abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37731243
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:12 schreef BrauN het volgende:
TS, een reis met deze organisatie lijkt me echt iets voor jou: http://www.316reizen.nl/

Of deze: http://www.ichthuscamp.com/

Verdiep je er eens in.
hihihi
pi_37731290
Ik ga waarschijnlijk naar Nice in Z frankrijk, lekker aan middelandse zee bakken en daarna gezellige nice in. MIsschien voor jou ook een optie ?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:15:56 #28
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_37731296
quote:
TS, een reis met deze organisatie lijkt me echt iets voor jou: http://www.316reizen.nl/

Verdiep je er eens in.
:r Patty Brard :r
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:17:47 #29
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37731327
quote:

Verdiep je er eens in.
nee dank je
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:18:15 #30
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37731339
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:15 schreef Chinless het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar Nice in Z frankrijk, lekker aan middelandse zee bakken en daarna gezellige nice in.
met wie?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37731345
ik heb mijn vakanties is qua uitgaven opgeteld
en wat blijkt ik kan voor dat zelfde geld naar thailand.
wat ik dit jaar ook ga doen lekker 1,5 week bangkok (GEEN sex vakantie) en 1.5 week koh samai (duiken)
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:18:52 #32
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37731353
thailand? nee ik blijf liever in europa
pi_37731410
lesbos misschien :-p
pi_37731456
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:18 schreef McCarthy het volgende:

[..]

met wie?
verkapt ik-zoek-een-reisgenoot-post
pi_37731493
Rosas, spanje...
toch dicht bij de costa's alleen niet de drukte en last van jongeren
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_37731545
Renesse.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:30:04 #37
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37731612
Eire !

Ik snap sowieso niet dat Nederlanders Nederlanders gaan zoeken op vakantie.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_37731718
* daanski82 mompeld iets van soort zoekt
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:35:27 #39
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37731733
het is bij mij vooral ook een sociaal probleem. Ik heb geen vrienden of vriendinnen of enig ander contact met mensen (McC de kluizenaar) maar wil toch op vakantie. Als je dan in je eentje naar remini of zo gaat zit je daar een beetje in je eentje in een tent of hotelkamer je te vervelen. Ik zoek dus eigenlijk iets waar ik als solo heen kan gaan, overdag wel iets te doen is voor mij en ik ook in contact kom met andere mensen. Ik wil geen loner meer zijn.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:36:02 #40
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37731745
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:24 schreef Ladylike het volgende:
Rosas, spanje...
toch dicht bij de costa's alleen niet de drukte en last van jongeren
maar wat moet ik daar dan doen de hele dag?
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:38:40 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_37731808
Met de auto een beetje touren door de Toskane? Naar Sicilie? Kroatiesche zuidkust?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_37731870
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef ondeugend het volgende:
Eire !

Ik snap sowieso niet dat Nederlanders Nederlanders gaan zoeken op vakantie.
Dan kun idd beter naar Zeeland of Noord-Holland, zeker met het WK voor de wel ideaal met al die Duitsers
pi_37731880
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:35 schreef McCarthy het volgende:
het is bij mij vooral ook een sociaal probleem. Ik heb geen vrienden of vriendinnen of enig ander contact met mensen (McC de kluizenaar) maar wil toch op vakantie. Als je dan in je eentje naar remini of zo gaat zit je daar een beetje in je eentje in een tent of hotelkamer je te vervelen. Ik zoek dus eigenlijk iets waar ik als solo heen kan gaan, overdag wel iets te doen is voor mij en ik ook in contact kom met andere mensen. Ik wil geen loner meer zijn.
dan is een groepsreis toch ideaal?
probeer het anders hier: Centraal reisgenoten gezocht topic
maar dat loopt niet zo hard geloof ik
of wil je alleen op bestemming met mensen in contact komen?
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:48:35 #44
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37732042
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:41 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dan is een groepsreis toch ideaal?
probeer het anders hier: Centraal reisgenoten gezocht topic
maar dat loopt niet zo hard geloof ik
dat denk ik ook inderdaad
Wat zou ik dan moeten doen? Want in principe zijn al die zon-strand-zuip-neuk reizen naar spanje toch ook groepreizen?
quote:
of wil je alleen op bestemming met mensen in contact komen?
groepsreis lijkt me handiger, als het is wat ik denk dat het is
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:49:59 #45
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37732074
voormalig yugo trekt me niet zo, stap ik dadelijk op een mijn
en ik wil graag nederland uit. Is er in Z-Duitsland niks?
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:50:38 #46
45206 Pietverdriet
pi_37732091
McCarthy, wat vind je van Zeilen? http://www.hollandsglorie.nl/ organiseerd zeilvakanties waar je als individu op in kan tekenen en dan met een groep mensen gaat zeilen.
Je wordt verwacht aan boord mee te werken, en je komt nog eens ergens.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:53:24 #47
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37732168
dat is wel goeie tip, thanks piet. Iets sportiefs zie ik sowiezo wel zitten. Zeilen langs de middellandse zee is natuurlijk ook niet verkeerd.

Verder wil je natuurlijk een beetje tussen je eigen soort zitten. Ik ben eens naar zuid frankrijk geweest en dat beviel best goed. Een gevarieerd soort mensen. Zat VWOers en studenten. Mavo was er in de minderheid (zo ervaarde ik het dan). Overdag een activiteitje, 's avonds met zijn allen ergens heen, naar een schuimparty of zo. Leuk.
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:57:22 #48
45206 Pietverdriet
pi_37732270
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:53 schreef McCarthy het volgende:
dat is wel goeie tip, thanks piet. Iets sportiefs zie ik sowiezo wel zitten. Zeilen langs de middellandse zee is natuurlijk ook niet verkeerd.

Verder wil je natuurlijk een beetje tussen je eigen soort zitten. Ik ben eens naar zuid frankrijk geweest en dat beviel best goed. Een gevarieerd soort mensen. Zat VWOers en studenten. Mavo was er in de minderheid (zo ervaarde ik het dan). Overdag een activiteitje, 's avonds met zijn allen ergens heen, naar een schuimparty of zo. Leuk.
Of dit?

http://www.zeilvloot.nl/index.php/detail_zeilreizen?cd=ITS&ct=z
pi_37732278
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 11:48 schreef McCarthy het volgende:
Wat zou ik dan moeten doen?
ik heb er geen ervaring mee, maar lees er hier over:
Groepsreizen: jullie ervaringen
pi_37732683
Er zijn mogelijkheden zat

1. Je zou op zo'n single reis kunnen gaan (via google mogelijkheden te over). (dus met het doel een relatie te vinden.)

2. Als je daar niet van houdt; verder zijn er verschrikkelijk veel actieve vakanties te vinden waar je zegmaar deelneemt aan een 'kamp' van 20-30 mensen die het een of ander gaan doen, vaak kan je nog op leeftijdsgroep inschrijven ook. Dan kan je je alleen inschrijven of met vijf vrienden dat maakt niet uit, op de vakantie zelf trek je met elkaar op als groep. Kijk daar eens naar zou ik zeggen. Zoek op 'actieve jongerenvakanties' oid en je moet genoeg vinden.

Succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')