Fleetwood Mac - Go your on way.quote:
Red hot chili peppers - By the wayquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Frank Zappa - Would you go all the way?
Frank Sinatra-My Wayquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Red hot chili peppers - By the way
Silvian Poons - De zuiderzee balladequote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Joe South - Walk A Mile In My Shoes dubbel
Ik ben meer van de Radio Veronica-generatie. Als ik iets mis qua radio zijn zij het wel. Ook daar is nooit wat voor teruggekomen, dus ik voel met je mee. Ik vond het ook een tof programma, al luisterde ik meer toen het nog de Wilde Wereld heettequote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
GLO mis jij nozems a go go ook zo, er is nooit iets voor in de plaats gekomen.
Blof - Dansen aan de zeequote:
Dan ben je ouder dan ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Radio Veronica-generatie. Als ik iets mis qua radio zijn zij het wel. Ook daar is nooit wat voor teruggekomen, dus ik voel met je mee. Ik vond het ook een tof programma, al luisterde ik meer toen het nog de Wilde Wereld heette
Sssstquote:
Ha, The Nozems, uit Hedel. Goeie bandquote:Wilde Wereld was ook goed. Toen vrienden van me in Nozems a go go live op-traden vroeg Lotje hoe ze aan de naam kwamen. Corné zei dat ze eerst de Wilde Werelden wilden heten maar The Nozems toch leuker was
John Hiatt - Gonequote:Op zondag 14 mei 2006 03:33 schreef GLO het volgende:
[..]
American Music Club - The Thorn In My Side Is Gone
Under Byen - Af Samme Stof Som Stofquote:Op zondag 14 mei 2006 09:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Red hot chili peppers - Under the bridge
The Kinks - This is where I belong.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ramones - It's not my place (in the 9 to 5 world)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |