Dat wist ik niet, thxquote:Op maandag 22 mei 2006 22:33 schreef CasB het volgende:
Je kan toch kiezen als rapport "Sinds laatste uitbetaling"?
Is het een forum? Bij een "gewone" site kunnen CTR en ECPM gemakkelijk tien keer zo hoog zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:33 schreef DancePlaza het volgende:
Totalen 20.680 116 0,56% USD 1,51 USD 31,28
die banner recht dezelfde kleur geven als je main content (wit)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:06 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
het gaat om www.voetbal-training.nl
hebben jullie nog tips zodat ik beter clicks kan krijgen
BAWHWAHAWWAHAWHW wat armzaligquote:Op zondag 28 mei 2006 17:22 schreef Razor21 het volgende:
Sinds woensdag lid dit zijn mijn stats :
Google AdSense voor inhoud
Paginaweergaves 82
Aantal klikken 3
Pagina-CTR 3,66%
ECPM van de pagina [?] USD 11,99
Inkomsten USD 0,98
Toch bijna 1 dollar verdiend...zie signature voor mijn pauper site![]()
quote:
Om heel eerlijk te zijn lach ik nogsteedsquote:Op zondag 28 mei 2006 18:14 schreef Razor21 het volgende:
Had hier denk ik beter niet kunnen posten![]()
Jullie lachen me toch niet uit he....![]()
Valt immers te proberen kijk wel hoe het loopt anders heb ik pech...kon die naam kopen voor 47 euro voor 5 jaar lang...quote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef Stretto het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn lach ik nogsteeds![]()
[flauw modus] testbedrag? je bedoelt je hele maand opbrengstquote:Op zondag 28 mei 2006 18:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Valt immers te proberen kijk wel hoe het loopt anders heb ik pech...kon die naam kopen voor 47 euro voor 5 jaar lang...
Maar eh...nu weer ontopic...
Hoelang duurt het voordat die testbetaling binnen is? Volgens google is het de 25ste overgemaakt
Jaja signature is aangepastquote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef YoshiBignose het volgende:
hahaahahahhahaha idd. dit doet me weer denken aan de tijd van homestead, alleen is dit nog 10x zo ugly![]()
en ik zie dat je de tekst uit je sig (stort is wat geld op mijn rekening) hebt weggehaald![]()
Daar heb je internet voorquote:Op maandag 29 mei 2006 07:49 schreef YoshiBignose het volgende:
dat waren nog is tijden
nu is de site al wat beter, maar hoe heb je al die links zo snel gemaakt?
zijn wel erg veel sites al met gratis producten. maar je weet maar nooitquote:Op maandag 29 mei 2006 08:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Daar heb je internet voor![]()
Kijken of het nu gaat lopen![]()
Jaja dat nummer gaat er van het weekend weer af....nou ik zie wel of het harder gaat met verdiensten houd jullie op de hoogte...ga nu even een pot bier halen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:12 schreef YoshiBignose het volgende:
wat een belachelijke gare irritante muziek
en die bedragen zijn niet per klik. nu is het net zoiets als kliks.nl met merchants en daar verdien je niks mee
Je hebt een redelijk specifieke doelgroep nodig en daarom begin ik er ook niet aanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:07 schreef Skorpija het volgende:
Heeft er al iemand de Google verwijzing van Picassa op zijn website gezet, en al wat mee verdient?
wel de goeie pub-id overgenomenquote:Op woensdag 31 mei 2006 02:33 schreef oor het volgende:
ow ik heb gewoon text ads hoor. ik noemde ze banners. excuses daar voor
hangt af van het land waar de klikkers zich bevindenquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:21 schreef Skorpija het volgende:
Maar waarom maar 0,50? Waarom de ene keer 10 cent, de andere keer een euro en weer een andere keer 0,50?
lijkt me wel, anders krijgt ie ook geen kliks of views te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |