Juist, Rob Wout, beter bekend als Opland.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef Gellius het volgende:
Ach, het is Rob Wout. Nu zie ik het pas.
Je hebt me toch weer overschatquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Juist, Rob Wout, beter bekend als Opland.
Captain of industry is te veel eer. Meneer is eigenlijk een creatieveling. Geen familie van die dichter wiens naam ik nu maar zal prijsgeven, Kees 't Hart.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:58 schreef pyl het volgende:
Is die captain of industry van jou familie van jouw dichter?![]()
Hij heeft met die creativiteit iets bedacht wat zo goed verkoopt dat-ie er een mooi pak voor kon aanschaffen, zeg maar?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Captain of industry is te veel eer. Meneer is eigenlijk een creatieveling.
Ach ja, Kees 't Hart.quote:Geen familie van die dichter wiens naam ik nu maar zal prijsgeven, Kees 't Hart.
Dat kun je wel zeggen, hij is van meerdere markten thuis. Ik geloof dat hij nu nog bijzonder hoogleraar aan de UvA is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij heeft met die creativiteit iets bedacht wat zo goed verkoopt dat-ie er een mooi pak voor kon aanschaffen, zeg maar?
Dat zegt niet zo heel veel, Scrut.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat hij nu nog bijzonder hoogleraar aan de UvA is.
Hmmmmm ...... waarom krijg ik nu het idee dat je mij weer eens overschat?quote:
In zijn geval wel. Hoewel hij zijn faam ontleent aan nogal infantiele zaken ontwikkelde hij zich tot een vooraanstaand denker. Ontwikkelde bij Philips de eerste generatie interactieve laserdiscs, stichtte een multi-media-lab, verkocht dat aan BSO (ook niet de eerste de beste) en kocht het later weer terug.quote:
Eg niequote:Hmmmmm ...... waarom krijg ik nu het idee dat je mij weer eens overschat?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:37 schreef pyl het volgende:
Bij de Fabeltjeskrant denk ik aan Thijs Chanowski.
Zie bovenquote:Maar ik heb geen idee hoe hij eruit ziet.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:39 schreef Diaan73 het volgende:![]()
Ik ken Rob Wout, oftewel Opland, ook niet, maar dat is denk ik geen nieuws...Die plaatjes ken ik wel daarentegen.
Volgens pyl is dat mijn geldingsdrang.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
Hahahaalweer... 2e keer al deze week...
Dat klopt maar toen zag ik een andere foto, ik dacht dat die wat moeilijker zou zijn maar ja...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé zonet zag ik nog een foto van een akelige, schreeuwende man met een ouderwets montuur
Pyl heeft hem al geraden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:04 schreef pyl het volgende:
Die van Diaan is Ian Paisley.
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé zonet zag ik nog een foto van een akelige, schreeuwende man met een ouderwets montuur
Hmmm, dan geef ik de voorkeur aan mijn meneer!quote:
Ik had al gezegd dat ie goed wasquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:11 schreef pyl het volgende:
Die van Tokay is Lex Runderkamp. En die van Diaan Ian Paisley.
Ik vind Paisley helemaal niet goed. Een hatelijke aanzetter tot haat is het, meer niet.quote:
Die tweede alleen omdat ik * reeds wist *.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
Herkende je hem op beide foto's?
Tja ik had natuurlijk ook moeten zeggen dat ie goed geraden is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik vind Paisley helemaal niet goed. Een hatelijke aanzetter tot haat is het, meer niet.![]()
Hmmmm dat is jammer.... ik had meteen die tweede moeten doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Die tweede alleen omdat ik * reeds wist *.
Hmpfz.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:11 schreef pyl het volgende:
Die van Tokay is Lex Runderkamp. En die van Diaan Ian Paisley.
Heyquote:
Tja er is niet veel te doen hier en verveel me een beetje... dan maar hier vertoeven he? Nog een half uurtje .....quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey, jij hier?
Alles is goed gegaan![]()
Dat dunkt u terechtquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:25 schreef pyl het volgende:
Die van Scrut is Paul van Buitenen, dunkt me.
Ja, dat is hem. Ik plaatste hem al eens.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:25 schreef pyl het volgende:
Die van Scrut is Paul van Buitenen, dunkt me.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat dunkt u terecht![]()
Wist je trouwens dat Gellius de zevende was die het woord paskwil op Fok! bezigde? En Peaceman de achtste?
Wie waren je voorgangers? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:23 schreef pyl het volgende:
Die "Search" functie () leert dat ik de zesde ben in de Fok!geschiedenis die het woord paskwil bezigt.
Fijn weetje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |