Ik hoop maar dat ie het goed opvangt.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef richardgie het volgende:
Ik ga maar eens werken of zo iets.Als er tenminste weer werk binnen is,anders wordt het weer een middag koffie drinken.
Ik las sliploos.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh wat zit ik lekker draadloos in mijn tuintje te zijn.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik las sliploos.
Klikte net schermpje weg.![]()
Lach maar, ben nu helemaal in de war.quote:
Draad- en motorloosquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Goed moment voor axa en abus om als sponsor hun intreden te doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp,maar zelfs daar is niks meer veilig,ook bij mij is er al eens in de schuur ingebroken.Opbrengst:een op maat gemaakte race fiets.Volgens de verzekeraar had er een slot op moeten zitten.Was een fiets voor de wedstrijden,zie je het voor je:Lance Armstrong tijdens de Tour de France,dat ie effe een plasje moet doen en z'n fiets op slot zet.
Maak jij gebruik van de draadloze router van RB soms?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:45 schreef ondeugend het volgende:
doe ik ook - de hele dag doorquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:59 schreef kratjuh het volgende:
En ik maar internetten op de backbone van een grote ISP ...![]()
![]()
![]()
Spemhoer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:04 schreef bwt het volgende:
zow hey, dat zijn er in eens 4 op 1 rij
Ach jonge tochquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lach maar, ben nu helemaal in de war.![]()
Ze moeten me gewoon naar huis sturen vanwege tijdelijke incompetentie.quote:
Aka Zonnesteek ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze moeten me gewoon naar huis sturen vanwege tijdelijke incompetentie.![]()
Inderdaad.... we zijn nu met 3 pc's draadloos. En het werkt ook nog... dat is het geweldige er aan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Maak jij gebruik van de draadloze router van RB soms?![]()
die ene die de draadloze verbinding kwijt raakt en zo.......![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |