Badplaatsen als Salou, Lloret, Mallorca en zo zijn best in trek onder jongeren. Overdag bakken op het strand, 's avonds kroegentocht, daarna de disco in en tussendoor neuken.
Zulk soort vakanties zijn niks voor mij. In ieder geval niet vakanties die daar primair om draaien. Ik ben bovendien bijna student-af dus om nou tussen de 14, 15, 16 jarigen rond te hobbelen .... nee dank je.
Hebben jullie daarom misschien nog vakantie tips voor mij? Ik heb namelijk niet zo'n goed idee van wat er allemaal te krijgen is.
edit: het is bij mij vooral ook een sociaal probleem. Ik heb geen vrienden of vriendinnen of enig ander contact met mensen (McC de kluizenaar) maar wil toch op vakantie. Als je dan in je eentje naar remini of zo gaat zit je daar een beetje in je eentje in een tent of hotelkamer je te vervelen. Ik zoek dus eigenlijk iets waar ik als solo heen kan gaan, overdag wel iets te doen is voor mij en ik ook in contact kom met andere mensen. Ik wil geen loner meer zijn.
[ Bericht 6% gewijzigd door McCarthy op 11-05-2006 11:34:58 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy