dat is dus ook mijn gedachten,stel je voor dat mijn huis in de fik vliegtquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:32 schreef DonSauza het volgende:
Dat wordt 2 dagen op bed liggen....er zal nu maar iets gebeuren![]()
ik drink nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:33 schreef MouseOver het volgende:
Had je ook gedronken toen je ze aan de lijn had?
heb net een afspraak gemaaktquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:33 schreef Vhiper het volgende:
Ik zou met al mijn verzekeringen meteen naar een ander stappen als me dit zou overkomen![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:33 schreef MouseOver het volgende:
Had je gedronken toen je ze aan de lijn had dit topic opende?
sorry, maar ben gewoon pissig en heb geen zin om daar tijd aan te bestedenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
Als je een brief geschreven hebt naar je verzekering, gelijk aan deze OP, kan ik me voorstellen dat je nog moet betalen.
Echt tijden geleden dat ik zo'n kut OP heb gelezen. Zelfs Maikuuul maakt betere![]()
Laat dan in ieder geval de smilies achterwege. Stond op de herinmneringsbrief ook een vervaltermijn waarvoor je je achterstallige rekeningen moest betalen? Is die al overschreden?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
sorry, maar ben gewoon pissig en heb geen zin om daar tijd aan te besteden
ja verval datum 26-4-06 kreeg hem 2-5-06 binnenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
Laat dan in ieder geval de smilies achterwege. Stond op de herinmneringsbrief ook een vervaltermijn waarvoor je je achterstallige rekeningen moest betalen? Is die al overschreden?
Hoezo, tijd aan bestedenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
sorry, maar ben gewoon pissig en heb geen zin om daar tijd aan te besteden
Ik blijf het een reden vinden om te zeggen "quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:03 schreef ikookhier het volgende:
Het schijnt toch te mogen,een herindering en daarna afsluiten,
ik blijf het erg vreemt vinden
Alsof die verzekeringsmaatschappij voor z'n maandelijkse inkomsten slechts van TS afhankelijk isquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:34 schreef geevee het volgende:
Ik neem aan dat jij ook graag je salaris wilt ontvangen en niet halverwege de volgende maand,dus leer hier uit en betaal op tijd je schulden!
Wat je er bijvoorbeeld aan hebt is dat het voorkomt dat je dieper in de schulden komt dan noodzakelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:29 schreef ikookhier het volgende:
wij staan in ons recht door een nieuwe wet ,die de klant moet beschermen dus ik weer vanwat heb ik er aan als je alles zomaar blokkeert....... niks.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef Wriker het volgende:
Als je nou nog één keer "herindering" schrijft dan ga ik slaan
Offtopic: je avatarquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
Als je een brief geschreven hebt naar je verzekering, gelijk aan deze OP, kan ik me voorstellen dat je nog moet betalen.
Echt tijden geleden dat ik zo'n kut OP heb gelezen. Zelfs Maikuuul maakt betere![]()
Geen geld = geen verzekering. Logisch toch? Jij werkt toch ook niet gratis? Ik werk zelf op een assurantiekantoor en er gaat wel wat aan een royement vooraf. Herinnering(en) worden ook niet voor niets gestuurd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:08 schreef ikookhier het volgende:
mijn verzekering is weer actief![]()
Blijf het gelul vinden,het is niet dat ik niet wil betalen,maar zo gaan ze wel met je om.
het is stom dat ik te laat betaald heb,dat geef ik ook eerlijk toe!
maar als je vervolgens bel,zijn ze zo bot ik vind het niet normaal.
ze laten me gewoon een dag rond rijden zonder dekking,en daar doen ze heel normaal over.
jammer .
dat ben ik ook met je eens,maar als er nooit eerder problemen zijn geweest,kunnen ze toch wel wat makelijker zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Geen geld = geen verzekering. Logisch toch? Jij werkt toch ook niet gratis? Ik werk zelf op een assurantiekantoor en er gaat wel wat aan een royement vooraf. Herinnering(en) worden ook niet voor niets gestuurd.
Heb je enig idee met hoeveel wanbetalers verzekeraars te maken hebben? Er zijn gewoon procedures voor. En ook als je gebeld had dat de betaling onderweg was, was die betaling al wel te laat. Je kunt dan alleen wat coulance verwachten indien jij meteen een bewijs van betaling (overschrijving) kunt overleggen. (per fax bijv.)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
dat ben ik ook met je eens,maar als er nooit eerder problemen zijn geweest,kunnen ze toch wel wat makelijker zijnik heb keurig gebeld dat de betaling al onderweg was.
maar dat maakte niks uit.
een dag overzekerd rondrijden kan je ook nog es 375 euro kostenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:08 schreef ikookhier het volgende:
mijn verzekering is weer actief![]()
Blijf het gelul vinden,het is niet dat ik niet wil betalen,maar zo gaan ze wel met je om.
het is stom dat ik te laat betaald heb,dat geef ik ook eerlijk toe!
maar als je vervolgens bel,zijn ze zo bot ik vind het niet normaal.
ze laten me gewoon een dag rond rijden zonder dekking,en daar doen ze heel normaal over.
jammer .
los van de kosten van een eventuele schadequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:42 schreef bonke het volgende:
[..]
een dag overzekerd rondrijden kan je ook nog es 375 euro kosten
je moet er natuurlijk niet van uit gaan dat je brokken maaktquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
los van de kosten van een eventuele schade![]()
Een vriend van me heeft eens na ruim een jaar geconstateerd dat zijn verzekeringstussenpersoon het niet had doorgegeven. Hij kwam er achter omdat hij door de politie van de weg werd gehaaldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:50 schreef bonke het volgende:
[..]
je moet er natuurlijk niet van uit gaan dat je brokken maakt
als de rdw erachter komt dat je een dag onverzekerd hebt gereden kanje 375 euro boete betalen
ik moest ook een boete betalen omdat de bank 2 cijfers van de meldcode had omgedraaid
ik was dus wel verzekerd maar dat was bij et rdw niet doorgekomen
hoop gebel maar uiteindelijk wel opgelost
knap lullig voel je je dan als je zo`n boete thuis krijgt, terwijl je dacht dat alles in orde wasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft eens na ruim een jaar geconstateerd dat zijn verzekeringstussenpersoon het niet had doorgegeven. Hij kwam er achter omdat hij door de politie van de weg werd gehaald(hij reed ergens te hard en toen hadden ze zijn kenteken ook maar even door de computer gehaald)
![]()
Hij heeft geen boete gekregen. Telefoontje gepleegd naar tussenpersoon, naar RDW, en ook een telefoontje naar regiokantoor politie om een klacht in te dienen over de uiterst onprofessionele en bijna agressieve houding van de agent in kwestiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:55 schreef bonke het volgende:
[..]
knap lullig voel je je dan als je zo`n boete thuis krijgt, terwijl je dacht dat alles in orde was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |