Ik klikte per ongeluk op het verkeerde topic en moest zo lang wachten tot het eindelijk geopend was dat ik het zonde vond geen reactie te plaatsen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Re het volgende:
[..]
is lekker joh... en hoi
.. waarom jij hier dan ineens?
en MSN kennen ze daar niet zeker?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:39 schreef Re het volgende:
ja verder dus Praag is iig lekker warmm, koffie, bier en korte rokjes
het is hier reuze gezellig hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik klikte per ongeluk op het verkeerde topic en moest zo lang wachten tot het eindelijk geopend was dat ik het zonde vond geen reactie te plaatsen.
Is het hier nog een beetje gezellig?.
Dit zie je verkeerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
het is hier reuze gezellig hoor... alleen die users he, die verpesten het voor de mods enzo
geintje
Het lijken net 2 vrouwen zoquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dit zie je verkeerd.
Volgens deze post zijn het niet de users, maar een stel kleuters![]()
neequote:Op donderdag 11 mei 2006 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en MSN kennen ze daar niet zeker?![]()
jaaaa TeeeeVeeeeeeeeeeeeePeeeeeeeeee
ik ben zaterdag alweer terugquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:49 schreef Nesle het volgende:
Ik zit maandag tot en met vrijdag in Praag
dan maar een kleuterquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dit zie je verkeerd.
Volgens deze post zijn het niet de users, maar een stel kleuters![]()
Fun Snapshotje...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef kLowJow het volgende:
Hallo, mijn foto!!
Op mijn tenen met de telefoon ver boven mijn hoofd... goed hè?
Ik kom ook met een Superfoto let opquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef kLowJow het volgende:
Hallo, mijn foto!!
Hallo, het moet niet teveel ontopic zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef kLowJow het volgende:
Hallo, mijn foto!!
Zo beter?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:25 schreef SPK het volgende:
Waarom zie je dat ding nou niet in beeld gewoon
Ik ook niet, maar hij doet het... daar gaat het om.quote:
Ah, dus jij bent één van de kleuters waar het over gaat? Niet meer doen hè!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hallo, het moet niet teveel ontopic zijn.
Wij kleuters baggeren nou eenmaal graag.
Dat modjes en forum admins dat nou niet doen
Oh ik doe een voorbeeld link ofzo danquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij doet het... daar gaat het om..
ik heb gewoon even verder geklikt en die link gebruikt
Hey!! wie aan mijn vriendinnetje komt, komt ook aan mij he?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent één van de kleuters waar het over gaat? Niet meer doen hè!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |