Was al bang dat ik de enige was die daar last van hadquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fok is ook niet vooruit te fikken zeg..![]()
Daar hoor ik vanaf ongeveer nu ook bij.quote:
sja.... ik wil zoveel..... heb er alleen niet altijd zin inquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
bwt [afbeelding]
Mailen, nu [afbeelding]
[..]Waarom dat nou weer, vooral zo een ijverige student als jij ...
Ik hoop toch echt volgend jaar juni klaar te zijn
[..]
Ik moet dwars door de stad, jij kunt lekker uitwaaien
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar hoor ik vanaf ongeveer nu ook bij.![]()
![]()
Dat is flink kutquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
De motorvakman waar ik mijn onderdelen en vloeistoffen weghaal is vorige week overleden![]()
Hij had een eenmanszaak en was een oud-collega van mijn vader..
Is vorige week op zijn racefiets onder een auto gekomen![]()
Hoorde het gisteren van mijn vader, lekker kut![]()
Nu wel naar bedje
quote:
Kreeg hem zelf doorgestuurd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke principes. Wel downloaden, niet doorsturen?
Van mij welquote:
Nope zit nu bij casema maar je hebt mijn mailadres van het werk.quote:Werkt je xs4all account niet meer trouwens.![]()
Die kerel is ook van alle markten thuis he ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
Kreeg de afgelopen weken al een melding dat je niet meer bestond.![]()
En nu verhuis ik naar een andere computer. De directiesecretaresse is 2 dagen vrij.![]()
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
Kreeg de afgelopen weken al een melding dat je niet meer bestond.![]()
Die direct na deze weinig profetische woorden gestopt is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:15 schreef kratjuh het volgende:
Leuk, eindelijk weer een goeie discussie ...
28 mei is er idd een meet ..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:21 schreef dribbel79 het volgende:
Ik hoop wel dat er op 21 of 28 mei een meet is...a.s. zondag is het mamadag en/of CBR meet (als ik 'm bijtijds in elkaar geschroefd krijg)...
Ik ga vandaag de koppelingskabel vervangen en een "optimate III" stekkertje aan de accu maken...noeste arbeid troef dus...
O ja...moguh!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog flink slaperig, maar vandaag lekker vroeg op pad.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |