quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:59 schreef jp84 het volgende:
wacht nu al een week of 5 op m'n pincode
heb inmiddels de 2e aangevraagt.
hoe lang duurde het bij jullie?
6 weken duurde het.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:42 schreef CrazyVorteX het volgende:
http://home.planet.nl/~brugh019/ABC/home.html
Als we het er toch over hebben, willen jullie dan op de Google AD clicken voor mij???![]()
Dankuwelll
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:17 schreef Stretto het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gelijk ook maar een een abuse mailtje naar Google gemaild, geen dank!![]()
wat levert wel wat op dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:19 schreef oor het volgende:
Die trivia google ad levert niets op, dus heeft het toch geen zin om te spammen?
betere content op je site. en neem gewoon een betaalde host + domein, die dingen kosten geen drol meer.quote:
Klopt kost idd geen drol meer hier een provider waar ik onderstaande naam in mijn signature heb gekocht. Was precies 47 Euro kwijt inclusief doorlink voor 5 jaar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:07 schreef oor het volgende:
[..]
betere content op je site. en neem gewoon een betaalde host + domein, die dingen kosten geen drol meer.
of hierrrrr kost het al helemaal geen drol als je ziet wat je krijgt. zijn haast alleen maar positieve reviews over te vinden en heb ik nog geen klachten met 6 gb traffic/dagquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt kost idd geen drol meer hier een provider waar ik onderstaande naam in mijn signature heb gekocht. Was precies 47 Euro kwijt inclusief doorlink voor 5 jaar.
Nog steeds niet verdiend heb dat Adsense eraf gegooid zat op 2.47 dollar..maar dat Ads4u schiet ook niet echt op![]()
zie ik daar een affiliate linkje?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:11 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
of hierrrrr kost het al helemaal geen drol als je ziet wat je krijgt. zijn haast alleen maar positieve reviews over te vinden en heb ik nog geen klachten met 6 gb traffic/dag
Dat is idd een ref linkjequote:Op donderdag 1 juni 2006 01:24 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
zie ik daar een affiliate linkje?
doe eens even normaal, spam ergens anders aub
en om eerlijk te zijn: dreamhost is een verselijke provider, persoonlijk ken ik al drie mensen waarvan de website gesuspend of de account opgeheven is zonder een zinnige reden. En aangezien jij je affiliate link loopt te spammen ben je uberhaubt niet echt objectief.
dus hij staat op? google_ad_type = "text";quote:Op zondag 4 juni 2006 00:41 schreef Black-Hole het volgende:
Vraagje over de advertentiesoort. Bij mijn instellingen staat dit op 'alleen tekst'. Toch zie ik met enige regelmaat afbeeldingen terugkomen in de advertenties die Google toont. Hoe kan dit en hoe krijg ik echt allen maar advertenties met tekst te zien?
AdSense instellingen>>Google AdSense voor inhoud>>Advertentieblok en dan klik je op dat ding de 2e optie "alleen tekstadvertenties" en dan doorgaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:41 schreef Black-Hole het volgende:
Vraagje over de advertentiesoort. Bij mijn instellingen staat dit op 'alleen tekst'. Toch zie ik met enige regelmaat afbeeldingen terugkomen in de advertenties die Google toont. Hoe kan dit en hoe krijg ik echt allen maar advertenties met tekst te zien?
Zo staat het ook bij mijn instellingen.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:56 schreef Stretto het volgende:
[..]
AdSense instellingen>>Google AdSense voor inhoud>>Advertentieblok en dan klik je op dat ding de 2e optie "alleen tekstadvertenties" en dan doorgaan.
Zo moeilijk is het toch niet?![]()
Daar stond het dus fout, er stond text and image. Op zich wel logisch eigenlijk want dit had ik later gewijzigd via mijn account. Was alleen vergeten om de code aan te passen in mijn template van mijn forum. Dat gebeurt dus niet vanzelf.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:53 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
dus hij staat op? google_ad_type = "text";
en wat voor afbeeldingen zijn dat dan als ik vragen mag...
idd, het is alleen een ad-generator zeg maarquote:Op zondag 4 juni 2006 10:44 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Daar stond het dus fout, er stond text and image. Op zich wel logisch eigenlijk want dit had ik later gewijzigd via mijn account. Was alleen vergeten om de code aan te passen in mijn template van mijn forum. Dat gebeurt dus niet vanzelf.
Die je niet zelf mag aanpassen, je moet per se de ad-generator gebruikenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:42 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
idd, het is alleen een ad-generator zeg maar
ja precies, zolang je maar weet wat je doet. als de waarden ook in de generator voorkomen dan maakt het natuurlijk niets uitquote:Op zondag 4 juni 2006 19:00 schreef YoshiBignose het volgende:
why? je kan toch makkelijk text and image veranderen in text? of wat kleurtjes veranderen. ga ik niet per se weer die ad-generator gebruiken hoor...
Allebei hebben ze zo hun voordelen, ik ga voor the best of both worldsquote:Op zondag 4 juni 2006 21:56 schreef YoshiBignose het volgende:
ach google zuigt met z'n policy. adbrite all the way![]()
ik word steeds meer jaloers op de mensen die wel adsense kunnen draaien, en ik niet om mijn adult-contentquote:Op zondag 4 juni 2006 23:34 schreef jp84 het volgende:
dat heb ik in 1 dagdeel al :p
had ookal een 2e aangevraagd, maar nog steeds niks gehoord, zodra de button klikbaar is dat ik de 3e kan aanvragen ga ik maar is een mailtje sturen.
Probeer ze allebei, het is een kwestie van proberen.....quote:Op zondag 4 juni 2006 23:56 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik word steeds meer jaloers op de mensen die wel adsense kunnen draaien, en ik niet om mijn adult-content![]()
Ik weet nog steeds niet of ik nou voor adbrite of adengage moet kiezen.
Adengage heeft 'mooiere' ads, en adbrite heeft alleen maar het zelfde....
in de zin van 'werken', dat bezoekers erop klikken?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:44 schreef Stretto het volgende:
[..]
Probeer ze allebei, het is een kwestie van proberen.....
Iets wat bij mij werkt hoeft niet bij jou te werken
In de zijn van: Waar verdien ik het meeste mee.....quote:Op maandag 5 juni 2006 00:52 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
in de zin van 'werken', dat bezoekers erop klikken?
Kan wel een randomize script op mijn site proberen die de 2 banners op mijn galleries switcht...
yup, we hadden eerst een andere maar zag op fok een aktie met gratis .be'squote:Op maandag 5 juni 2006 08:48 schreef YoshiBignose het volgende:
tssssen die .be is zeker van gratis.be?
Nope gebruik geen adsense. En ja verdient aardigquote:Op maandag 5 juni 2006 11:30 schreef CasB het volgende:
ARKON, en dat is via Adsense?
Wel handig zo'n vaste adverteerder, heb je toch iets van een 'vast' inkomen en ben je niet afhankelijk van kliks.
ja, kloptquote:* Ik moest op een gegeven moment belasting informatie invullen. Ik heb toen op 3 verschillende schermen ingevuld dat ik niets in de VS verdien, en dit bevestigd met een "handtekening" (mijn naam in een textvak) klopt dit?
ja, je moet uiteraard inkomstenbelasting over je verdiende centjes betalen, dit is afhankelijk van je totale inkomen. Het laagste percentage (boven het belastingvrije deel) is vrij laag maar het hoogste is 52%. Zie ook belastingdienst.quote:* Hoe zit het met belastingen? Ik neem aan dat ik dit aan het einde van het jaar moet opgeven en hier belasting over moet betalen? Zo ja, hoeveel?
Nee hoor, dit is geen probleem, zolang je maar niet over het maximaal aantal ads per pagina heen gaatquote:* Ik heb mijn reclames van google op iedere pagina van mijn site geplaatst (en dus ook op iedere pagina van het forum van mijn site). Valt google niet over het feit dat ik de ads ook op mijn forum op iedere pagina heb geplaatst (dus ook de posting pagina's enz.)?
En dat nummer houd in? Je sofi nr? Ofzo?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:47 schreef jp84 het volgende:
ik ga me even aanmelden, kijken of het wat is.
edit, dit willen ze ook weten : social security number![]()
Zal financieel nooit beter dan Adsense zijn denk ik ...quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:49 schreef Razor21 het volgende:
Hier staan ook wel leuke acties tussen als je je even aanmeldt. Keuze uit honderden advertenties / textlinks.
Dus hier
Nederlandse advertentie sites zijn ruk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Zal financieel nooit beter dan Adsense zijn denk ik ...
Wie had hier ook al weer nog maar nog meer een adult pagina? Stretto?
ik hoor het hier niet te vragen, maar hoe pak jij je inkomsten? Alleen adbrite/adengage ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |