Vaduz tochquote:Op maandag 28 juli 2008 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Op verzoek van een grote van fan Jeroen weer open. Hij vervangt Roorda in de 1e selectie van PSV.
In 2006 misschien...quote:
[img]http etc[/img]quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:15 schreef psvader het volgende:
[cimg] [url=http://86.81.88.24.nl/dsc05336.jpg[/cimp]]http://86.81.88.24.nl/dsc05336.jpg[/cimp][/url]
Wordt voor mij de eerste keer dat ik een foto plaats. Knap lastig maar hopelijk lukt het
Misschien is die url niet helemaal je van hetquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:07 schreef psvader het volgende:
In navolging op de aanwijzingen van enGCatjuh opnieuw een poging voor het plaatsen van een foto.
Dat heeft deze gigant maar mooi afgedwongen.quote:PSV beloont 17-jarige Zoet met vast contract
PSV heeft vrijdag het contract van doelman Jeroen Zoet opengebroken en verlengd. De talentvolle doelman staat nu tot medio 2012 onder contract bij de Eindhovenaren.
De 17-jarige keeper traint na de winterstop ook mee met de A-selectie van de kampioen van afgelopen seizoen. Andreas Isaksson, Bas Roorda en Cassio Ramos zijn de andere drie doelmannen van PSV.
Zoet kwam in het verleden uit voor de jeugdopleiding van BV Veendam. Sinds 2006 staat hij onder de lat bij jeugdteams van PSV.
grootste keepertalent van Nederlandquote:
Kan best, maar op het moment nog overschat. Regelmatig nog foutjes waaronder eentje tegen (hoe kan het ook anders) Ajax. Vond het ook verbazingwekkend dat hij opgeroepen werd voor het Nederlands Elftal laatst. Laat hem eerst maar eens onder hoge druk bij een topclub keepen ipv bij RKC waar je het al gauw goed doet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
grootste keepertalent van Nederland
Ik vind het knapper wanneer een keeper uitstekend presteert bij een Rkc waar je veel meer te doen heb dan bij een Psv waar je veel minder te doen hebt hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan best, maar op het moment nog overschat. Regelmatig nog foutjes waaronder eentje tegen (hoe kan het ook anders) Ajax. Vond het ook verbazingwekkend dat hij opgeroepen werd voor het Nederlands Elftal laatst. Laat hem eerst maar eens onder hoge druk bij een topclub keepen ipv bij RKC waar je het al gauw goed doet.
Je overschat PSV nu wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het knapper wanneer een keeper uitstekend presteert bij een Rkc waar je veel meer te doen heb dan bij een Psv waar je veel minder te doen hebt hoor
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je overschat PSV nu wel.
Ik heb duizendmaal liever hun centrale duo, dan een Derijck of een Marcelo.
Nou het verschil is vooral dat bij RKC elke fout die je maakt niet 200 keer uitgelicht wordt. Tyton is hier een goed voorbeeld van. Bij Roda een fantastische keeper maar bij PSV komt het om de een of andere reden niet eruit, dit is gewoon ten gevolge van de druk. De vraag is dan ook of Zoet de druk aan kan in de toekomst. Ik schrijf hem overigens niet af, vind alleen al dat gepraise een beetje overdreven vooralsnog voor iemand die het gewoon leuk doet bij RKC.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het knapper wanneer een keeper uitstekend presteert bij een Rkc waar je veel meer te doen heb dan bij een Psv waar je veel minder te doen hebt hoor
Ben ik deels met je eens dat je dat de druk misschien minder is en het minder uitgelicht wordtquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou het verschil is vooral dat bij RKC elke fout die je maakt niet 200 keer uitgelicht wordt. Tyton is hier een goed voorbeeld van. Bij Roda een fantastische keeper maar bij PSV komt het om de een of andere reden niet eruit, dit is gewoon ten gevolge van de druk. De vraag is dan ook of Zoet de druk aan kan in de toekomst. Ik schrijf hem overigens niet af, vind alleen al dat gepraise een beetje overdreven vooralsnog voor iemand die het gewoon leuk doet bij RKC.
Het is ook mogelijk dat hij 1 van de beste keepers van Nederland wordt, maar ik weet het nog niet helemaal. Als hij de druk bij een topclub en de concurrentie van keepers als Tyton aankan dan haalt hij het Nederlands Elftal wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik deels met je eens dat je dat de druk misschien minder is en het minder uitgelicht wordt
En je komt ook inderdaad met een goed voorbeeld ergens maar ik denk wel echt dat Zoet in potentie gewoon 1 van de beste keepers is in de Eredivisie
Ik niet eigenlijk, hij is een keeper voor de toekomst. Laat hem nu lekker een beetje ruiken aan de top. Van Gaal doet zoiets slim ipv een keeper van 39 halen, kans dat die gaat keepen is 0.00000001% Dus dan kan je net zo goed een talentje meenemenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan best, maar op het moment nog overschat. Regelmatig nog foutjes waaronder eentje tegen (hoe kan het ook anders) Ajax. Vond het ook verbazingwekkend dat hij opgeroepen werd voor het Nederlands Elftal laatst. Laat hem eerst maar eens onder hoge druk bij een topclub keepen ipv bij RKC waar je het al gauw goed doet.
Er zaten al 2 ervaren keepers bij de selectie. Waarom zou je dan een derde oproepen als je ook de keeper van Jong Oranje even aan het grote elftal kan laten ruiken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |