Bij ons ook niet hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 08:51 schreef Spooky4u het volgende:
die tellen bij ons toch niet. En geen persoonlijke statistieken, die hou ik sinds ik 5x 180 had al niet meer bij.
Dart jij nog danquote:Op woensdag 8 november 2006 09:26 schreef Spooky4u het volgende:
Bij ons staat het alleen op de site.
Dat doorgooien is dan ook alleen als hij in de T20 zit, anders niet. Dat is bij ons geaccepteerd.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:12 schreef Lennox het volgende:
Niks is irritanter dan mensen die nog doorgooien als ze al "dood" zijn.
Meeste 180'ers per divisie is bij ons een beker aan eind vh seizoen, zelfde voor hoogste finish en team dat de teamronde's/bierronde's het meeste wint.
En aan het eind van het jaar de single play off, waarbij de beste 8 van elke divisie worden uitgenodigd.
bron?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:25 schreef Cavalier1 het volgende:
Taylor heeft de WK titel kado gedaan aan v Barneveld. Want hij kon meer geld verdienen door te verliezen (opbrengsten van weddenschappen) dan het prijzengeld.
Stond in de Volkskrant van vandaag.quote:
staat nog niet op de sitequote:
Idd, en ik heb uit mijn bronnen vernomen dat Barney de titel aan Klaasen cadeau heeft gedaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef NY_Giant het volgende:
Kan Taylor natuurlijk makkelijk zeggen achteraf...
Hij werd idd in de pauze ingeseind dat het ook weer niet op deze manier hoefdequote:Op maandag 15 januari 2007 17:21 schreef J-Will het volgende:
Ik heb uit bronnen vernomen dat Nixon ook een lucratieve deal had staan om te verliezen
wss vind je andere sporten dan ook wel leuk om te volgen maar heb je er nooit werk van gemaaktquote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb zelf nog nooit gedart maar het is wel de enige sport die ik leuk vind om te volgen.![]()
Nee hoor, darts heb ik altijd al leuk gevonden om te volgen en naar andere sporten kan ik gewoon niet zitten kijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
wss vind je andere sporten dan ook wel leuk om te volgen maar heb je er nooit werk van gemaakt
Mjah, niet zo gek na het optreden van 'de nieuwe generatie' op lakeside. Sportief zijn ze aardig door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef calvobbes het volgende:
Alleen wel jammer dat de verslaggever denkt dat het alleen maar om geld gaat en dat ook het enige is wat die wilt horen van Van Gerwen....
Jah deze keer wel. Andere keren niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, niet zo gek na het optreden van 'de nieuwe generatie' op lakeside. Sportief zijn ze aardig door de mand gevallen.
Ik begrijp de overstap wel hoor. Wanneer je nu voor het echie wil darten moet je bij de PDC zijn. Na de overstap van van Barneveld en de PDC dus beschikt over de beste spelers van de wereld, de meeste tournooien, het hoogste prijzengeld, etc is er maar 1 bond.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jah deze keer wel. Andere keren niet.
Van Gerwen heeft naast de Winmau ook nog een aantal andere toernooien gewonnen dit jaar.
En ik denk dat meer spelen wel de voornaamste reden is om naar de PDC te gaan. Bij de BDO heb je om de maand misschien een toernooitje waar het echt ergens om gaat, bij de PDC elke week. Sowieso heb ik de afgelopen weken veel verschillen gezien tussen PDC en BDO die in het voordeel van de PDC uitvielen.
Simpel gezegd is de PDC een goed lopend zakelijk bedrijf en de BDO een winkeltje dat te groot is geworden waarbij de leiding niet is meegegroeid (een soort Fok!). Er is voor beide wel wat te zeggen, maar voor hun lijkt het me wel een goede overstap. Net zoals het mij voor Stompe geen goede overstap lijkt.
Als je 1 van de 32 mensen bent die aan de Lakeside mag meedoen, kun je volgens mij wel darten. Dus ik snap niet goed wat je bedoeld met die opmerking.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn we tenminste van "ik kan darten" Van der Voort af
Er zijn zoveel hoede darters die makkelijk het niveau halen van een bv Stompe door alleen competitie te gooien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je 1 van de 32 mensen bent die aan de Lakeside mag meedoen, kun je volgens mij wel darten. Dus ik snap niet goed wat je bedoeld met die opmerking.
En Van der Voort haalt dat niveau én heeft zin om te reizen. Dus ik snap jouw probleem met Van der Voort niet zo goed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Er zijn zoveel hoede darters die makkelijk het niveau halen van een bv Stompe door alleen competitie te gooien.
Alleen niet iedereen heeft zin om te reizen en om voor punten te gaan spelen en nog meer te gaan trainen.
Zoek het op zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:01 schreef Cavalier1 het volgende:
Wie doen er nou mee aan de Premier League? niet Klaasen, Voort en v Gerwen neem ik aan. Dan zijn het wel erg veel nederlanders...
Een zeer arrogante gooier.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En Van der Voort haalt dat niveau én heeft zin om te reizen. Dus ik snap jouw probleem met Van der Voort niet zo goed.
De tijd zal het leren!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
En Van der Voort gaat het daar niet redden
Phil Taylor, Raymond van Barneveld, Colin Lloyd, Peter Manley, Roland Scholten, Terry Jenkins, Adrian Lewis and Dennis Priestley.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |