Als het goed is staat 8 juli al in de agenda.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi. Allemaal 8 juli in de agenda gezet?
Ben ik nu scheel, of sta jij nog niet in de lijst?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het goed is staat 8 juli al in de agenda.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef Nolius het volgende:
Misschien kan een mod even de OP volgens de laatste gegevens updaten
Zeg ik dat ik meega danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ben ik nu scheel, of sta jij nog niet in de lijst?
Check.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Ja, hoi. Allemaal 8 juli in de agenda gezet?
Hier komt toch alleen ex-crewquote:
Dus het was een grapje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik meega dan? Ik zeg alleen dat 8 juli standaard in een agenda staat, anders is het maar een rotagenda he
!
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dus het was een grapje?
Dan moet je toch nodig wat aan je humor doen
quote:
Zelfs jij, kun je nagaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:40 schreef eSSe het volgende:
Tegen die tijd ben ik vast wel uit de crewMag ik dan ook komen?
![]()
Ja, bah.quote:
Nog niks definitief, maar ik zit nog steeds krap in mn geldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:50 schreef Marty26 het volgende:
en en wie hebben er allemaal al afgezegd?
Het is pas over een maandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nog niks definitief, maar ik zit nog steeds krap in mn geld![]()
Nou, inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 13:07 schreef Angelic1 het volgende:
Het is te hopen dat het weer over een maand net zo mooi is als nu
doe allebei dan, het is voor een goed doelquote:Op maandag 12 juni 2006 13:52 schreef Angelic1 het volgende:
Doe ik misschien wel. Misschien skip ik Very Delicious deze keer wel en ga ik naar Betty. Weet nog niet zeker...
Regelmatig.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:58 schreef Angelic1 het volgende:
hey, indirect heeft het er ook mee te maken, want zijn ook ex-crew minimeets
Gaan we gewoon op een ander strand zittenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:32 schreef Angelic1 het volgende:
Als eSSe komt, dan kom ik niet...
ik wil erg graag, maar geen geld nu om kaartje te kopen.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef Angelic1 het volgende:
Ga jij naar Extrema Outdoor trouwens? (lekker offtopic allemaal, maar goed...)
heb je een MED ban ofzo?quote:Op maandag 12 juni 2006 16:53 schreef Nolius het volgende:
Jij gaat ook op zwart?
(of loop ik achter?)
ies waarvoor ik geen vliegtuig hoef te gebruikenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:51 schreef Vampier het volgende:
ik stel voor voor een lokatie: huntington beach bij de pier.... altijd parkeerruimte en altijd wat te doen. Iemand een ander voorstel?
en dan had je nog niet eens op mij gerekend.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef SunChaser het volgende:
Er komen alleen nog maar mensen die me op mn bek willen slaan volgens mij
Een extra programmapunt is nooit wegquote:Op maandag 12 juni 2006 19:43 schreef SunChaser het volgende:
Er komen alleen nog maar mensen die me op mn bek willen slaan volgens mij
Wij gingen toch nog een keer neuken?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:45 schreef Sanne het volgende:
[..]
en dan had je nog niet eens op mij gerekend.![]()
De enige beurt die jij krijgt is er een waar je voor betaaldquote:Op maandag 12 juni 2006 19:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij gingen toch nog een keer neuken?
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij gingen toch nog een keer neuken?
Beetje hetzelfde geval bij mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:19 schreef Q. het volgende:
Zet mij dan ook maar op 'mogelijk'. Één van mn beste vrienden heeft besloten zn verjaardag op de 8e te houden..
Waddan ik doe heel niet me verjaardag vieren dan al ben pas aug jarig hoorquote:
Jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
Stom!
En die tweede keer dan? Is die mij ontgaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is al 2x mislukt, de eerste keer lag er een dronken FOK!ker in mijn tent
Toen was je net verhuist en wilde je met me alle kamers inwijden. Maar ja, je had 12 katten rondlopen ofzo...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
En die tweede keer dan? Is die mij ontgaan?
twaalf katten!!! OMG!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toen was je net verhuist en wilde je met me alle kamers inwijden. Maar ja, je had 12 katten rondlopen ofzo...
9 juli wel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:36 schreef Dagobert het volgende:
Waarom nou weer 8 juli... Kon ik eindelijk wellicht hypothetisch potentieel mogelijk DD ontmoeten, ben ik er nietAl is de plaats nog onbekend, Interlagen maar doen dan
Dan zie ik wellicht nog mogelijkheden
Ik sta nog steeds bij misschienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:31 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heb jij tussen de vorige update en nu al gezegd of je komt dan?
Bluezz!quote:
Bluezzquote:
Wie weet kom ik dan wel even om een hoekje kijken als het zo dichtbij isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Bluezzga je ook komen
dat is gezelligheid.
Wat is dit voor half gelul?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie weet kom ik dan wel even om een hoekje kijken als het zo dichtbij is
no way dat ik dan ga komenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:57 schreef Nolius het volgende:
9 juli is wel de WK finale
Maar dat is pas 's avonds natuurlijk.
Dat is pas in de avond dus je zorgt maar dat je komtquote:
Dat zeg ik. Ik neem aan dat we overdag afsprekenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is pas in de avond dus je zorgt maar dat je komt![]()
Ja uurtje of 7 in de morgen lijkt me mooie tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik neem aan dat we overdag afspreken
Prima. Wij komen dan rond 13 uur welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja uurtje of 7 in de morgen lijkt me mooie tijd.
Eerst ff ochtend gym en dan sociaal gedoe en gezelligheid simuleren
Je weet niet wat je mist johquote:
Dan kan ik niet dan is Awakenings festivalquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:54 schreef Nolius het volgende:
1 juli kan trouwens ook. Persoonlijk vind ik 9 juli niet zo handig...
dan nog ga ik mij niet haasten om terug te komenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is pas in de avond dus je zorgt maar dat je komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |