abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37782545
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:58 schreef Gia het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat men nu iemand het nederlanderschap af wil nemen omdat ze misschien gelogen heeft over al dan niet uitgehuwelijkt zijn of omdat de IND destijds zijn werk niet goed heeft gedaan.
Terwijl aan de andere kant iedereen op zijn achterste poten staat als men dit wil doen bij criminele buitenlanders met een dubbele nationaliteit.
Zelfs van terroristen mag men volgens velen hier de Nederlandse nationaliteit niet afnemen.

Ook vraag ik me af waarom sommigen hier nu zo fel voor uitzetting van Ayaan zijn, terwijl ze in andere zelfde gevallen juist tegen uitzetting zijn.

Als van zomaar een zwarte hardwerkende, goed geïntegreerde genaturaliseerde man wordt ontdekt dat hij ten onrechte het Nederlanderschap heeft gekregen, omdat hij eerst in Duitsland is geweest en eigenlijk al vluchtelingenstatus in Kenya had, roept iedereen hier dan ook 'Uitzetten!' of doen we dat alleen maar bij Ayaan?
Ja, is het niet geweldig?
Je bent niet de enige die zich daarover verbaast (of tenminste zeer ernstige verdenkingen heeft over de motieven van de critici).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')