nope, als je er mee doodgegooid word niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef One_of_the_few het volgende:
Bij Human technology en dan product ergonomie wordt ook gewoon onderwezen dat korte berichten die je niet ziet worden gebruikt om reclames effectiever te maken.
Ik zie het probleem daarvan niet echt. Je hebt wat minder controle over wat je ziet, maar je kan altijd nog zelf die afweging maken.
Wat wil je hier nu zeggen? Dat de mensen die 'zombified' naar reclames kijken beinvloed zijn door de subliminal messages ofzo?quote:Op maandag 29 mei 2006 08:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je moest eens opletten hoe zombified mensen soms naar reclames kunnen zitten kijken, terwijl iedereen weet dat reclames juist de minst interresante pul op tv zijn.
nee maar dat het een soort roes opwekt oid mischien door het eenzijdige.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu zeggen? Dat de mensen die 'zombified' naar reclames kijken beinvloed zijn door de subliminal messages ofzo?
Dan weet ik in ieder geval zeker dat het op mij geen effect heeft, want als ik het logo van een zender uit beeld zie verdwijnen dan betekent dat dat er reclame komt, en dan zap ik acuut over naar een andere zender, en als ik dat niet doe dan ga ik dan wel even iets doen; toilet/drinken halen/bellen, etc etc, maar ik kijk echt bijna nooit reclame, ik vind reclame gewoon ronduit vervelend.
Rustig aan kerel!quote:Op maandag 29 mei 2006 13:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee maar dat het een soort roes opwekt oid mischien door het eenzijdige.
ik wil niks ermee zeggen overigens, waarom meteen rechtlijnig alsof het mijn argument is, kerel weest optmistisch.
ik zap ook acuut over maar ik bedoel dat je es naar mensen moet kijken wanneer ze naar reclame kijken, best apparte shit.
naja de groeten ik ga koffie drinken
Bedankt ik probeer ook vaker hoofdletters te gebruiken en ik weet nu eindelijk waar de komma hoort.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Rustig aan kerel!Ik dacht dat te kunnen opmaken uit jouw woorden, omdat je zinsopbouw daar naar is. Het was geen aanval of zo hoor
. Ik moet wel zeggen BG, dat je manier van posten t.o.v. een poos geleden echt super is. Dat bedoel ik niet neerbuigend of sarcastisch, maar gewoon serieus, ik vind het wel tof.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |