abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 mei 2006 @ 23:03:48 #51
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38318408
Bij Human technology en dan product ergonomie wordt ook gewoon onderwezen dat korte berichten die je niet ziet worden gebruikt om reclames effectiever te maken.
Ik zie het probleem daarvan niet echt. Je hebt wat minder controle over wat je ziet, maar je kan altijd nog zelf die afweging maken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 28 mei 2006 @ 23:41:52 #52
150081 galilei
200 jaar verborgen waarheid
pi_38319655
bij harvard business school zeggen ze dat ze aan business doen
als je vraagt "en de milieulast?"
vlakaf; "daarvoor zijn we niet hier dat doet niet ter zake...."
zo ken ik er nog vele
weer een die niet door heeft dat alles met alles te maken heeft
ALLES HEEFT MET ALLES TE MAKEN
  maandag 29 mei 2006 @ 08:08:51 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38323956
quote:
Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef One_of_the_few het volgende:
Bij Human technology en dan product ergonomie wordt ook gewoon onderwezen dat korte berichten die je niet ziet worden gebruikt om reclames effectiever te maken.
Ik zie het probleem daarvan niet echt. Je hebt wat minder controle over wat je ziet, maar je kan altijd nog zelf die afweging maken.
nope, als je er mee doodgegooid word niet.
na het zien van 1 keer kan het mischien al dan eenmalig op korte termijn effect hebben (zoals in de bioscoop met cola flashes) maar als het elke dag voorkomt ben je zo beinvloed hoor.
je moest eens opletten hoe zombified mensen soms naar reclames kunnen zitten kijken, terwijl iedereen weet dat reclames juist de minst interresante pul op tv zijn.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator maandag 29 mei 2006 @ 12:58:13 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_38330561
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

je moest eens opletten hoe zombified mensen soms naar reclames kunnen zitten kijken, terwijl iedereen weet dat reclames juist de minst interresante pul op tv zijn.
Wat wil je hier nu zeggen? Dat de mensen die 'zombified' naar reclames kijken beinvloed zijn door de subliminal messages ofzo?

Dan weet ik in ieder geval zeker dat het op mij geen effect heeft, want als ik het logo van een zender uit beeld zie verdwijnen dan betekent dat dat er reclame komt, en dan zap ik acuut over naar een andere zender, en als ik dat niet doe dan ga ik dan wel even iets doen; toilet/drinken halen/bellen, etc etc, maar ik kijk echt bijna nooit reclame, ik vind reclame gewoon ronduit vervelend.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 29 mei 2006 @ 13:02:56 #55
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38330722
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat wil je hier nu zeggen? Dat de mensen die 'zombified' naar reclames kijken beinvloed zijn door de subliminal messages ofzo?

Dan weet ik in ieder geval zeker dat het op mij geen effect heeft, want als ik het logo van een zender uit beeld zie verdwijnen dan betekent dat dat er reclame komt, en dan zap ik acuut over naar een andere zender, en als ik dat niet doe dan ga ik dan wel even iets doen; toilet/drinken halen/bellen, etc etc, maar ik kijk echt bijna nooit reclame, ik vind reclame gewoon ronduit vervelend.
nee maar dat het een soort roes opwekt oid mischien door het eenzijdige.
ik wil niks ermee zeggen overigens, waarom meteen rechtlijnig alsof het mijn argument is, kerel weest optmistisch.
ik zap ook acuut over maar ik bedoel dat je es naar mensen moet kijken wanneer ze naar reclame kijken, best apparte shit.
naja de groeten ik ga koffie drinken
  Moderator maandag 29 mei 2006 @ 13:09:55 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_38330897
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee maar dat het een soort roes opwekt oid mischien door het eenzijdige.
ik wil niks ermee zeggen overigens, waarom meteen rechtlijnig alsof het mijn argument is, kerel weest optmistisch.
ik zap ook acuut over maar ik bedoel dat je es naar mensen moet kijken wanneer ze naar reclame kijken, best apparte shit.
naja de groeten ik ga koffie drinken
Rustig aan kerel! Ik dacht dat te kunnen opmaken uit jouw woorden, omdat je zinsopbouw daar naar is. Het was geen aanval of zo hoor . Ik moet wel zeggen BG, dat je manier van posten t.o.v. een poos geleden echt super is. Dat bedoel ik niet neerbuigend of sarcastisch, maar gewoon serieus, ik vind het wel tof.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 29 mei 2006 @ 13:18:12 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38331108
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Rustig aan kerel! Ik dacht dat te kunnen opmaken uit jouw woorden, omdat je zinsopbouw daar naar is. Het was geen aanval of zo hoor . Ik moet wel zeggen BG, dat je manier van posten t.o.v. een poos geleden echt super is. Dat bedoel ik niet neerbuigend of sarcastisch, maar gewoon serieus, ik vind het wel tof.
Bedankt ik probeer ook vaker hoofdletters te gebruiken en ik weet nu eindelijk waar de komma hoort.
En ik vatte het niet op als aanval maar het leek alsof je dacht dat het mijn argument was.
Verders beste groeten gast,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')