abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38045155
g-star is voor paupers man...

Je hoort er wel helmaal bij ja als je als een reclamebord er bij gaat lopen. Als je toch in zo'n shirtje met heel groot G-star erop loopt zou je nog eerder geld toe moeten krijgen, verschikkelijk zeg. Als je het mij vraagt is g-star juist uit de mode alleen de broeken zijn nog wel te doen.

Bij de score kleren kopen is over het algemeen juist allemaal hetzelfde. IN bijna elke grote plaats heb je zo'n winkel en je hebt altijd wel een paar honderd mensen die er hetzelfde koopt als jij lekker orgineel ben je dan..

Je hoeft niks meer uit te geven want g-star is echt abnormaal hoog geprijst voor de extreem lelijk designs die ze hebben. Probeer andere merken kuyichi hugo boss energie allemaal wel rond dezelfde prijs en lang niet overal te verkrijgen.

(ja ik heb een hekel aan g-star:P)
  zondag 21 mei 2006 @ 22:24:03 #127
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_38064692
goh, echt?
tsja.. ieder z'n smaak hea...
ik draag niet alleen g-star nee, maar ik vind de meeste shirts wel ok, VOORAL als er NIET groot g-star op staat. als je naar de zeeman gaat zijn er ook altijd wel mensen met dezelfde kleren, als je karl kani draagt ook, lacoste polo's hebben ook meerdere (wannabe)kakkers, pas als je echt heel exclusieve designkleding gaat kopen weet je (bijna) zeker dat niet iedereen dat heeft.

Maar volgens mij dwalen we een beetje af...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_38067710
Gstar hip noemen

Overhemden met korte mouwen is echt een zware no-go

Verder zal ik de populaire pubershirtjes laten liggen en gaan voor wat mooie classy overhemden, 50 euro per stuk ofzo maar je ziet er meteen een stuk volwassener en aantrekkelijker uit
pi_38076020
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Agrafes het volgende:
Gstar hip noemen

Overhemden met korte mouwen is echt een zware no-go

Verder zal ik de populaire pubershirtjes laten liggen en gaan voor wat mooie classy overhemden, 50 euro per stuk ofzo maar je ziet er meteen een stuk volwassener en aantrekkelijker uit

over korte-mouwen overhemden: Koop liever een lang overhemd waarvan je de mouwen eventueel kunt oprollen. In het dagelijkse leven op school/werk niet doen, maar bij mooi weer in de tuin of op het strand mag het wel Dan heb je dus geen no-go halve mouwen overhemden, maar wel de mogelijkheid jezelf iets luchtiger te kleden bij mooi weer.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  maandag 22 mei 2006 @ 12:55:34 #130
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_38080689
je moet trouwens je haar laten groeien, das in ofzo 14.gif

surfdude kapsel ftw
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_38085153
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef GSbrder het volgende:
goh, echt?
tsja.. ieder z'n smaak hea...
ik draag niet alleen g-star nee, maar ik vind de meeste shirts wel ok, VOORAL als er NIET groot g-star op staat. als je naar de zeeman gaat zijn er ook altijd wel mensen met dezelfde kleren, als je karl kani draagt ook, lacoste polo's hebben ook meerdere (wannabe)kakkers, pas als je echt heel exclusieve designkleding gaat kopen weet je (bijna) zeker dat niet iedereen dat heeft.

Maar volgens mij dwalen we een beetje af...
je kan iig een heel stuk orgineler zijn met hetzelfde bedrag wat je voor zo'n mislukt shirtje betaald. Er is geen 1 shirtje waar het logo niet groot opstaat, in ieder geval niet bij de score.
Je wordt gewoon genaaid met een lelijk design en slechte kwaliteit. maar ja idd afdwalen, maar als jij het een goed merk vindt moet je zelf weten ik vind het 3x niks.
pi_38085246
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

over korte-mouwen overhemden: Koop liever een lang overhemd waarvan je de mouwen eventueel kunt oprollen. In het dagelijkse leven op school/werk niet doen, maar bij mooi weer in de tuin of op het strand mag het wel Dan heb je dus geen no-go halve mouwen overhemden, maar wel de mogelijkheid jezelf iets luchtiger te kleden bij mooi weer.
mee eens plus dat je ook het overhemd ook nog eens aankan als het wat kouder wordt. Het is helemaal niet zo moeilijk als je gewoon een beetje nederlands kan moet je uit alle reacties toch echt wel een beeld kunnen vormen van wat nou wel en niet kan.
pi_38085358
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef GSbrder het volgende:
heey mustard_man

voor zover ik je aanwinsten heb gezien houd je nogal van blousjes...
niks denegerends, maar ze zijn een beetje passé.
als je zo blijft praten maak ik ook een makeover topic voor jou hoor
Heb je wel eens gekeken na alle top designers en hun collectie voor de komende zomer.. alleen maar blousjes man.

Me says : geef geen commetaar als je zelf er ook maar weinig van weet
pi_38087963
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:53 schreef GSbrder het volgende:
blousjes zijn anders dan casual overhemden... de dingen van TS vind ik blousjes, overhemden zijn indd anders dan die dingen die TS heeft.
Blousjes zijn overhemden voor vrouwen, die shirts die de TS draagt zijn korte mouw overhemden...
...
  maandag 22 mei 2006 @ 17:55:24 #135
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38091994
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 19:47 schreef One_conundrum het volgende:
OVERHEMD
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:56:23 #136
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_38125923
@ CJV Timo

dus jij bent volgens jou TOTAAL op de hoogte van wat de mode deze zomer is?
noem eens wat designers die enkel blousjes/korte mouw overhemden, what so ever in hun zomercollectie hebben zitten? Als daar ook echte "street"-merken tussen zitten, dus geen $800,- Louis Vuitton/Chanel catwalk kleren, maar echt voor de mid-section. Ik wacht af, als dat zo is denk ik dat ik m'n zomercollectie moet gaan veranderen. Lang nix gehoord van topic starter.. Heb je wat nieuws dat je ons kunt laten zien?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_38128316
lol wil je nu ook nog beweren dat ik het fout heb?
Ik wil niet zeggen dat ik totaal op de hoogte ben van de zomercollectie maar als je de stad in loopt maakt niet uit welke stad zie je in winkels waar ze merken zoals diesel, kuyichi, japan rags, hugo boss all die 'mid-merken' van jou heel veel bousjes(overhemden met korte mouwen ) hebben. Je voelt je aangevallen mja best logisch was ook redelijk persoonlijk, maar ik denk als je gaat vragen hier en een topic opent of blousje nu juist kan of passe is dat je wel bijna iedereen tegen je krijgt. Verder niet echt zin om me hier nu nog druk om te maken want we dwalen veels te ver af.

MM moet gewoon een lekker ding meenemn met winkelen want die kleden zich over het algemeen ook goed, plus het is goed gezelschap dacht ik zo
pi_38129689
gebruik alsjeblieft het woord overhemd, blousjes zijn voor vrouwen. Ieder merk heeft polo's, blousjes etc. Gaan we nu echt lopen zeiken over wat beter of hipper is? Gewoon een combinatie van de twee, wil je niet al te saai overkomen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_38155998
Genialiteit
pi_38167849
mierenneukers =\
Lang haar to get eunt!
pi_38227170
ik heb vandaag weer nieuwe kleren gekocht, pics komen later vandaag.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:36:21 #142
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38227687
Koop deze schoenen:

polootje van de zara (casual, doch netjes)
Boss broek, of Replay spijkerbroek ofzo en je bent het mannetje

[ Bericht 17% gewijzigd door Mylene op 26-05-2006 12:43:33 (thumbnails van gemaakt i.v.m. grote) ]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:39:50 #143
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38238119
Koop die schoenen niet! ze zijn hun geld niet waard. Je betaalt te veel voor de naam. Bij Intersport hadden ze die Retro Puma schoenen. Die zijn prima
pi_38238919
MIsschien moet hij gewoon kopen wat hij zelf ook leuk vindt. Ik heb zowel Floris van Bommel als Puma schoenen, en ben veel blijer met het Floris-paar. Overigens heb ik liever leren schoenen, en daar heeft Puma niet erg veel van volgens mij.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:04:59 #145
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38239018
pi_38244337
mustard_man koopt een lacoste polo met lange mouwen
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:46:42 #147
97934 ASroma
Flamboyant
pi_38253099
wordt tijd dat mustard man eens aan de vrouw gaat!
pi_38261731
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:46 schreef ASroma het volgende:
wordt tijd dat mustard man eens aan de vrouw gaat!
zei ik ook al. Gewoon eentje die mooi si want die hebben meestal ook mooie kleren en het is altijd leuk om met een mooie vrouw in de stad te lopen dacht ik zo:P
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:03:23 #149
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38262845
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:25 schreef CJV-Timo het volgende:

[..]

zei ik ook al. Gewoon eentje die mooi si want die hebben meestal ook mooie kleren en het is altijd leuk om met een mooie vrouw in de stad te lopen dacht ik zo:P
Ja, maar een beetje mooie vrouw komt niet zomaar aanwaaien
pi_38262961
elke jonge moet toch wel een mooie vrouw/ meisje kennen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')