Wat Taida betreft heeft ze dit dus ook al laten blijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:57 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Als ze zich nou eens snoeihard had ingezet ter versoepeling van het asiel beleid om haar mede-'slachtoffers' een waardig leven te kunnen bieden was haar rol in de nederlandse politiek oprecht gelegitimeerd; nu is het allemaal een losse flodder.
Vanavond Zembla over Ayaan Hirsi Maganquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal grappig, natuurlijk is nnieuwswaarde van essentieel belang. Al deze feiten waren al in 2002 bekend en hebben daarmee ook verschillende tijdschriften en een praatprogramma gehaald. De vraag in deze is dus waarom Zembla er juist nu voor kiest om die oude koeien uit de sloot te halen. Verder vind ik het wel interessant om te weten waarom de Vara er in "26000" gezichten om bewezen leugens van asielzoekers daar wel in te gebruiken als waarheid.
Excuses, dat maakt het natuurlijk allemaal weer goed.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat Taida betreft heeft ze dit dus ook al laten blijken
nogal een drogredenering mijn waarde, Zembla ging namelijk actief op zoek naar nieuwsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Vanavond Zembla over Ayaan Hirsi Magan
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Excuses, dat maakt het natuurlijk allemaal weer goed.![]()
Dat je de door je jezelf geopperde hypocritie maar aan een kant van het speelveld wenst te plaatsen moet je mij niet in de schoenen schuiven.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
nogal een drogredenering mijn waarde, Zembla ging namelijk actief op zoek naar nieuws
Ik ben het er met de 100% mee eens.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik snap niet waarom de ophef zo gefocust is op AHA. Die heeft wat betreft haar aanvraag misschien gelogen en bedrogen, maar ik kan haar eigenlijk geen ongelijk geven dat ze het zo heeft aangepakt. Wat betreft haar privéleven en dergelijke heb ik geen idee wat ik moet geloven. Maar dat maakt ook verder niet heel veel uit.
Wat ik belangrijker vind is hoe de VVD deze situatie afdoet (of gaat doen). Hoe wil een partij die zeer gefocust is op een streng (zo niet onmenselijk streng) asielbeleid, immigratiebeleid en integratiebeleid het gaan verklaren dat juist één van hun meest prominente partij- en kamerleden alles heeft gedaan wat volgens hun visie hard en streng bestraft moet worden. Ik vraag me echt af hoe geloofwaardig die visie en dat beleid dan nog zijn. Zeker als, zoals het er nu naar uitziet, straks mevrouw Verdonk, die inmiddels een symbool is geworden voor het hard en streng aanpakken van dit soort zaken het opperhoofd gaat worden.
Is AHA dan nog te handhaven binnen de partij? En zo ja: hoe geloofwaardig ben je dan nog met je strenge beleid wat betreft vreemdelingen en nieuwkomers? Wat mij betreft niet.....maar ik ben bang dat ze er toch gewoon mee weg zullen komen.
Welke precies?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:57 schreef Chewie het volgende:
Al deze feiten waren al in 2002 bekend en hebben daarmee ook verschillende tijdschriften en een praatprogramma gehaald.
Ja draai het om, over de leugens van Hirsi Ali is nooit echt een geheim gemaakt dat Zembla dit als nieuws brengt en de domme massa die blijkbaar niet weet wat een opinitijdschrift is dit geloofd kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:02 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dat je de door je jezelf geopperde hypocritie maar aan een kant van het speelveld wenst te plaatsen moet je mij niet in de schoenen schuiven.
Die is gistermiddag aangepast, maar wat bedoel jij precies? De naam was al langer bekendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:13 schreef Gia het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali
Is dit vandaag toevallig aangepast, of was dit al langer bekend?
Jawel ze heeft het hele verhaal bij elkaar gelogen.. dat geeft ze zelf toe.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat voor fraude heeft ze dan gepleegd?
Ze heeft gezegd dat ze een Somalische vluchteling is. Dat is niet gelogen.
Daarbij heeft ze nooit beweerd rechtstreeks uit Somalië te komen en is al jaren bekend dat ze vanaf haar zevende niet meer in somalië woonde.
Ik zie geen fraude.
Afhankelijk van het onderwerp niet geloofwaardiger of ongeloofwaardiger dan een ander gemiddeld kamerlid, hoezo?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:49 schreef Chadi het volgende:
Hoe geloofwaardig is zij in een debat?????
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Afhankelijk van het onderwerp niet geloofwaardiger of ongeloofwaardiger dan een ander gemiddeld kamerlid, hoezo?
Och, als je dan zo'n held bent om je eigen leugens toe te geven dan zou je ook hetgeen je met die leugens verworven hebt moeten afstaan. Tenminste, als je het beleid van Rita V. steunt dan zou dat wel zo consequent zijn. Er mag dus gesteld worden dat Ayaan Hirsi Magan het beleid van Rita V., blijkbaar, niet ondersteunt wanneer het erop aankomt, wat dat betreft hebben Ayaan Hirsi Magan en ik meer overeen dan ik dacht.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:09 schreef zoalshetis het volgende:
is een leugen nog krachtig als je daarna de waarheid vertelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |