quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef elvy het volgende:
En nu wonen we in Delft, vandaar...
Oké, ik doe het.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:25 schreef bixister het volgende:
harde deadlines horen er ook (heel erg) bij. zet 'm op hoor!
Lees ik toch steeds: delftsblauwe klerelijertjequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:11 schreef Sugar het volgende:
Het delftsblauwe kleierijtje kreeg ik!!!!
ja, klopt! Ik heb vandaag eindelijk een soort van contact met mijn docent en hij belooft vandaag nog meer feedback te geven. En dan is het vrij snel bij jullie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:30 schreef Belana het volgende:
sjoeg, zou ik niet nog mail van je krijgen? met opdracht? en je redt het wel meid
quote:In het vorige speeltuinbankje gisteren om 16:50u schreef texelonia het volgende:
Noah draagt nu dus gewoon korte broeken maat 68![]()
Tja hij is erg smal en qua lengte maakt het niet zoveel uit met korte broeken
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:41 schreef bixister het volgende:
ik moet nog even met vertraging geschokt reageren:
[..]maat 68!!!
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:32 schreef Lishe het volgende:
Dat je dan thuiskomt he... Chagerijnig maar vol goede moed. Dat er dan een envelop in de brievenbus ligt waarvan je het handschrift niet herkent. Dat je hem openmaakt en tot tranen toe geroerd bent van de gelukspoppetjes en het lieve kaartje wat erbij zit. Dat maakt dat ik het zo leuk en fijn vind om hier mee te posten...
Githa![]()
![]()
![]()
daarvoor zei ik het niet hoor want dat doe ik met liefde enzo. Ik hoop dat je alles snel kunt afrondenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Sugar het volgende:
[..]
ja, klopt! Ik heb vandaag eindelijk een soort van contact met mijn docent en hij belooft vandaag nog meer feedback te geven. En dan is het vrij snel bij jullie.Dank nog en alvast, he?
Jammer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:29 schreef bixister het volgende:
piglet, sorry ze zijn al weg!
Dat zou fijn zijn! Viel het mee?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:59 schreef Nijna het volgende:
Vandaag mn laatste examen gedaan (nu alleen nog hopen dat ik ze gehaald heb..).
Voor mn gevoel ging de 2e makkelijker, maar ik twijfel van de eerste heel erg of ik die gehaald heb of niet... Maar dat zal ik wel zien als de uitslag komt, helaas duurt dat nog wel een week of 6 op zn minst...quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn! Viel het mee?
Klopt, stond een tijdje terug ook al in de krant. Baal ik best wel van.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:56 schreef Anitra het volgende:
BE gister stond er toevallig een stukje in de krant dat voorheen veel personeels te kort was in die tak van werk, maar dat er nu een ware run is op banen.
Is dat een tip van een sluierquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:32 schreef poemojn het volgende:
Jammer BE
Vraagje: wie heeft hier een moederfiets (Sparta Amazone Classic) en zijn 4 versnellingen voor normaal gebruik voldoende als je 1 of meer kinderen + boodschappen vervoert, bruggetjes op en tunneltjes door etc? Ik ben een beetje verwendheb er nu 21
en gebruik die natuurlijk idd lang niet allemaal.. maar toch
/edit Degene die die fiets met 4 versnellingen verkoopt meldde doodleuk dat 4 voldoende is, want "7 is voor in de bergen"
Ik ben een antwoordje aan het schrijven in het bewuste topicquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:22 schreef m@x het volgende:
Heeeeeeeeeee LOI. Misschien weet jij dan wel het antwoord op de vraag die ik in dit topic heb gesteld.
Lekker zomers Sugarquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:18 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen! Ik ga vandaag mijn haar weer blond laten maken.Heb er zin in.
Ze kunnen vasthouden aan het feit dat er braaksporen moeten zijn. Even kort door de bocht gezegd, vandaar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:29 schreef Lishe het volgende:
Oooo, bah BE. Een inbraak is zo klote en eng. Hopelijk kun je alle schade verhalen, zou echt te erg zijn anders. (En, dit is geen betweterige grootmoeders tip, maar meer een note to self; Daaarom zegt vriendje dus altijd dat de knip op de voordeur moet. Ik wist dat niet, dat 'hengelen' niet telde)
Met een ijzerdraadje door de brievenbus en dan met een haakje om dat trekdingetje van het slot.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:24 schreef nebelung het volgende:
Verschrikkelijk Brighteyes! Vreselijk eng ook. Dat ze zomaar in je huis zijn.
Wat is hengelen eigenlijk?Via de brievenbus of zo?
Shit zeg, je huissleutels ook![]()
Ah ja, zoiets dacht ik al. En dan heb je geen braaksporen natuurlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Met een ijzerdraadje door de brievenbus en dan met een haakje om dat trekdingetje van het slot.
Oeps, tja dat krijg je als je onder werktijd stiekem zit te fokkenquote:
Ik denk hetzelfde en weet het daarna niet... hmmmm.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:23 schreef bixister het volgende:
heuh, ik dacht echt ff "stinkie bij vicky onder de douche?!?!'' maar nu weet ik 't weer ja.het ligt aan hem!!
Als je wilt mail me dan wat foto's *archeologie gestudeerd heeft* Misschien kan ik wat voor je gemoedsrust doenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:42 schreef Jonnetje het volgende:
De collega kon dus zelf al zien dat dat bot bij hem een menselijk dijbeen was dus Michiel neemt het morgen maar mooi mee naar zijn werk.. Mag P er wel even naar kijken misschien dat die het wel weet..
Maar ondertussen durf ik dus niet meer verder te graven
Ik heb geslapen als een blok, we waren kapot ook eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:30 schreef Githa het volgende:
BE een beetje goed geslapen?...ik kan me zo voorstellen dat je naar elk geluidje gaat liggen luisteren na zo'n nacht.
Sugar, staat je goed![]()
Tja, de mijne komt van de rommelmarkt op het vossenplein in Brussel. Maar het is zonder bekleding en eik ook meer zeteltje dan stoel, laag en breed dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:33 schreef Lishe het volgende:
Bass-miss, daar zou mijn voorkeur naar uitgaan. Maar waar vind ik oude, fijne kuipstoelen, met stoffen bekleding, die niet te breed zijn voor de keukentafel, maar wel weer breed genoeg voor menig bips en bil......
Ohhh maar je moet wel echt van een deel(tje) iets decadents kopen voor jezelfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:26 schreef Luchtbel het volgende:
Ja man, mijnen ik zaten al te fantaseren van de week over wat ik er mee zou gaan doen. Het meest briljante was nog wel voor één keer alles kopen waar ik zin in had bij AH maar ja ik heb een kleine koelkast
en nu wil ik helemaal niks uitgeven
![]()
Ja, bij opa had ik niet gezien dat mijn vriendin er was, dat zag ik pas toen we kerk uitliepen. Ik vloog haar echt in d'r armen, vond het zo tof van haar, terwijl we pas vrij kort vriendinnen waren. Het duurde tien minuten eer ik dat kon zeggen, zo erg was mijn gesnik en gegnork.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:29 schreef Luchtbel het volgende:
Ah Syreen dat geeft toch niks man. Gewoon janken en neus ophalen waar nodig, je oma is dood, dan hoort dat.
Tnxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:36 schreef Luchtbel het volgende:
Wat nou topic overnemen? Dit is toch waar iedereen door elkaar heen mag blaten? Maak je niet druk, je oma is dood, dan mag je huilen wat je wil. Ik ga meestal ook niet kijken hoor, echt het komt goed allemaal.
Ja maar ik heb niks nodig en ik ben niet tevreden over mezelf dus mag geen cadeautje.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tnx
En koop iets moois voor je zelf ook he!![]()
Ik ga morgen echt echt echt de zolder uitmesten qua boeken, heb de kladblok al klaarliggen om lijstjes te maken voor jou en ETEINDELIJK
prettyquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef Igraine het volgende:
Waarom vind je uit eten nou weer vreselijk?![]()
Open schoenen? Hmmja, afgezien van teenslippers heb ik die ook al jaren niet meer gehad.
Oh hoewel ik heb wel van deze, maar dan in het zwart.
[afbeelding]
Maar ik neem aan dat je niet zoiets zoekt...
De mijne liggen ergens in een doos stof te vangen samen met m'n latexbroek
Ja, jezus. En ik had er nog wel met jou naartoe willen gaan, maar je zou (terecht) niet voor een dik uur naar hier zijn gekomen.quote:
Ik voel met je mee, M@x, ik kan ook nergens op lopen. Gelukkig heb ik vorig jaar mijn Teva's ontdektquote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:53 schreef m@x het volgende:
Naar is dat toch. Ik zie dan natuurlijk altijd net van die slanke hippe dames voorbij huppelen op de meest elegante en mooie schoentjes en dan wil ik heel hard gillen "doe ze uit, die wil ik ook, jullie zijn stom en ik hoop dat jullie perfecte voetjes eraf rotten", maar dat doe ik dan uiteindelijk toch maar niet![]()
![]()
Ah, een Peetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:06 schreef texelonia het volgende:
ach wees blij.. micha zou het niets uitmaken/opvallen als ik de hele dag in een jutezak rondliep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |