Ik weet het niet, maar waarom deze vraag? Heb jij toevallig lange nagels dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:21 schreef pberends het volgende:
Travo's zijn het niet, maar waarom hebben veel ouwe mannen van die lange nagels die ze nooit of 1 keer per jaar knippen? Zien ze dit als een statussymbool ofzo? Of kunnen ze dan beter aan hun kont krabben?
Dat is omdat ze dan, ondanks hun parkinson nog wel zelf de pincode in kunnen toetsen denk ik..quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:21 schreef pberends het volgende:
Travo's zijn het niet, maar waarom hebben veel ouwe mannen van die lange nagels die ze nooit of 1 keer per jaar knippen? Zien ze dit als een statussymbool ofzo? Of kunnen ze dan beter aan hun kont krabben?
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je oppas baby eendjes????quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:21 schreef pberends het volgende:
lolquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:08 schreef Sandersson het volgende:
Bij de AH komt ook altijd zo'n man. Echt een gore gast is dat. Kan alleen praten als
hij zijn vinger op zijn keel legten zit altijd tegen allemaal jonge vrouwen aan te praten
![]()
Hij vertelt ook altijd dezelfde 'grap'
Onverstaanbaar: "waarom lopen pinguins zo ... *doet waggelende pinguin na, dmv het bewegen van zijn dikke bovenlichaam"
Ik:weet ik niet
Onverstaanbare dikke vieze man: "om vooruit te komen"
Nou lachen zeg![]()
Bovendien koopt hij doordeweeks elke dag 10 blikken ES bier en in het weekend 24..
En die moet ik dan aangeven en dan komt die hand te voorschijn met die gore lange nagels..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie m'n posthistoryquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:17 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je oppas baby eendjes????![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:08 schreef Sandersson het volgende:
Onverstaanbaar: "waarom lopen pinguins zo ... *doet waggelende pinguin na, dmv het bewegen van zijn dikke bovenlichaam"
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:08 schreef Sandersson het volgende:
Bij de AH komt ook altijd zo'n man. Echt een gore gast is dat. Kan alleen praten als
hij zijn vinger op zijn keel legten zit altijd tegen allemaal jonge vrouwen aan te praten
![]()
Hij vertelt ook altijd dezelfde 'grap'
Nou lachen zeg![]()
Bovendien koopt hij doordeweeks elke dag 10 blikken ES bier en in het weekend 24..
En die moet ik dan aangeven en dan komt die hand te voorschijn met die gore lange nagels..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |