Zeg Tokay... dat is onjuist.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:35 schreef Tokay het volgende:
Zeg peaceman, is die van jou de zanger van De Mens?
Ehm, Frank ....
Zeg Tokay, ik had dan ook niets dan waardering voor de gok, alhoewel ie fout was...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:40 schreef Tokay het volgende:
Zeg, peaceman, niet om het een of ander, maar ik vond het anders best wel een goede gok hoor!
(Frank Vander Linden heet-ie trouwens, die zanger die ik voor ogen had.)
Ik zeg het niet snel, maar je hebt te maken met een goede bekruipingquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:42 schreef pyl het volgende:
Mij bekruipt het donkerbruin vermoeden dat wij hier met een van de radiohoofdjes zijn opgescheept.
En misschien zelfs wel die ene waarvan de moeder net overleden isquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:42 schreef pyl het volgende:
Mij bekruipt het donkerbruin vermoeden dat wij hier met een van de radiohoofdjes zijn opgescheept.
Het zou zo maar kunnen he?! 20% kans..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En misschien zelfs wel die ene waarvan de moeder net overleden is
Zegquote:
Ziedaar mijn probleemquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
natuurlijk wel binnen bepaalde grenzen![]()
Dit zegt Allmusic over Radioheadquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:42 schreef pyl het volgende:
quote:Similar Artists:
Blur
The Verve
The Beta Band
Manic Street Preachers
Pulp
Unbelievable Truth
Spiritualized
Coldplay
Abandoned Pools
The Flaming Lips
The Standard
Brian Wilson
Arnold
Alfie
Clinic
Mercury Rev
Super Furry Animals
Elbow
Kent
Jerry Garcia
Embrace
Air
Travis
Thom Yorke is ook de enige die ik bij naam ken maar die is 't niet.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:56 schreef peaceman het volgende:
Geen Tom Yorke... derhalve raadkans vergroot naar 25%
Ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens opruimen en afsluiten.... ben benieuwd welke maal ik straks voorgeschoteld krijg![]()
Phil Selwayquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:01 schreef Diaan73 het volgende:
Phil dan? Ik weet alleen niet wat zijn achternaam is.
Nou Diaan, dat wordt dus kiezen tussen een kroket of een frikandel.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou Diaan, dat wordt dus kiezen tussen een kroket of een frikandel.![]()
Leer je toch nog wat op je oude dagquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:13 schreef pyl het volgende:
Eindelijk weet ik het!Ik ben een archiveerder!
![]()
Dank, er gaat een wereld voor mij open.![]()
Ik wist trouwens al wel van het bestaan van een archivaris, zelfs van een archivist, maar van een archiveerder had ik nooit gehoord. Van Dale evenmin.Dat maakt het nóg bijzonderder, natuurlijk.
Nee, er staat niets meer open.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat er eigenlijk nog een plaatje open?
noemt men een kapitein van een hele oude veerboot een archiveerman?
Preciesquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:03 schreef pyl het volgende:
Da's Ad Bos, de klokkenluider / archiveerder van de bouwfraude.
Zal ik een TDP'tje doen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dikke Dennis is weer eens kip aan 't kluiven of in slaap gevallen?
Whehe, bekend hoofd hè?quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:23 schreef pyl het volgende:
Die van Treinhomo zal wel een Amerikaanse industrieel zijn. Daar heeft hij een zwak voor, is me al eens opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |