Er waren al een aantal ongedulige mensen die om deel3 vroegen, maar hier is het dan.
Heb je deel1 en 2 nog niet gezien en gelezen dan kan dat hier:
AR's eerste huisjeAR's eerste huisje!! - Budget klussing :') [deel2]
Even resumeren: ![]()
Dit is het huisje waar het om gaat:
![]()
Het eerste wat gedaan moest worden is een goede doorgang maken van de woonkamer naar de aanbouw (de zogenaamde tuinkamer)
![]()
Als snel daarna was het laminaat geariveerd:
![]()
en gelegd:
![]()
Toen was het tijd voor verhuizen. Het is voor mij te duur om dubbele lasten te betalen (ik ga hier alleen wonen). Het bovenstaande is dan ook in 1 weekje gebeurt.
![]()
Omdat vrijwel het hele huis klusgebied is, leef ik nu in het kleinste slaapkamertje, wat later nog eens badkamer moet worden:
![]()
Omdat je de komende jaren nog wel aan het klussen bent, is het wel zaak dat je het een beetje leuk houd voor jezelf.
Dus af en toe mogen best de bloemetjes buiten gezet worden
![]()
En een mooie buitenlamp mag ook niet ontbreken:
![]()
En hier ongeveer was ik. Als je meer foto's van de rest van het huis wilt zien, die zijn in het begin van deel2 wel te vinden
![]()
De foto's van de gratis keuken zullen snel volgen.
Ik ben nu bezig met het slopen van het plafond in de tuinkamer. De nieuwe electra in de tuinkamer is al gedeeltelijk aangelegd en functionerend.
En hier gaan we dan weer mee verder
PS
Over de TT
De komende tijd zal vooral tijdgebrek een probleem zijn. De kosten vallen tot nu toe nog erg mee. Maarja, ook tijd is geld zeggen ze
[ Bericht 6% gewijzigd door Automatic_Rock op 11-05-2006 10:27:23 ]