abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 mei 2006 @ 22:23:21 #51
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38103130
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:41 schreef flutterbye het volgende:
Lol, Zwaffel, waar haal je de tijd vandaan? Misschien moet je maar een pil zoeken die de zin verminderd! Met de Yasmin zou je ook meer zin moeten krijgen maar ik merk nog niet echt veel verschil. Maar ik heb ook niet minder zin zeg maar, bij de nuvaring was het bij mij echt tot het nulpunt gedaald. Nu is het wel weer een beetje terug. Maar het is nog altijd niet op de level die ik had voor ik ooit aan de pil begon. Of zou dat toen zijn gekomen doordat ik nog in de puberteit zat...?
Soms zitten er vluggertjes tussen hoor
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:21:54 #52
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_38114322
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:15 schreef wobbel het volgende:
Kan het zijn dat je met de pil minder heftiger klaarkomt als vrouw?

Jezus...wat ik allemaal niet moet vragen onder mijn account hier
toch maar eens 'n kloontje aanmaken
nogmaals onder mijn naam zo'n post
pi_38156920
@ wobbel, dat heb ik eigenlijk nog niet eerder gehoord, maar aangezien je libido ook kan verminderen, lijkt het me aannemelijk dat dit idd het geval zou kunnen zijn.

@ Beaker, het hele idee van de pil is toch om een eisprong te voorkomen? Als dit niet gebeurd kun je toch alsnog zwanger worden?
  Vis een optie? woensdag 24 mei 2006 @ 12:32:38 #54
70532 loveli
N
pi_38157760
Door de daling van de hormoonspiegel tijdens de stopweek kan er een eitje gaan rijpen. Om ervoor te zorgen dat het eitje niet voldoende rijpt om te springen (normaal duurt de rijping zo'n dag of 10), mag de stopweek niet langer duren dan 7 dagen. Volgens de betrouwbaarheid van de pil op papier (2 op de 1000 vrouwen per jaar die zwanger worden), komt het dus wel voor dat er eitjes springen.
Alle getallen heb ik even uit het hoofd, voor zekerheid moet je zelf even googelen.

Werking van de pil: voorkomen van eisprong, barriere voor sperma door verandering van slijm en het baarmoederslijmvlies is minder geschikt voor innesteling. Per jaar begeurt het bij twee van de 1000 pilsliksters dat ondanks deze drievoudige bescherming van de pil een zwangerschap optreedt. Beredeneer zelf wat de kans is dat er toch een eisprong is.
crap in = crap out
pi_38158238
Loveli, is het dan ook aangetoond dat dit komt omdat er tóch een eisprong optreedt ondanks correct gebruik, of wordt dat dan aan incorrect gebruik geweten?
  Vis een optie? woensdag 24 mei 2006 @ 13:17:36 #56
70532 loveli
N
pi_38159347
De 99,8% betrouwbaarheid (2 op de 1000 per jaar zwanger) van de pil is die op papier, in de praktijk is dat ergens rond de 98% (2 op de 100 gebruiksters per jaar zwanger). Er bestaat dus ook bij correct gebruik van de pil kans op een eisprong. Het menselijk lichaam is geen constante waarop alle chemicalien dezelfde uitwerking hebben, er zal altijd een uitzondering te vinden zijn waar de pil net niet helemaal zoals verwacht werkt.
crap in = crap out
pi_38228268
Ik heb vanmorgen een ontzettende kater, maar ik heb vanmorgen ondanks dat ik misselijk was, gelijk de pil genomen. maar 15 min later kwam mijn maaginhoud (en dus ook de pil) weer naar boven .

ik zou vandaag beginnen met mijn stopweeek maar ik had besloten om deze maand door te slikken. dus feitelijk heb ik nu een stopweek gehad van 1 dag (ik neem aan dat de pil wat langer dan 15 min erover doet om zijn werking te hebben). Als ik morgen gewoon weer de pil neem, ben ik dan nog wel veilig? verwacht van wel, maar het is wel iets om zeker te willen weten.
pi_38228674
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:54 schreef sopsop het volgende:
Ik heb vanmorgen een ontzettende kater, maar ik heb vanmorgen ondanks dat ik misselijk was, gelijk de pil genomen. maar 15 min later kwam mijn maaginhoud (en dus ook de pil) weer naar boven .

ik zou vandaag beginnen met mijn stopweeek maar ik had besloten om deze maand door te slikken. dus feitelijk heb ik nu een stopweek gehad van 1 dag (ik neem aan dat de pil wat langer dan 15 min erover doet om zijn werking te hebben). Als ik morgen gewoon weer de pil neem, ben ik dan nog wel veilig? verwacht van wel, maar het is wel iets om zeker te willen weten.
Oh ja hoor.

Je moet alleen wel onthouden dat je door die "stopweek" van 1 dag je nu wel de begindag van je strip hebt opgeschoven..
pi_38228704
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:54 schreef sopsop het volgende:
Volgens mij geld dan gewoon de 12 uur regeling. Zo gauw mogelijk weer een nieuwe pil innemen (van bijv. een reservestrip) en de volgende dag op de normale tijd je pil voor die dag innemen.
Als je binnen 4 uur na innemen van de pil overgeeft is ie niet betrouwbaar en moet je zo snel mogelijk een nieuwe innemen.
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_38228763
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef Kings het volgende:

[..]

Volgens mij geld dan gewoon de 12 uur regeling. Zo gauw mogelijk weer een nieuwe pil innemen (van bijv. een reservestrip) en de volgende dag op de normale tijd je pil voor die dag innemen.
Als je binnen 4 uur na innemen van de pil overgeeft is ie niet betrouwbaar en moet je zo snel mogelijk een nieuwe innemen.
Dat geldt alleen maar als je met je normale strip bezig bent, maar dat is niet zo: als ze niet zou doorslikken, hield ze een stopweek. Daarom maakt het niet uit of ze die pil nou inneemt of niet.

Als ik het goed herinner, kan je de stopweek zo kort maken als je zelf wil, alleen niet langer dan zeven dagen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:54:47 #61
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_38240776
Als je voor het eerst aan de pil bent, en je bent in de stopweek...hoelang duurt het dan ongeveer voor je ongesteld wordt?

damn...m'n kloon moet ik nog activeren xD
pi_38255130
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef wobbel het volgende:
Als je voor het eerst aan de pil bent, en je bent in de stopweek...hoelang duurt het dan ongeveer voor je ongesteld wordt?

damn...m'n kloon moet ik nog activeren xD
Een paar dagen.. en dat verandert ook niet.

Ik begin mijn stopweek (als ik hem eens braaf houd ) op zaterdag. Meestal word ik op maandag of dinsdag ongesteld.

Maar ik spreek uit persoonlijke ervaring, misschien is het voor andere pilgebruiksters anders
pi_38255400
Ja, en moet je persé een cyclus van 4 weken aanhouden?
Ik vind het eigenlijk wel gemakkelijk om maar eens in de 5 weken 3 dagen te menstrueren. [heeft dat trouwens nog oorzaken of consequenties, om zo'n cyclus te hebben?]
pi_38255708
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 00:55 schreef Syytön het volgende:
Ja, en moet je persé een cyclus van 4 weken aanhouden?
Nee, maar wel minimaal 4
pi_38389541
Okay, weer even terugkomend over wat ik had gezet dat ik voordat ik met de pil begon heel regelmatig was en ik nu opeens een rare cyclus krijg.
Ik ben dus begonnen met de pil op de eerste dag van mn ongesteld zijn.
9 Juni moet ik mijn laatste pil uit de strip nemen en begint dus de stopweek. Nou ben ik altijd elke maand (raar maar waar) op de 20e ongesteld. Ik moet dus weer na 7 dagen beginnen met de pil slikken, maar dan is de 20e dus nog niet geweest. Ik zou graag het natuurlijk houden door door te slikken en de stopweek later in te lassen, zodat ik gewoon zoals altijd op de 20e ongesteld word.
Is dat slim, of niet?
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_38399967
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:14 schreef Kings het volgende:
Okay, weer even terugkomend over wat ik had gezet dat ik voordat ik met de pil begon heel regelmatig was en ik nu opeens een rare cyclus krijg.
Ik ben dus begonnen met de pil op de eerste dag van mn ongesteld zijn.
9 Juni moet ik mijn laatste pil uit de strip nemen en begint dus de stopweek. Nou ben ik altijd elke maand (raar maar waar) op de 20e ongesteld. Ik moet dus weer na 7 dagen beginnen met de pil slikken, maar dan is de 20e dus nog niet geweest. Ik zou graag het natuurlijk houden door door te slikken en de stopweek later in te lassen, zodat ik gewoon zoals altijd op de 20e ongesteld word.
Is dat slim, of niet?
Dat kun je idd doen, je loopt alleen het risico dat je er last van krijgt zoals bijv. doorbraakbloeding of hoofdpijn. Maar dat weet je niet voordat je het geprobeerd hebt... Ook kun je het niet precies timen omdat je nog niet weet hoeveel dagen na de laatste pil je ongesteld word, maar bij de meeste meiden is dat op de 3e - 5e dag na het innemen van de laatste pil. Ook lijkt me dat het dan een beetje lastig kan worden met bijhouden op je strip hoever je bent, omdat je dan steeds van de 2e strip maar een paar pillen inneemt. Dan moet je dus goed de datum in de gaten gaan houden ipv de dagen. En je cyclus is dan ook iedere maand 1 dag langer of korter.
pi_38527642
Vraag

Ik ben afgelopen zondag begonnen met mijn nieuwe strip, neem voor het slapen gaan altijd mijn pil. Nu ben ik hem donderdagavond vergeten en heb hem vrijdagochtend genomen, die avond gewoon mijn vrijdagavond pil.
Is hij nu wel veilig eigenlijk ......
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 4 juni 2006 @ 14:54:06 #68
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_38529223
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:49 schreef Beaker het volgende:
Vraag

Ik ben afgelopen zondag begonnen met mijn nieuwe strip, neem voor het slapen gaan altijd mijn pil. Nu ben ik hem donderdagavond vergeten en heb hem vrijdagochtend genomen, die avond gewoon mijn vrijdagavond pil.
Is hij nu wel veilig eigenlijk ......
als er niet meer dan 12 uur tussen zat was het geen probleem en je slaapt normaal geen 12 uur dus
pi_38531989
Dan zit er toch wel meer dan 12 uur tussen aangezien ik hem woensdagavond voor het laatst op heb?!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 4 juni 2006 @ 16:37:45 #70
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_38532449
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:24 schreef Beaker het volgende:
Dan zit er toch wel meer dan 12 uur tussen aangezien ik hem woensdagavond voor het laatst op heb?!
24 + 12 = 36 uur....
dat is het maximum wat er tussen mag zitten...sorry voor kromme uitleg
pi_38534277
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:24 schreef Beaker het volgende:
Er mag 12 uur tussen de tijd zitten waarop je hem gebruikelijk inneemt en de tijd waarop je hem hebt ingenomen.

Als ik hem vergeet, zit ik er meestal overheen.
  zondag 4 juni 2006 @ 23:57:42 #72
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38547456
U hoeft dus niet meer naar de huisarts of apotheek!

Waar u ook bent, via internet kunt u altijd bestellen.Uiteraard moet u wel een aantal persoonlijke en medische gegevens invullen. Deze gegevens worden met uiterste zorg behandeld door de arts. Hierdoor krijgt u niet zomaar een pil. De arts bepaalt welke pil voor u het meest geschikt is. Uiteraard is dit vaak uw eigen pil; gebruikt u nu geen pil krijgt u een gericht advies. Voor een optimale veiligheid worden uw gegevens ook via een secure connection (SSL verbinding) rechtstreeks naar de arts gestuurd.

Bron: http://www.pilonline.nl/ die hierboven al word genoemd...

Begrijp ik nou goed dat je na het invullen van je gegevens op bovenstaande site de 'juiste' pil krijgt voorgeschreven zonder huisartsbezoek, ook als je op dit moment nog niet aan de pil bent? Kan dat zomaar dan, zo'n recept en op afstand?? Vind het wel een beetje vreemd idee. Iemand ervaring hiermee? Ik heb namelijk al eens een pil voorgeschreven gekregen door mijn eigen huisarts, maar daar werd ik nogal heel erg ehm sjaggo van , waarna ik daar dus mee gestopt ben, vond dat sjaggo gebeuren nou niet echt opwegen tegen het kunnen regelen van m'n menstruatie tijdens de vakantie.

Maargoed, zomervakantie met veel bikiniplannen weer in aantocht en ben wel erg benieuwd of ze via deze site iets anders voorschrijven als ik mn gegevens daar eens even instuur, of dat ik gewoon weer hetzelfde krijg.. Ff testen..

[ Bericht 13% gewijzigd door Cutebutpsycho op 05-06-2006 00:07:27 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_38554470
Ik heb het via daar gedaan, ik heb nl. nog geen huisarts sinds ik hier woon [luiheid, en ik verhuis over minder dan 2 maanden weer]. Ze baseren het op medische gegevens, wat ze je voorschrijven.
Ik heb alleen het recept gevraagd, en bij de apotheek afgehaald. Alleen stond er op het recept Microgynon 30, terwijl dat nu Rigevidon heet.
Maar op zich.. handige service van die site! Het duurde alleen een beetje lang voor ik dat recept eens kreeg, 2 weken ofzo?
  maandag 5 juni 2006 @ 12:52:36 #74
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38555931
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:56 schreef Syytön het volgende:
Ik heb het via daar gedaan, ik heb nl. nog geen huisarts sinds ik hier woon [luiheid, en ik verhuis over minder dan 2 maanden weer]. Ze baseren het op medische gegevens, wat ze je voorschrijven.
Ik heb alleen het recept gevraagd, en bij de apotheek afgehaald. Alleen stond er op het recept Microgynon 30, terwijl dat nu Rigevidon heet.
Maar op zich.. handige service van die site! Het duurde alleen een beetje lang voor ik dat recept eens kreeg, 2 weken ofzo?
Vind die vragen over medische gegevens wel een beetje ehm tsja.. Denk dat het gros van de dames daar wel overal "nee" op kan invullen (of ben ik soms zo gezond ). Krijgen die ook dan allemaal hetzelfde voorgeschreven?

Nouja receptje opvragen kan geen kwaad. Benieuwd met welke pil ze aankomen.

Is het trouwens zo dat minerva en diane35 nog steeds vergoed worden?
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_38555973
Je betaalt trouwens wel voor dat recept, he.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:58:24 #76
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38556097
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:54 schreef Syytön het volgende:
Je betaalt trouwens wel voor dat recept, he.
Dat begrijp ik.
pi_38581897
quote:
Op zondag 4 juni 2006 23:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:
U hoeft dus niet meer naar de huisarts of apotheek!

Waar u ook bent, via internet kunt u altijd bestellen.Uiteraard moet u wel een aantal persoonlijke en medische gegevens invullen. Deze gegevens worden met uiterste zorg behandeld door de arts. Hierdoor krijgt u niet zomaar een pil. De arts bepaalt welke pil voor u het meest geschikt is. Uiteraard is dit vaak uw eigen pil; gebruikt u nu geen pil krijgt u een gericht advies. Voor een optimale veiligheid worden uw gegevens ook via een secure connection (SSL verbinding) rechtstreeks naar de arts gestuurd.

Bron: http://www.pilonline.nl/ die hierboven al word genoemd...

Begrijp ik nou goed dat je na het invullen van je gegevens op bovenstaande site de 'juiste' pil krijgt voorgeschreven zonder huisartsbezoek, ook als je op dit moment nog niet aan de pil bent? Kan dat zomaar dan, zo'n recept en op afstand?? Vind het wel een beetje vreemd idee. Iemand ervaring hiermee? Ik heb namelijk al eens een pil voorgeschreven gekregen door mijn eigen huisarts, maar daar werd ik nogal heel erg ehm sjaggo van , waarna ik daar dus mee gestopt ben, vond dat sjaggo gebeuren nou niet echt opwegen tegen het kunnen regelen van m'n menstruatie tijdens de vakantie.

Maargoed, zomervakantie met veel bikiniplannen weer in aantocht en ben wel erg benieuwd of ze via deze site iets anders voorschrijven als ik mn gegevens daar eens even instuur, of dat ik gewoon weer hetzelfde krijg.. Ff testen..
ik heb voor een week terug het daar ook ingevuld en nog geen vier dagen later lag hier de pil in de bus voor een half jaar Echt superhandig. Ik kreeg na de vragenlijst ingevuld te hebben nog een kort mailtje met wat kleine vraagjes (slikte ook nog geen pil weer en ging over het eerdere gebruik van 7 jaar geleden).
pi_38597681
quote:
Op maandag 5 juni 2006 11:56 schreef Syytön het volgende:
Ik ging vandaag mijn nieuwe pillenstrippen ophalen. Ik slik al 9 jaar Microgynon 30 en ineens stond er Rigevidon op. Volgens de apothekersassistente zouden de bestanddelen precies hetzelfde zijn, maar enkel een andere naam dragen. Toch vertrouwde ik het niet, en heb de bestanddelen gecheckt, en niet alles is hetzelfde. Ik was dus al bang voor rigoreuze veranderingen zoals aankomen, doorbraakbloedingen enzovoorts, dus besloot wat te zoeken op internet. En ja hoor, op http://www.anticonceptiepil.nl stond het vol met verhalen van mensen die klachten kregen door Rigevidon, terwijl ze eerst altijd Microgynon 30 gebruikte. Mijn vermoedens werden dus bevestigd en ik ben meteen teruggegaan naar de apotheek, en na veel gezeur hebben ze toch Micorgynon besteld. Maar volgens mij mogen ze toch niet zomaar een andere pil geven voordat de dokter daarvoor een recept heeft gegeven?
Plus dat ik een probleem heb, gistermiddag heb ik de laatste pil van een strip ingenomen, ik had een beetje lopen hannessen, en vandaag had ik dus gewoon weer een nieuwe pil in moeten nemen. Maar aangezien ik de Microgynon morgen pas krijg, kan ik het dus pas morgenavond slikken. Ik neem aan dat het dan niet meer betrouwbaar is, hoe moet ik dit oplossen?
Back in business.
  Vis een optie? dinsdag 6 juni 2006 @ 18:30:04 #79
70532 loveli
N
pi_38598482
Als er in een andere pil dezelfde werkzame stof zit, mag de apotheek dat gewoon meegeven. Alleen wanneer de huisarts op het recept een R met een cirkel erom bij de merknaam zet, moet de apotheek ook echt dit merk meegeven.
Gewoon de volgende keer aan de huisarts vragen of hij dat zo op het recept wil zetten, anders zelf erbij schrijven.
crap in = crap out
pi_38598825
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:30 schreef loveli het volgende:
Als er in een andere pil dezelfde werkzame stof zit, mag de apotheek dat gewoon meegeven. Alleen wanneer de huisarts op het recept een R met een cirkel erom bij de merknaam zet, moet de apotheek ook echt dit merk meegeven.
Gewoon de volgende keer aan de huisarts vragen of hij dat zo op het recept wil zetten, anders zelf erbij schrijven.
De hulpstoffen die erin zitten zijn anders. Hulpstoffen kunnen zorgen voor andere bijwerkingen. Maar goed, ik ga van de week toch naar de dokter, ik wil m'n Microgynon gewoon!
Back in business.
pi_38600680
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:03 schreef Shirley het volgende:
Plus dat ik een probleem heb, gistermiddag heb ik de laatste pil van een strip ingenomen, ik had een beetje lopen hannessen, en vandaag had ik dus gewoon weer een nieuwe pil in moeten nemen. Maar aangezien ik de Microgynon morgen pas krijg, kan ik het dus pas morgenavond slikken. Ik neem aan dat het dan niet meer betrouwbaar is, hoe moet ik dit oplossen?
Jawel hoor. Het is hetzelfde als ergens hierboven: na de laatste pil van een strip is het stopweek en hoef je dus geen pillen te slikken. Dat geldt ook als je besluit je stopweek over te slaan. De pil blijft betrouwbaar, of je nou slikt of niet.

Je kunt nu toch gewoon een stopweek houden of besluiten op een bepaald moment toch maar weer te gaan slikken, maar dan verandert de eerste dag van je pilstrip.
pi_38611187
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:24 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Jawel hoor. Het is hetzelfde als ergens hierboven: na de laatste pil van een strip is het stopweek en hoef je dus geen pillen te slikken. Dat geldt ook als je besluit je stopweek over te slaan. De pil blijft betrouwbaar, of je nou slikt of niet.

Je kunt nu toch gewoon een stopweek houden of besluiten op een bepaald moment toch maar weer te gaan slikken, maar dan verandert de eerste dag van je pilstrip.
Nee, het probleem is dat afgelopen vrijdag de laatste dag van m'n menstruatie was en ik zaterdag m'n 1e pil weer slikte. Door een beetje gehannes met doorslikken enzo had ik geen complete strip over, en door niet tijdig een nieuwe doos te halen zit ik dus met dit probleem.
Back in business.
pi_38611566
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:13 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee, het probleem is dat afgelopen vrijdag de laatste dag van m'n menstruatie was en ik zaterdag m'n 1e pil weer slikte. Door een beetje gehannes met doorslikken enzo had ik geen complete strip over, en door niet tijdig een nieuwe doos te halen zit ik dus met dit probleem.
Dus in je eerste week heb je geen pillen meer? Nee, dan is de pil niet meer betrouwbaar. Geen idee wat je nu moet doen overigens. In ieder geval de komende tijd even condooms gebruiken
pi_38611830
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:24 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Dus in je eerste week heb je geen pillen meer? Nee, dan is de pil niet meer betrouwbaar. Geen idee wat je nu moet doen overigens. In ieder geval de komende tijd even condooms gebruiken
Morgen heb ik hem weer. Dan zit er inderdaad meer dan 36 uur tussen...verdorie...
Back in business.
pi_38612530
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:31 schreef Shirley het volgende:

[..]

Morgen heb ik hem weer. Dan zit er inderdaad meer dan 36 uur tussen...verdorie...
MAP kopen indien nodig
pi_38613064
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

MAP kopen indien nodig
Dat zou al te laat wezen.
Back in business.
pi_38613229
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat zou al te laat wezen.
Ai...

Hoeveel dagen zaten er tussen gemeenschap en je laatste pil? Als het er minder dan zeven waren (nou ja, doe eigenlijk sowieso maar ) zou ik contact opnemen met je huisarts of apotheek, als ik jou was.
pi_38613635
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:16 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Ai...

Hoeveel dagen zaten er tussen gemeenschap en je laatste pil? Als het er minder dan zeven waren (nou ja, doe eigenlijk sowieso maar ) zou ik contact opnemen met je huisarts of apotheek, als ik jou was.
Uhm...1 dag. En ik ga sowieso donderdag naar de huisarts om te vragen hoe dat nou precies zit met Microgynon, want ik wil die pil gewoon houden, geen andere.
Back in business.
pi_38613729
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:

[..]

Uhm...1 dag.
En je kan echt geen MAP meer halen?
pi_38613762
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:38 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

En je kan echt geen MAP meer halen?
Nee. Daar zouden nu dan al 3 dagen tussen zitten. Dat is te laat toch?
Back in business.
pi_38614068
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:40 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee. Daar zouden nu dan al 3 dagen tussen zitten. Dat is te laat toch?
Hm yep. Maar kijk hier eens naar.
pi_38614188
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:55 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Hm yep. Maar kijk hier eens naar.

Maar het gaat me echt niet lukken om morgen zo'n pil te halen! Verdorie...word meteen helemaal angstig hier.
Back in business.
pi_38614241
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:

[..]

Maar het gaat me echt niet lukken om morgen zo'n pil te halen! Verdorie...word meteen helemaal angstig hier.
Als je echt bang bent dat je risico loopt is zo'n spiraaltje misschien te overwegen.

Niet in de stress schieten

Ik ga naar bed, welterusten
pi_38614331
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 01:07 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Als je echt bang bent dat je risico loopt is zo'n spiraaltje misschien te overwegen.

Niet in de stress schieten

Ik ga naar bed, welterusten
Nee, zo'n spiraaltje zie ik niet zitten. En ik ga ook niet in de stress zitten, ik zie het wel.
Welterusten.
Back in business.
  Vis een optie? woensdag 7 juni 2006 @ 09:57:47 #95
70532 loveli
N
pi_38617792
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:
De MAP is gewoon bij de drogist te koop, daarvoor hoef je niet speciaal naar de apotheek.
crap in = crap out
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:06:35 #96
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38617999
Nu ik het zo van je hoor shir,denk ik dat ik ook maar terug ga. Ik had nog een doosje microgynon van mn zus gekregen. Die rigevidon ligt hier nog onaangebroken. Zal komende dagen eens terug gaan de microgynon bevalt me prima
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:17:19 #97
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38618246
Ik ben maandag begonnen met Rigevidon. Na 5 jaar Microgynon te hebben geslikt. Ben benieuwd naar de eventuele bijwerkingen.
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:22:47 #98
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38619888
net naar de apotheker geweest 1 strip uit de rivigidon gehaalt,en lopen lullen dat ik hem al geslikt had en bijwerkingen heb. Kan morgen weer gewoon de mycrogynon halen ze moeten hem enkel wel bestellen,want ze hebben hem niet meer op voorraad.

De apotheker zei dat dit moest van de zorg verzekeraar die wil de goedkoopste pil.
Goedkoopste pil my ass! Ik krijg mn mycrogynon terug
pi_38619894
Ik slik nu Stediril (ook hetzelfde als Microgynon, schijnt ) maar ik heb tot nu toe geen verschillen opgemerkt hoor..
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:43:56 #100
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_38620455
fucking hell

ik ben helemaal in de war met de pil. Ik weet 100% zeker dat ik hem vrijdag heb genomen. Toen moest ik hem weer nemen. Afgelopen vrijdag. Enkel nu heb ik ws helemaal de verkeerde kant op gewerkt met die pil. tegen de strip in. En dus weet ik niet meer waar ik gebleven ben maar ik weet wel dat ik de pil alle dagen heb gehad.

ik zal de dokter bellen nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')