quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Agrafes het volgende:
Gstar hip noemen![]()
Overhemden met korte mouwen is echt een zware no-go![]()
Verder zal ik de populaire pubershirtjes laten liggen en gaan voor wat mooie classy overhemden, 50 euro per stuk ofzo maar je ziet er meteen een stuk volwassener en aantrekkelijker uit![]()
je kan iig een heel stuk orgineler zijn met hetzelfde bedrag wat je voor zo'n mislukt shirtje betaald. Er is geen 1 shirtje waar het logo niet groot opstaat, in ieder geval niet bij de score.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef GSbrder het volgende:
goh, echt?
tsja.. ieder z'n smaak hea...
ik draag niet alleen g-star nee, maar ik vind de meeste shirts wel ok, VOORAL als er NIET groot g-star op staat. als je naar de zeeman gaat zijn er ook altijd wel mensen met dezelfde kleren, als je karl kani draagt ook, lacoste polo's hebben ook meerdere (wannabe)kakkers, pas als je echt heel exclusieve designkleding gaat kopen weet je (bijna) zeker dat niet iedereen dat heeft.
Maar volgens mij dwalen we een beetje af...![]()
mee eens plus dat je ook het overhemd ook nog eens aankan als het wat kouder wordt. Het is helemaal niet zo moeilijk als je gewoon een beetje nederlands kan moet je uit alle reacties toch echt wel een beeld kunnen vormen van wat nou wel en niet kan.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
over korte-mouwen overhemden: Koop liever een lang overhemd waarvan je de mouwen eventueel kunt oprollen. In het dagelijkse leven op school/werk niet doen, maar bij mooi weer in de tuin of op het strand mag het welDan heb je dus geen no-go halve mouwen overhemden, maar wel de mogelijkheid jezelf iets luchtiger te kleden bij mooi weer.
als je zo blijft praten maak ik ook een makeover topic voor jou hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef GSbrder het volgende:
heey mustard_man
voor zover ik je aanwinsten heb gezien houd je nogal van blousjes...
niks denegerends, maar ze zijn een beetje passé.
Blousjes zijn overhemden voor vrouwen, die shirts die de TS draagt zijn korte mouw overhemden...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:53 schreef GSbrder het volgende:
blousjes zijn anders dan casual overhemden... de dingen van TS vind ik blousjes, overhemden zijn indd anders dan die dingen die TS heeft.
zei ik ook al. Gewoon eentje die mooi si want die hebben meestal ook mooie kleren en het is altijd leuk om met een mooie vrouw in de stad te lopen dacht ik zo:Pquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef ASroma het volgende:
wordt tijd dat mustard man eens aan de vrouw gaat!![]()
Ja, maar een beetje mooie vrouw komt niet zomaar aanwaaienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:25 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
zei ik ook al. Gewoon eentje die mooi si want die hebben meestal ook mooie kleren en het is altijd leuk om met een mooie vrouw in de stad te lopen dacht ik zo:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |