepoortstraat stond te praten, zag hoe de dader eerst op de vrouw en dan op het kind schoot. Volgens de getuige was er helemaal geen aanleiding om te schieten. Volgens de ooggetuige was de schutter in het zwart gekleed en had hij lang haar dat opzij was afgeschoren.

Na de schietpartij wandelde de schutter rustig verder. Vervolgens draaide hij zich om naar de getuige en zijn vriend. Die sprongen achter een hoek omdat ze dachten dat de man zijn karabijn op hen richtte.

De schutter werd vervolgens door de politie in de buik geschoten en overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij bewaakt wordt. Zodra de verdachte in staat is te worden gehoord, zal de onderzoeksrechter hem ondervragen.

Racisme

Alles wijst erop dat het om een racistische daad ging, zegt het parket vanmiddag. De dader wordt door het parket omschreven als een achttienjarige skinhead met extreemrechtse sympathieën.
Standaard.be
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:38:39 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_37739944
wát een loser
Huilen dan.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:38:58 #10
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_37739960
Zonet toen dit bericht net op nu.nl was geplaatst stond dat rascistiche motief er niet bij, maar gewoon "man schiet vrouw" oid. Maar ik vermoedde het al, want het is de laatste tijd grimmig daar in Belgie, afgaand op de nieuwsberichten. Er stond trouwens ook dat die 2e vrouw, op een bankje zat te lezen toen ze werd neergeschoten.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_37739981
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:35 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
nou wat zouden de frontpagers (en de rest) hiervan vinden,nu zijn ze weer wel een dag stil vermoed ik.
Op de frontpage staat nog niets....
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:40:18 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_37740002
schiet die megool nog een keer.. dit keer door z'n kop.. zulks tuig heeft geen recht op leven
Huilen dan.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:41:08 #13
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_37740026
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:39 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Op de frontpage staat nog niets....
goed zo, hebben ze de tijd om een oordeel samen te stellen.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:42:34 #14
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37740075
Deze keer lijkt het me niet zo waarschijnlijk dat er iemand "kletskop" heeft geroepen in ieder geval.
---verdwijnt---
pi_37740088
Je zal maar de familie zijn van die vrouw of dat kleine meisje....

In dit geval mag van mij "martelelen van de dader met als doel het zo lang mogelijk pijn laten lijden" best wel
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:43:53 #16
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37740100
Ja mensen, zo zie je maar weer.
Racisten zijn echt honden, uit pure haat gewoon iemand doodschieten omdat een ander een ander kleurtje heeft.
Ik hoop dat die klootzak levenslang krijgt.
pi_37740114
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef BdR het volgende:
Zonet toen dit bericht net op nu.nl was geplaatst stond dat rascistiche motief er niet bij, maar gewoon "man schiet vrouw" oid. Maar ik vermoedde het al, want het is de laatste tijd grimmig daar in Belgie, afgaand op de nieuwsberichten. Er stond trouwens ook dat die 2e vrouw, op een bankje zat te lezen toen ze werd neergeschoten.
Het rommelt daar inderdaad al langer, aan beide kanten (jammer dat we daarover kunnen spreken) wordt men steeds feller, er zijn inmiddels behoorlijke ghetto's in Belgie en die skinheads worden ook iedere dag gewelddadiger.

Als je naar België kijkt is de Nederlandse multiculturele samenleving nog niet eens zo mislukt, hoewel er hier ook wel aardig wat problemen zijn natuurlijk.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_37740118
en dan zegt die Belgische minister dat wij hier in Nederland een intolerante samenleving hebben.
laat me niet lachen..
het is in Belgie pas een zooitje..
pi_37740150
als ik erbij was geweest had ik die skinhead waarschijnlijk gewurgd..
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:46:40 #20
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_37740155
OFFTOPIC: isdatzo? Kan je nog ffies reageren op het boek van magnus? thanks
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:47:49 #21
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37740187
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:45 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Het rommelt daar inderdaad al langer, aan beide kanten (jammer dat we daarover kunnen spreken) wordt men steeds feller, er zijn inmiddels behoorlijke ghetto's in Belgie en die skinheads worden ook iedere dag gewelddadiger.

Als je naar België kijkt is de Nederlandse multiculturele samenleving nog niet eens zo mislukt, hoewel er hier ook wel aardig wat problemen zijn natuurlijk.
Nederland holt Belgie hard achterna, ik zie overal meer racisme en ik merk het ook op straat.
Als allochtoon word je de laatste 4 jaar echt vies aangekeken.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:48:13 #22
30560 2Mini
Official Logo
pi_37740194
Zal me niet verbazen als hij binnenkort zelf wordt beschoten door een stel negers en turken
Camera 1... 1!
pi_37740211
ik denk dat die skinhead niet alleen heeft gehandeld, maar in opdracht van iemand, pas 18 jaar en nu als zo ziek in je hoofd
pi_37740222
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:41 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]

goed zo, hebben ze de tijd om een oordeel samen te stellen.
Heb je tijd nodig om een oordeel te vormen over een dubbele moord en een poging tot moord met rascisme als motief dan?

Gewoonweg walgelijk, maar ik ben niet eens verbaast. De onderlinge tollerantie verdwijnt steeds meer. Dit soort berichten gaan we vaker horen, helaas
pi_37740229
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:35 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ach, ik val denk ik wel onder de meest rechtse groep mensen hier op fok maar je hoort mij hier niks goedpraten, als je iemand vermoord vanwege zijn huidskleur of geloof verdien je gewoon niks beters voor levenslang.

En dat geld niet alleen voor racisten maar voor iedereen die zo intolerant is dat ze het nodig vinden om andere mensen iets aan te doen.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')