abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37708306
Dan gaan we hier maar weer verder..

Weet er trouwens nog iemand of er op internet een lijst te krijgen is met alle id's van de spelers in het spel, dit is namelijk makkelijk met het maken van facepacks.
"Never grow up my friends"
pi_37711747
Mooie OP, had je er niet wat meer van kunnen maken?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_37712059
Nee niet echt, maar zag dat het vorige topic dicht was dus ik dacht ik zal vast een nieuwe openen.

Ondertussen ben ik weer lekker aan het spelen met mijn Shaktar Donetsk.

In de competitie nog steeds ongeslagen 12 gespeeld, 11 gewonne, 1 gelijk.

In de UEFA cup de eerste ronde overleefd. Zit nu in de poule ronde bij Feyenoord, Palermo, Pasching en AEK dus dat biedt ook zeker perspectief.

Verder een aantal goeie spelers bij Shaktar
- Fernandinho
- Aghahowa
- Jadson
- Elano
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:25:18 #4
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37714337
Even een tv
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_37715097
tv?
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:07:11 #6
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37715295
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:58 schreef MichielMiddelbos het volgende:
tv?

TVP
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:15:06 #7
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37715509
Vinnie weer terug bij zijn jeugdliefde Fiorentina is..

even een korte flashback:
begonnen bij Fiorentina, 3 seizoenen.. (1 CL Beker, 1 Serie A)
Daarna contract gekregen van Mr.Galliani
4 prachtige seizoenen bij Milan( 4 keer Serie A, 2 maal CL, 2 Coppa Italia )

Alleen werd het bij Milan dus zo makkelijk dat ik toe was aan een nieuwe uitdaging.
Bij Roma gesolliciteerd, die hebben iemand anders aangesteld als trainer..

Daarna aangeklopt bij Fiorentina.(waar het na mijn vertrek niet echt meer draaide) Die vervolgens de dag erop hun trainer Stoichkov de laan uitstuurden om mee weer aan te stellen als trainer.
Krantenkop : Legendarische VinnieJones terug in Antemio Franchi

Na 14 speeldagen sta ik 2e, achter Milan.
Wordt spanned
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_37716120
Ik ben nu bezig met Barcelona. Het is nu januari in het eerste seizoen/
Sta 1ste in de competitie, volgende ronde in de beker en de CL.

Ik heb veel spelers gekocht, waaronder Deco (25 miljoen aan Man Utd).
Hiervoor in de plaats heb ik alleen maar talenten gekocht: sneijder, schultz (9 mijoen, VL van Werder Bremen), Adu.

Ik vond namelijk dat de leeftijd te hoog lag en ik wil meer jonge spelers kopen voor wat minder geld en dan als ze 30 jaar zijn weer verkopen, omdat hierna de waarde erg gaat dalen.

Verder heb ik nog een speler aangetrokken (leonardo, 150.000) en 2 weken later weer verkocht voor 3 miljoen. Ik denk dat ik in de toekomst vaker transfervrije spelers of hele goedkope spelers ga kopen, omdat ik deze toch gemakkelijk weer voor 20x zoveel verkoop.

Op dit moment ben ik nog op zoek naar een VC, VR, VM, MR en S.
Allen wil ik dat ze hoogstens 23 jaar zijn.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:09:01 #9
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37720823
Weet iemand een goede keeper? Ik heb elke wedstrijd 1-2 tegentreffers
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:13:07 #10
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37720994
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:09 schreef X-fi het volgende:
Weet iemand een goede keeper? Ik heb elke wedstrijd 1-2 tegentreffers
Curci van Roma .. Kost alleen wel wat.
Sebastian Frey.
Zanonni, jeugd Milan.. Wordt een goede keeper

en anders Stekelenburg
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:18:57 #11
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37721212
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Curci van Roma .. Kost alleen wel wat.
Sebastian Frey.
Zanonni, jeugd Milan.. Wordt een goede keeper

en anders Stekelenburg
Ik heb Stekelenburg, wat een ramp
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:23:54 #12
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37723577
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:18 schreef X-fi het volgende:

[..]

Ik heb Stekelenburg, wat een ramp
Niet goed ??
Wou hem paar seizoen terug naar Fiorentina halen, toen Frey wegging.. Maar Ajax vond 15 Miljoen Euri te weinig
Leek opzich een goede keeper, met goede stats..
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:32:37 #13
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37723807
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Niet goed ??
Wou hem paar seizoen terug naar Fiorentina halen, toen Frey wegging.. Maar Ajax vond 15 Miljoen Euri te weinig
Leek opzich een goede keeper, met goede stats..
Nu in mijn 2e seizoen bezig (totaal 10 wedstrijden, niet eens de 0 )
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:35:13 #14
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37725540
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:32 schreef X-fi het volgende:

[..]

Nu in mijn 2e seizoen bezig (totaal 10 wedstrijden, niet eens de 0 )
Nou 't kan ook aan je verdedigers liggen..

Waar ik me nu aan irriteer is dat ik telkens een voorsprong weggeef bij Fiorentina..
Al 5 keer of zo al dit seizoen.. Laatste 10 minuten altijd een domme goal tegen..

"t lijkt er ook op, dat wanneer ik een extra verdediger erin gooi. Dat het dan juist nog erger wordt..
Misschien moet ik slotfase gewoon 2 spitsen erbij doen

ps: Scholz ! wat een klasse speler. Real Madrid, Juve, Milan heeft al interesse zie ik.. Minder dan 30 Miljoen doe ik 'm iig niet weg
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:40:04 #15
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37725642
Ik heb dan wel FM2005, maar toch even een vraagje: resulteert een "ultimatum" stellen aan het bestuur eigenlijk min of meer automatisch in ontslag, of niet? (Weet ook niet of dat hetzelfde werkt in FM2005 en 2006).

Ik wil namelijk meer geld voor salarissen, maar ze willen het me niet geven... In een vorig spel ben ik al eens op staande voet ontslagen omdat ik een ultimatum durfde te stellen.
---verdwijnt---
pi_37725687
Beetje afhankelijk van welke reputatie je hebt opgebouwd denk ik. Plus het feit of het uberhaupt mogelijk is natuurlijk.

Binnenkort ook weer eens een spelletje oppakken, ben alleen bang dat het weer te verslavend gaat werken .

Overgens zou je je spel ff kunnen saven van te voren natuurlijk.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:50:35 #17
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37725863
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Overgens zou je je spel ff kunnen saven van te voren natuurlijk.
Ja, zo'n "games-toerist" ben ik dan wel weer, dat ik daar niet eens aan gedacht had.
---verdwijnt---
pi_37728374
Ik heb bij Partizan Dida(inmiddels 34 jaar en stopt binnenkort) en die begon dit seizoen met de 0 in de 1e 6 duels.
Gister geen duels met Partizan kunnen spelen, alleen een met Nederland. Met 2-1 van mijn concurent Kroatië gewonnen. Doelpunten van Kuyt en Robben.
Na 3 duels in de WK kwallificatie nu op 7 punten(van Gaal had 0-0 gespeeld tegen IJsland), Oostenrijk staat op 9 punten.
pi_37731883
tvp
pi_37736107
Ik wil ook maar weer een nieuw spel starten, het begint te jeuken.

Ik ga zeker met Nederland beginnen, maar wil er ook een club bij hebben. Belangrijk is dat ik redelijk veel kan kopen, dat vind ik nu eenmaal leuk . Ook moet er al een goede selectie staan. Ik heb deze teams al gehad:

Betis, Barcelona, Fiorentina, Ajax, HSV, Lyon en nog wat meer gehad.

Iemand tips? Het mag best een team zijn uit een minder bekende competitie, als ik maar leuk kan kopen en de selectie al goed te doen is.
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:49:30 #21
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37736852
Ik heb zojuist mijn 4 seizoen bij de Wolves voltooid belangrijke punten van het staartje van dit seizoen waren:
- de 4-3 en 3-0 verliespartijen tegen Liverpool in de halve finale van de champions league, die daarna Chelsea in de finale met 3-0 klop gaven.
- de winst in de laatste wedstrijd van de titel Fullham moest er met 2-0 aan geloven
- titelwinst moet je vanuit de jeugd opbouwen, mijn -18 team is dan ook voor de 4e maal op rij kampioen geworden.

Dit seizoen:
- Community Shield met 2-1 van Man. City gewonnnen
- Aantal jeugdspelers + Adu vastgelegd (laatste was gratis)
- eerste wedstrijd tegen Leicester met 4-2 gewonnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_37737804
Ben tussendoor even een potje als bondscoach begonnen, voor ik deze zomer de transfers ga doorwerken in de editor. Bondscoach van Oranje.

Best leuk, 2-2 oefenen tegen de Duitsers, daarna 0-2 in Armenië en dan thuis tegen Andorra. Ik ben 3-3-4 gaan spelen, vol op de aanval, zeer hoog tempo, breed veld, overal pressing.... Resultaat was er naar:

Even op klikken, dan werkt ie ook als kikker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:14:24 #23
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37739244
Ik vind dat bondscoach gedoe maar niks..

1 keer van Frankrijk geweest, WK kwart finale gekomen..
Daarna gestopt..

Kreeg wel aanbiedingen van Tscjechie, Engeland, Argentinie...
Maar had er geen zin in, heb m'n handen al vol aan Serie A, Coppa Italia en Europees voetbal...

Wil wel een keer squadra Azurra leiden, alleen die verdomde Donadoni wil maar niet opstappen..(onddanks slechte resultaten)
pi_37739658
Ben begonnen met Liverpool en Nederland. Nederland heb ik nog niet veel mee te maken gehad, dus kan er nog niks over zeggen. Liverpool heeft natuurlijk een leuk team en moet Europees halen. Is te doen dus. Wil nog wat verdedigers, een middenvelder en een spits kopen. De eerste wedstrijd om CL-voetbal gewonnen met 5-0.
pi_37741633
Het heeft ook niet mijn voorkeur, maar het is wel even een leuk tussendoortje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')