Thanks, jij ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mannen die boeken lezen !
@Kratje... je draait goede muziek.
Die boeken heb ik ook. Erg stevige kostquote:Op donderdag 11 mei 2006 07:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Thanks, jij ook
Tellen Windows 2003 ook als boeken ... ?
Zijn wel 300 pagina's ...
Mogge trouwens
Werkt welquote:
Maakt niet uit, je wint toch nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/3618
Zit even te googelen maar kan die eerste vraag maar niet vinden
Pratenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt je broer gesproken dus.Wist niet dat jullie dat ook nog deden naast het Fok! MC'en.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:23 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK's eerst ritje
http://members.cox.net/bobbydee/Learntoride.wmv
Hmhm ... Ben nu met Exchange 2003 bezig .. Gelukkig een stuk minder uitgebreid dan 70-291 ..quote:
Wat een mongool zegquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:23 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK's eerst ritje
http://members.cox.net/bobbydee/Learntoride.wmv
Doen we maar niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
@Hollander: Ben nu wel benieuwd geworden naar dat filmpjeStuur eens door aub: Baskrah AT gmail DOT com
Oh ja bij mij staat er ook ninja opquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:04 schreef worldpimber het volgende:
Ze willen met een GPZ naar de ninja meet komen![]()
Je moet wel initiatief tonen, anders blijf je altijd een werknemerquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:47 schreef kratjuh het volgende:
Ik verveel me nu al hier ... Mag niks doen omdat ze anders niet zien hoe weinig de rest doet ...![]()
Watte?quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet wel inititief tonen, anders blijf je altijd een werknemer
Ik mag dus nu juist geen initiatief tonen ... Ze willen zien wat de rest voor initiatief heeft (of eigenlijk mist) ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Je moet wel inititief tonen, anders blijf je altijd een werknemer
Toi toi toi, break a leg, mazzeltov, succes, etc ...quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:56 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Straks solliciatiegesprek, nog eventjes mijn haren kammen![]()
Tnxquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Toi toi toi, break a leg, mazzeltov, succes, etc ...
Ook voor je sollicitatie btw ...
Succes! en met aanbieding in de zak weer terugkomen he?quote:
Als je sjieke stekkertjes wilt kun je vaak wel terecht bij de betere electronica-speciaalzaak .. Ik noem een Display of waar ik meestal wat klein spul haal is StevaB in Amstelveen (weet niet precies waar je in de buurt woont) .. Dat soort winkels heeft alle smaken die je wilt ..quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:21 schreef dribbel79 het volgende:
Moguh
Even het volgende: Ik heb een paar maanden geleden een Acctiva druppelaar gehaald en zat eraan te denken om twee oogjes op mijn accu te schroeven als mijn tank etc. er vandeweek toch afgaat (ivm koppelingskabel).
Nu zit bij de lader alleen een aansluitsnoer met daar vast aan 2 krokodillenklemmen. Er zit dus geen optie bij om een draadje op je accu vast te schroeven om zo je lader hierop aan te sluiten...moek dus zelf even maken.
Ik moet dus even zelf een connector maken tussen de oogjes van de accu en het laadsnoer.
Iemand enig idee of er sjiek hendige connectoren voor zijn en waar die te halen zijn, is het standaard naar Halfords of Brezan of ben ik langer bezig...
Hoop trouwens dat mijn verhaal een beetje duidelijk is...
![]()
![]()
![]()
Activia druppellader? Nu wel een goede stoelgang?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:21 schreef dribbel79 het volgende:
Moguh
Even het volgende: Ik heb een paar maanden geleden een Acctiva druppelaar gehaald en zat eraan te denken om twee oogjes op mijn accu te schroeven als mijn tank etc. er vandeweek toch afgaat (ivm koppelingskabel).
Nu zit bij de lader alleen een aansluitsnoer met daar vast aan 2 krokodillenklemmen. Er zit dus geen optie bij om een draadje op je accu vast te schroeven om zo je lader hierop aan te sluiten...moek dus zelf even maken.
Ik moet dus even zelf een connector maken tussen de oogjes van de accu en het laadsnoer.
Iemand enig idee of er sjiek hendige connectoren voor zijn en waar die te halen zijn, is het standaard naar Halfords of Brezan of ben ik langer bezig...
Hoop trouwens dat mijn verhaal een beetje duidelijk is...
![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:56 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Straks solliciatiegesprek, nog eventjes mijn haren kammen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |