tnx.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:42 schreef Suzanna het volgende:
PPL, leuk dat alles goed was! Jullie willen zeker niet vertellen wat het wordt he...
Uitwendig.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:10 schreef ik80 het volgende:
als je een pretecho laat maken, 3d 3n 4d doen ze deze dan uitwendig?
Ik had niet als wens om er een te laten maken, maar gister liet mijn vriend vallen dat hij het wel erg leuk zou vinden!
wow, dan wil ik ook wel. Moet alleen nog even wachten. Ben nu 4 maand en 1 dag. Buikje begint al te groeien leuk hoor!
Dankjewel voor jullie reacties!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:36 schreef LadyS het volgende:
Ik weet niet meer precies wie dar vroeg (volgens mij moonah) over die buiken die zo zwaar aanvoelen 's ochtends. Nou ik weet nu precies wat je bedoeltIk heb het de laatste 2/3 dagen. Als ik opsta, dan is het net alsof ik een molensteen in mijn buik heb. Het voelt ook nog eens erg onaangenaam
Gelukkig trekt het vrij snel weg.
Dan lijkt het me dat het geen harde buiken zijn. Want die zou je denk ik wel als dusdanig herkennen. Trouwens Belana, ze kunnen zich al eerder dan met 20 weken voordoen hoor. Ik heb gelezen dat het ongeveer gelijk op zou gaan met het voelen van het kindje. Ik had ze al met 16 weken.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:19 schreef PM-girl het volgende:
De harde buik die ik ervaar is een beetje als hierboven. Kan niet van te veel doen toch, als het 's morgens is? Doe wel veel maar deze buik heb ik alleen 's morgens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |