quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
En ik ben ook z'n oranjefan tot het botVoetbal
.
[afbeelding]
Zullen we het samen gaan kijken want ik ben ook helemaal dol van voetbal?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
En ik ben ook zo'n oranjefan tot het botVoetbal
.
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zullen we het samen gaan kijken want ik ben ook helemaal dol van voetbal?![]()
![]()
Dus je gaat de tv naar buiten slepen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga dit hele huis gewoon behangen met slingersIk koop toeters en dan gaan we in een oranje Unox opblaas dug out op de stoep samen naar de wedstrijd kijken
![]()
En schreeuwen dat ik dan kan![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
ja johquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus je gaat de tv naar buiten slepen?![]()
BEAMERquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja johWe zetten de plasma op een tablestand gewoon voor de bosjes [afbeelding]
[afbeelding]
yepquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:18 schreef ook_gek het volgende:
Hugster,
Gespot! Deel 27
is dit het nieuwe speeltje van de enzo man
Geile bak he die 430 spider
nee helaas.quote:
ik hoef iig geen foto van de voorkant te zien, als ik dit ziequote:Op donderdag 11 mei 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
En dan beweren ze dat het gespot topic hier op FOk achteruit gaat omdat er teveel sjonnenbakken langskomen
heb beide foto's ong 5min geleden in h et stratenmaker ferrari's topic gepost...quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:37 schreef M5 het volgende:
[..]
ik hoef iig geen foto van de voorkant te zien, als ik dit zie![]()
Als ze in en uit de garage moeten staan ze wel eens even een paar minuten zo jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:33 schreef peacetaker het volgende:
@ hugster
waar zijn die foto's allemaal genomen en staan ze er regelmatig?
of ergens in de buurt...
ik keek er net in ja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:38 schreef peacetaker het volgende:
[..]
heb beide foto's ong 5min geleden in h et stratenmaker ferrari's topic gepost...
m5..wees blij dat je de voorkant nog niet hebt gezien het is echt TE erg voor woorden![]()
ja ok maar in welke stad zouden ze moeten staan...in de garage bedoel ik danquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ze in en uit de garage moeten staan ze wel eens even een paar minuten zo jaVrijwel éénmalig dus
Hij was even met dit konvooi naar Assen geweest om ze eens goed de sporen te gevenna een jaar stilstaan
[afbeelding]
Het heeft verstand gekregenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo, domme bosmongool, wat doe je?
Ik ben weer weg, kan die oranje ava van je niet aanzien![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ja hij is goed leip ehquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef Paladijn het volgende:
En die zonda
Mijn broertje heeft iets van een half jaar niet willen geloven dat die auto echt bestond
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef M5 het volgende:
[[url=http://img42.imagevenue.com/loc209/th_69540_1909_Blitzen_Benz_Detail_Engine_Right_2_1280x960.jpg]afbeelding][/URL]
21,5l 4-cilinder
200 PK @ 1600 rpm.
Bouwjaar 1909
alleen... aan die restanten heb je niets, die Blitzen-Benz doet het nog steedsquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
0 cilinders
1 ok (ossekracht)
Bouwjaar 2000 voor Christus
wat een paupers daar!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja hij is goed leip ehZie ook het contrast met de rest van het Utrechtse autobeeld
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's gjin hynder, grutte oksequote:Op donderdag 11 mei 2006 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
0 cilinders
1 ok (ossekracht)
Bouwjaar 2000 voor Christus
Ik mag hopen dat het trekdier na 4000 jaar dood is, anders is er iets ernstig mis gegaan in de natuurquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehehe, ik zei trekdier en ik moets direct aan *jouw naam hier* denken
Daar staan nog best dure auto'squote:Op donderdag 11 mei 2006 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal maar geen foto's maken bij jou in de straat dan
*proest*quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:02 schreef ook_gek het volgende:
Mijn hoofd is te groot! Kan geen helm vinden!![]()
![]()
![]()
Dat ik het nog eens mee mag maken dat jij de enige bent die ontopic bezig is in een topicquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
61, XL dus
Had je niet verwacht eh, zo vriendelijk dat ik daar bezig ben![]()
[afbeelding]
quote:k zoek e vervangstuk de waterkoeling.
het kleinste stukje darm van motorblok
naar thermostaat heb ik nodig.
Af en toe ligt er een geel plasje onder blok,
gelijk dat nivatje zijn behoefte gedaan heeft ,
in de garage. Foei Foei
Kmoet hem precies meer buiten laten.
Kheb die spanring al aangevezen maar verder kan ik
niet meer. Soms lekt em en soms niet.
Dus voorlopig doe ik er af en toe wat koelvloeistof bij,
Kdenk ook dat dat de reden is dat em af en toe te warm loopt,
geen mooie circulatie als em daar lucht kan aanzuigen.
Het gaat over lekker van koelvloeistof en verder kom ik nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet wachten tot ik de darmen van mijn NIva aan kan vezen
Ik heb ook een bieffe , maar dat lijkt meer op een scooterhelmquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef Hugster het volgende:
ik heb deze
[afbeelding]
met stoer zwart vizier jeweets
[afbeelding]
Ja dan had je een iets duurdere moeten kopen, je hebt zelf de aankoopbeslissing genomen neem ik aan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb ook een bieffe , maar dat lijkt meer op een scooterhelm
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dan had je een iets duurdere moeten kopen, je hebt zelf de aankoopbeslissing genomen neem ik aan?
[afbeelding]
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je wel vaker last van dat je denkt dat de wereld om jou draaist?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
En als je 1001 paarden hebt zul je wel flink stinken trouwens
Ja ik snap je zeker, maar zeik dan niet over hoe hij eruit zietquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja maar al die zooi in 1x kopen kost een fortuin weet je
Oh en m'n pak en schoenen zijn ook kutquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik snap je zeker, maar zeik dan niet over hoe hij eruit ziet
Pak, helm, schoenen, handschoenen, gereedschap, basis spares, spuitbussen, kartbok, banden, bougies, boutjes + moertjes, achterasje, benzinetank enz enz enz enz
Ja dan kan je beter gaan dammen
[afbeelding]
Wat die eigenaar allemaal heeft weet ik niet precies, maar ik weet wel wat jij hebt: een zeer ernstige vorm van dyslexie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:52 schreef ook_gek het volgende:
er staat hier om de hoek een bentley 4 deurs ding. bla bla spur of zo toch.
En een jaguar E type cabrio. De eigenaar van deze auto's heeft ook nog een AM vanques en volgens mij ook nog een 360 modena. Dat laatste weet ik helaas niet zeker
flying spurquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:52 schreef ook_gek het volgende:
er staat hier om de hoek een bentley 4 deurs ding. bla bla spur of zo toch.
En een jaguar E type cabrio. De eigenaar van deze auto's heeft ook nog een AM vanques en volgens mij ook nog een 360 modena. Dat laatste weet ik helaas niet zeker
Wat liefquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:23 schreef Fugie het volgende:
ach lex, jij mag alles roepen.
Gelukkig zie je geen avatars in text-modequote:
Een mongooltje met een (NL) vlaggetje en een oranje randjequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gelukkig zie je geen avatars in text-mode
Gelukkig ziet de layout er dan ook echt niet uitquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gelukkig zie je geen avatars in text-mode
ga toch koude smac etenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gelukkig ziet de layout er dan ook echt niet uit
hugo, je bent echt te kansloos aan het worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik steun de mannschaft!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond Sjoem tofferquote:
Hoezoquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
hugo, je bent echt te kansloos aan het worden.
Voel de liefdequote:
Klopt, heb ik jaren gewoond. Ik woon nu op de route van leeuwardne naar Stiensquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:10 schreef PeuRac het volgende:
Ja hoor, heb ik nummer 1000 uiteraard gewoon gemistzal weer eens niet
![]()
@Alexxxx, ik ben morgen best dichtbijmoet naar Stiens, daar woon je toch in de buurt?
Morgenochtend om een uur of 11 bij Sandra en mij thuis. Peu komt ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:24 schreef ook_gek het volgende:
zo wanneer en waar is de PTA 1000ste SC meeting![]()
Een lokale PTA-meet onder werktijdquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgenochtend om een uur of 11 bij Sandra en mij thuis. Peu komt ook
vanuit werk en pda kreeg ik een time-out constantquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
wat eenb knakenforum dit
[afbeelding]
goedkoop gekocht op de vrijmarkt 2 weken geledenquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
wat eenb knakenforum dit
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:21 schreef Fugie het volgende:
vet man
ikga mijn subkist afmaken en inbouwen en dan rondejes rijden en die hoedeplank voeren
Whehehe mooie grappen zijn datquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:33 schreef vlad het volgende:
mogguh![]()
duitsers![]()
gister even gepraat met zo'n gast. toen begon het al. Hij zo: die auto van jullie, loopt ie op gas? ik: jazeker. hij: jullie eigen systeem? ik: natuurlijkhij: werkt dat?
![]()
ik:![]()
![]()
aan het eind van de dag, voordat we weg zouden gaan, zegt ie zo van: Hee, voordat jullie gaan, mag ik het gassysteem eens zien?dus ik flap er ineens uit tegen m'n collega: pas op met wat je ze verteld, want duitsers en gas gaat niet goed samen
![]()
m'n collega kijkt me zo aan van:die duitsers zo van
![]()
ik:ik ga even blokje om
![]()
maar duitsers zijn zo humorloosquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe mooie grappen zijn dat
Hollanders <-> Duitsers <-> Gas ==> Misselijke grappen gegarandeerd
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:38 schreef hermandeperman het volgende:
Europeanen geven 125 miljard Euro aan bier uit per jaar
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef ThaFreak het volgende:
motorblok van de bora is compleet gesloopt![]()
1 zuiger compleet kapot, cilinderwand vol met diepe krassen, drijfstang krom![]()
motor wordt nu teruggestuurd naar de fabriek omdat ze nader willen bekijken wat er nu gebeurd is, nieuw blok besteld en zal binnen 2 dagen geleverd worden!![]()
van het werk gelukkigquote:
en dan nog durven te beweren dat Alfa slecht isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef ThaFreak het volgende:
motorblok van de bora is compleet gesloopt![]()
1 zuiger compleet kapot, cilinderwand vol met diepe krassen, drijfstang krom![]()
motor wordt nu teruggestuurd naar de fabriek omdat ze nader willen bekijken wat er nu gebeurd is, nieuw blok besteld en zal binnen 2 dagen geleverd worden!![]()
Alfa is niet slecht, maar Italiaansquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan nog durven te beweren dat Alfa slecht is![]()
en hij kon ook eens in een veyron toeren toch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
Ja dit is al blokje 2 wat met een fabrieksfoutje de tering in loopt bij em
Kan je nagaan wat hoeveel die dingen er in de soep lopen gezien het enorme VAG aandeel op de Nederlandse markt
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
Ja dit is al blokje 2 wat met een fabrieksfoutje de tering in loopt bij em
Kan je nagaan wat hoeveel die dingen er in de soep lopen gezien het enorme VAG aandeel op de Nederlandse markt
[afbeelding]
alfa is niet slecht, alleen de oudere modellen roesten somsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan nog durven te beweren dat Alfa slecht is![]()
zelf toeren zeker nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:51 schreef vlad het volgende:
[..]
en hij kon ook eens in een veyron toeren toch?lijkt me geen goed idee van bugatti
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alfa is niet slecht, alleen de oudere modellen roesten soms![]()
tegenwoordig is de kwaliteit net zo hoog als andere merken!
je kan ook te ver gaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
als je nou ook nog toegeeft dat VW zuigt dan -->![]()
Nou een kantelende zuiger zou ook maar zo weer het probleem kunnen zijn geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
sommige modellen van de 1.4 en de 1.6 hebben idd wel vaker last van kantelende zuigers, is ook een bekend probleem bij VW
de 1.9 heeft juist helemaal geen problemen dus wat hiermee is gebeurd ben ik wel benieuwd naar![]()
sluit me hierbij aanquote:
geen mooie vrouwen idd, daarom is hun bier zo goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:59 schreef hermandeperman het volgende:
Tering TF, wat een actie weer![]()
Je rijdt shortshiftend ofzo?
En Vlad, moffen hebben geen humor en dat krijgen ze niet ook, net als dat er geen lekkere Duitse vrouwen zijn
[afbeelding]
Dat is mij nooit opgevallen johquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:01 schreef vlad het volgende:
[..]
geen mooie vrouwen idd, daarom is hun bier zo goedna een paar halve liters kom je toch best schoonheden tegen
![]()
Lijkt me ook wel een puike voor em jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:00 schreef hermandeperman het volgende:
Je moet duurtester worden TF
[afbeelding]
Ja idd, voor TF rot het geen zak, toch een auto van de zaak nuquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een puike voor em ja
Maar VAG zegt gewoon; sssssst!!!U krijg binnen een week van ons een ander blok erin en hier heeft u een leenauto! Komt helemaal voor elkaar!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Tot dat je een leuke 2 hands haalt en hij buiten de garantie de soep in draait
[afbeelding]
maar probleem is dat het blok geen kwalen kentquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou een kantelende zuiger zou ook maar zo weer het probleem kunnen zijn geweest
Of een gebroken klep natuurlijk
[afbeelding]
ik rij juist harstikke netjes in die bakquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:59 schreef hermandeperman het volgende:
Tering TF, wat een actie weer![]()
Je rijdt shortshiftend ofzo?
En Vlad, moffen hebben geen humor en dat krijgen ze niet ook, net als dat er geen lekkere Duitse vrouwen zijn
[afbeelding]
Die kloppen er een paar keer op, roepen SNOEIHARD "AUFMACHEN" en als hij dan niet open gaat schieten ze hem aan gortquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar probleem is dat het blok geen kwalen kentde 1.9d blijven doorlopen als je ze netjes behandeld
![]()
maar we zullen zien wat de german engineers ervan vinden![]()
Misschien is een standaard-lease-bak dat niet gewendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik rij juist harstikke netjes in die bak![]()
netjes warm rijden en dan pas het gas intrappen, ik laat hem soms zelfs een minutje of 2 nalopen als ik door heb getrapt![]()
WHAHAHAquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:10 schreef BoJo het volgende:
ik weet al wat ze ervan vinden "Die Verdamte Italiener muss zurruck nach Alfa Romeo wo er gehoert"![]()
Ahaaaaaaaaaaah daar komt de spreekwoordelijke aap uit de mouwquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar probleem is dat het blok geen kwalen kentde 1.9d blijven doorlopen als je ze netjes behandeld
![]()
maar we zullen zien wat de german engineers ervan vinden![]()
als een vw dat al niet overleefd dan kom ik met een alfa niet eens de showroom uit johquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:10 schreef BoJo het volgende:
ik weet al wat ze ervan vinden "Die Verdamte Italiener muss zurruck nach Alfa Romeo wo er gehoert"![]()
check, volgende blok gewoon gelijk op de flikker trappen dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Misschien is een standaard-lease-bak dat niet gewend
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaaah daar komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik rij juist harstikke netjes in die bak![]()
netjes warm rijden en dan pas het gas intrappen, ik laat hem soms zelfs een minutje of 2 nalopen als ik door heb getrapt![]()
Bowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap **krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrKABLAM**quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als een vw dat al niet overleefd dan kom ik met een alfa niet eens de showroom uit joh![]()
Kennis van me had dat iig wel gedaan met z'n Passat en heeft er 2 ton opgezet iigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check, volgende blok gewoon gelijk op de flikker trappen dus![]()
gelijk bij het starten al oidquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap **krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrKABLAM**
Kaputt
[afbeelding]
Bij het openen trek je al een handgreep eraf enzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gelijk bij het starten al oid![]()
boem, zuiger door de motorkap heen![]()
Da introduseert mijn heulemoal geun zak agteleke dakhoas!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze heeft er net zo'n grote hekel aan als jij![]()
[afbeelding]
Waarom heb jij zo'n hekel aan VW?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef BoJo het volgende:
aan de andere kant... blijf jij mooi die VWs maar martellen hoor![]()
Sloop alles maar van VW![]()
Ik vind het ongelooflijke zaadloze saaie grijze burgerkakschijt bakken. Het rijd voor geen meter en ik wil er niet dood en in verre staat van ontbinding in gevonden worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan VW?
[afbeelding]
Duidelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijke zaadloze saaie grijze burgerkakschijt bakken. Het rijd voor geen meter en ik wil er niet dood en in verre staat van ontbinding in gevonden worden.
Ik weet ook niet precies hoe het komtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Duidelijk
Wat reageer je vol passie![]()
Weet je zeker dat je geen Italiaan bent?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijke zaadloze saaie grijze burgerkakschijt bakken. Het rijd voor geen meter en ik wil er niet dood en in verre staat van ontbinding in gevonden worden.
Jij moet echt een keer in m'n moeders Corsa gaan rijden, dan wordt je echt verliefd op Opelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het komt![]()
ik haat VW erg diep...zelfs Opel haat ik niet eens zoveel![]()
Jij bent geindoctrineerdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Zo denk ik precies over de meeste Alfa's.
Door?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent geindoctrineerd
[afbeelding]
Ik ben geen honda-gekquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ech wel... ik als Honda-gek kan een Alfa wel waarderen
en amerikaansquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef M5 het volgende:
Ik kan heel veel merken waarderen
Maar d'r zijn een paar aziatische, franse en amerikaanse uitzonderingen
jij wil alleen maar reacties uitlokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Zo denk ik precies over de meeste Alfa's.
is er dan een nieuwe G-klasse?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:52 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen een hekel aan alle Koreanen en het huidige Mercedes (jaja ik weet het) Behalve de oude G-klasse
[afbeelding]
maakt niets uitquote:
En je houdt van hobby's?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:52 schreef Hugster het volgende:
Ik ben gek op mooie auto's [afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:56 schreef vlad het volgende:
[..]
is er dan een nieuwe G-klasse?![]()
maar die is tof ja![]()
3D kaarten makenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je houdt van hobby's?
[afbeelding]
Dat doe ik ook niet. Maar jij moet constant tof reageren met je aarsopmerkingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja.
Ik mis Sjoem, die was niet krampachtig bezig zich toffer voor te doen dan ze was
[afbeelding]
Per persoon?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:38 schreef hermandeperman het volgende:
Europeanen geven 125 miljard Euro aan bier uit per jaar
[afbeelding]
Die durft echt niet bij je langs te komen hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand PeuRac gezien?ik niet namelijk....
Dat is een dwangneurose.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Maar jij moet constant tof reageren met je aarsopmerkingen.
Nee, ik heb op bed op hem gewachtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die durft echt niet bij je langs te komen hoor
Ben je speciaal vroeg opgestaan voor hem?
[afbeelding]
Dit bedoel ik. Ga iemand anders vervelen, je begint saai te worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is een dwangneurose.
Op iedere domme opmerking die ik voor m'n neus krijg moet ik reageren met een nog dommere opmerking
[afbeelding]
Ik ben saai. Altijd al geweest. Doe je niets aan. Op zelfmoord na dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Ga iemand anders vervelen, je begint saai te worden.
Ga je gang.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben saai. Altijd al geweest. Doe je niets aan. Op zelfmoord na dan.
[afbeelding]
Nee, met een naakte Sandraquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In je leren pakje?
[afbeelding]
Hu zou bellen als ie uit STiens vertrok, en ik had de telefoon op mn nachtkastje liggenquote:
Nee. Ik heb nog teveel lol in m'n leven en er ligt nog een heel leven voor me. Ik vind het te vroeg. Je zult het met me moeten doen.quote:
ik bedoel op een na volgende keerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vanavond IJsselstein?
[afbeelding]
Je mocht willen dat ze het met je deedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog teveel lol in m'n leven en er ligt nog een heel leven voor me. Ik vind het te vroeg. Je zult het met me moeten doen.
[afbeelding]
Ik moet gelukkig helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog teveel lol in m'n leven en er ligt nog een heel leven voor me. Ik vind het te vroeg. Je zult het met me moeten doen.
[afbeelding]
Ik ben een gelukkig mens inderdaadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd geluk.
[afbeelding]
Nee sorryquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mocht willen dat ze het met je deed!
geluk kan je afdwingenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd geluk.
[afbeelding]
Da's dan morgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef vlad het volgende:
[..]
ik bedoel op een na volgende keer![]()
vanavond word ik op een verjaardag verwacht![]()
gelukkig heeft ie de foto's nogquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mocht willen dat ze het met je deed!
je moet 5 dingen om in leven te blijvenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het blijft idd steken bij eten en drinken ja.
[afbeelding]
Ugh grote neger.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je moet normaal doen.
JULLIE MOETEN GVD ALLEMAAL NORMAAL DOEN!
oh ja dat staat in de PTA FAQ he?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je moet normaal doen.
Je klinkt echt heel erg als een gepest jongetje in deze postquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je moet normaal doen.
hahahaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je klinkt echt heel erg als een gepest jongetje in deze post
BLIJF VAN ME AF!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je klinkt echt heel erg als een gepest jongetje in deze post
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik volg immer edoch altijd de aanbevelingen van grote negerts op
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:31 schreef Googolplexian het volgende:
ergo ... na een tijdje stilte kunnen we concluderen dat normaal doen niet in de macht van de gemiddelde Fok!ker ligt.
Mja, serieus/normaal doen doe ik wel op't werk ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:31 schreef Googolplexian het volgende:
ergo ... na een tijdje stilte kunnen we concluderen dat normaal doen niet in de macht van de gemiddelde Fok!ker ligt.
Maar ze kunnen ook zo hard rennen, dus dat bereik is aanzienlijk groter dan op het eerste gezicht verwachtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Zolang je buiten slagbereik zit hoeft dat niet persé, hoor
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:34 schreef vlad het volgende:
te koop wegens tegenvallende resultaten:
mijn Formule 1 team![]()
vraagprijs: 128 miljoen euro![]()
ik heb helaas een goed draaiend team, anders had ik het zo overgenomenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:34 schreef vlad het volgende:
te koop wegens tegenvallende resultaten:
mijn Formule 1 team![]()
vraagprijs: 128 miljoen euro![]()
heb mijn team al een poosje niet meer bijgehouden en sta nu op de 2000+ ste plek. Dus elke redder in nood mag een bod doenquote:
ik heb Idequote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb helaas een goed draaiend team, anders had ik het zo overgenomen
detailsquote:
Zo heb ik gisteren een cruise door Rotterdam gemaakt met een gozer die zijn rijbewijs nog niet heeft en op dat moment een AARDIG biertje ophadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:52 schreef vlad het volgende:
[..]
details![]()
ik ken er genoeg waarvan het rijbewijs ingenomen is en die gewoon nog vrolijk achter het stuur kruipendus als Ide een kerel is...
![]()
Sorry ... dat zie ik anders.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
Maar hij heeft zojuist tijdens de eerste vrije training geen misselijke tijd neergezet
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat hij het meeste rondjes heeft gereden en er niet gigantisch sterke coureurs sneller zijn gegaan dan hij...?quote:
Dat de degenen die ook veel rondjes hebben gereden en achter Doornbos staan Jani, Sato, Mondini en Montagny zijn en dat het teveel scheelt met degene die voor Doornbos staat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hij het meeste rondjes heeft gereden en er niet gigantisch sterke coureurs sneller zijn gegaan dan hij...?
[afbeelding]
Ah ... dus vrijdag tests kun je niets aan zien, zeg je?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:19 schreef M5 het volgende:
coureurs beoordelen op hun prestaties in de vrije training op vrijdag
als beetje f1 fan moet je dan toch wel beter weten.
Wat wil je daarmee zeggen dan...?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat de degenen die ook veel rondjes hebben gereden en achter Doornbos staan Jani, Sato, Mondini en Montagny zijn en dat het teveel scheelt met degene die voor Doornbos staat.
Opdrogende baan, bla bla bla
Dat ditquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen dan...?
...
dus imo niet waar isquote:Maar hij heeft zojuist tijdens de eerste vrije training geen misselijke tijd neergezet
Nee. of weet jij met hoeveel brandstof en met welke banden ze rijden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah ... dus vrijdag tests kun je niets aan zien, zeg je?
Tuurlijk doet Doornbos z'n stinkende best.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen dan...?
En M5 jij als die-hard-F1-fan moet toch ook weten dat Doornbos geen kwalificatie rijdt dus dat hij hier wel een beeetje z'n best doet
[afbeelding]
Dat vind ik ook ja. Maar jij denkt dat Schumi met die auto 1 kan worden...?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat dit
[..]
dus imo niet waar is
Doornbos zit qua test-tijd nu bij de eersten van de achterhoede, lijkt me
Ik heb een schijthekel aan die Duitser maar ik vrees dat het een één-tweetje wordt voor Bridgestone, jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ja. Maar jij denkt dat Schumi met die auto 1 kan worden...?
Ik vind het voor zo'n auto ed. best een aardige prestatie.
[afbeelding]
Erg logisch, als z'n tank vol zit met brandstof ben je gewoon niet de snelste ook al doe je nog zo hard je best. of leef jij in de veronderstelling dat ze altijd maar low-fuel door de vrijdag sessies rossen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:29 schreef Googolplexian het volgende:
Ah ok ... Doornbos doet z'n stinkende best maar de test-tijden zeggen niets
Ergens ontgaat mij de logica
En jij leeft in de veronderstelling dat Doornbos de enige is die snelle tijden mag neerzetten en dat de andere testrijders wat dat betreft pech hebben?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Erg logisch, als z'n tank vol zit met brandstof ben je gewoon niet de snelste ook al doe je nog zo hard je best. of leef jij in de veronderstelling dat ze altijd maar low-fuel door de vrijdag sessies rossen?
Ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan die Duitser
Nee. maar zoals ik net al zei, vrijdag tijden zeggen gewoon niets omdat het er maar van afhangt wat het team van plan is (race setup bepalen, kwalificatie setup, banden testen, andere onderdelen testen, etc. etc.)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En jij leeft in de veronderstelling dat Doornbos de enige is die snelle tijden mag neerzetten en dat de andere testrijders wat dat betreft pech hebben?
Dus jij kan aan sector-tijden niet zien of ze met meer of minder vleugel rijden, of ze vol zitten of niet, of de Michelins goede regenbanden hebben, of een coureur de wagen beheerst.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. maar zoals ik net al zei, vrijdag tijden zeggen gewoon niets omdat het er maar van afhangt wat het team van plan is (race setup bepalen, kwalificatie setup, banden testen, andere onderdelen testen, etc. etc.)
Dat kun je min of meer wel zien. (Al zijn er teveel combinaties die WIJ niet weten en dus geen oordeel kunnen vellen.)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus jij kan aan sector-tijden niet zien of ze met meer of minder vleugel rijden, of ze vol zitten of niet, of de Michelins goede regenbanden hebben, of een coureur de wagen beheerst.
Omdat de teams wel weten hoe de setup van hun auto's opdat moment is.quote:Je zou je bijna afvragen waarom ze überhaupt testen
En hier ontgaat mij de logica weer ... we kunnen het wel zien aan de sectortijden maar we kunnen het niet zien omdat we niet alles wetenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat kun je min of meer wel zien. (Al zijn er teveel combinaties die WIJ niet weten en dus geen oordeel kunnen vellen.)
quote:Omdat de teams wel weten hoe de setup van hun auto's opdat moment is.
Is toch niet zo moeilijk te begrijpen denk ik?
Je kunt min of meer zien of de auto zwaar of licht is (snel/langzaam) maar dat weet je niet precies.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En hier ontgaat mij de logica weer ... we kunnen het wel zien aan de sectortijden maar we kunnen het niet zien omdat we niet alles weten
[..]
echt heel lang getikt maar ik kan het niet uitleggen. Ik zie het iig anders
![]()
vraagje: kijk jij alleen naar de rondetijden of ook naar de sectortijden en hoeveel laps iemand buiten is?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:57 schreef M5 het volgende:
Op St Maarten komen de vliegtuigen laag over... maar op Guadeloupe:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom ben jij eigenlijk geen boekhouder geworden...?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Je kunt min of meer zien of de auto zwaar of licht is (snel/langzaam) maar dat weet je niet precies.
Het aantal gereden laps zegt weinig als je niet weet hoe lang er achter elkaar gereden is. Dus als je wilt weten wat zo'n snelste rondetijd op vrijdag werkelijk voorsteld moet je weten:
- Hoeveelheid brandstof
- Banden
- Conditie van het circuit (nat, droog, warm, koud)
- Setup (race, kwalificatie)
- Doel van de test (onderdelen testen, Race/Kwal. setup zoeken)
- Dit rijtje, maar dan van alle andere coureurs
Als je dat allemaal weet mag je van mij zeggen of het een goede of slechte prestatie van de coureur is
En waarom denk je dat vrijwel elke coureur op vrijdag in een interview zegt: "het is moelijk te zeggen waar we staan omdat we niet precies weten wat de anderen deden"
eh? ik volg je ff niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk geen boekhouder geworden...?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe
[..]
Waarom ben jij eigenlijk geen boekhouder geworden...?
[afbeelding]
Juust ... dus kijk ik niet naar het eindresultaat maar volg ik de live timingquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Je kunt min of meer zien of de auto zwaar of licht is (snel/langzaam) maar dat weet je niet precies.
Het aantal gereden laps zegt weinig als je niet weet hoe lang er achter elkaar gereden is.
quote:Dus als je wilt weten wat zo'n snelste rondetijd op vrijdag werkelijk voorsteld moet je weten:
- Hoeveelheid brandstof - lange run = stint test (banden), korte run (3-4 laps) is kwali test
- Banden - één leverancier die, ik geloof, 6 verschillende sets aanlevert per race. Daar moeten de teams het mee doen
- Conditie van het circuit (nat, droog, warm, koud) - staat in de weather tab van de live timingevenals wind en windrichting, baro-stand, etc
- Setup (race, kwalificatie) - lange korte test runs dus ... ga er maar vanuit dat teams geen test-geld verkwisten aan lange kwali-runs en 3-lap-stint-runs
- Doel van de test (onderdelen testen, Race/Kwal. setup zoeken) - tuurlijk ... setup zoeken ... maar dat betekent toch dat je juist WEL iets kunt zien aan de testtijden? Onderdelen same thing. Als de testtijden kut blijven dan zijn de kwali en race waarschijnlijk ook niet veel beter. Je moet dan ook niet naar de positie kijken van een coureur tijdens de tests maar naar de tijden
- Dit rijtje, maar dan van alle andere coureurs - dat hoeft dus niet ... je neemt alleen de coureurs in rekening die meerdere runs doen (komen meestal op 20 laps). Als er dan aan het eind een Ferrari 2 seconden van je tijd afrijdt in één lap dan weet je hoe LANGZAAM je auto is naar verhouding.
Als je dat allemaal weet mag je van mij zeggen of het een goede of slechte prestatie van de coureur is
Dan had je iig de hele dag met cijfertjes kunnen vogelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:13 schreef M5 het volgende:
[..]
eh? ik volg je ff niet.
Maar boekhouder is niets voor mij. Laat mij maar wat technisch doen ofzo
Oh god de nieuwe Sevelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:43 schreef M5 het volgende:
ik vond de nieuwe Transit niet zo mooi.. maar dit![]()
[afbeelding]
Dus je hoeft niet naar de concurentie te kijken om te zien of je auto snel of langzaam is? dat vind ik dan weer niet logisch. als je alleen maar naar de coureurs kijkt die veel laps rijden moet je nog steeds weten wat ze aan het doen waren tijdens een test om te zien waar je zelf staat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juust ... dus kijk ik niet naar het eindresultaat maar volg ik de live timingDaar zie je precies hoeveel laps een coureur naar buiten gaat, hoe lang hij binnen blijft en wat het verschil is in sectortijden met de laatste keer dat hij buiten was.
Ga er maar van uit dat ze een snelle setup willen vindenen dat elk team dat doet.
[..]
Constructies berekenen is ook met cijfertjes vogelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan had je iig de hele dag met cijfertjes kunnen vogelen![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |