hij zegt 2 aanbiedingen uit het buitenland gehad te hebbenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd wat blind nu gaat doen
Wat nou als het van Basten is na het WK?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:58 schreef Bombardier het volgende:
Wat een leugenaar ook hè, die van Geel. De opvolger is zogenaamd nog onbekend.
Van die clubs waar niemand ooit van heeft gehoord zekerquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij zegt 2 aanbiedingen uit het buitenland gehad te hebben
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:15 schreef marsu het volgende:
Ik hoop dat Danny een mooie subtopper in Nederland vindt en daar landskampioen mee wordt.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:22 schreef ChillyWilly het volgende:
Wat ik me dan afvraag he:
Blind kon geen goed elftal smeden dus moet hij weg..
Maar het bestuur kan blijkbaar geen goede trainer vinden (Koeman, Wouters etc.. allemaal vroegtijdig weg). Waarom stappen zij dan ook niet op?
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:59 schreef buzzer het volgende:
Echt een hele smerige lage naaistreek is dit
Ik mod hier nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
U kunt het knopje niet meer vinden?
niet het feir dát hij ontslagen is, maar de manier waarop het bestuur ermee om is gegaan, maar dat begreep je natuurlijk al. Verder heb ik niets met Ajax of Blind ofzo, maar ik vind dat je zo niet met je personeel om gaat.quote:
Was toch 1 van de reden waarom ie eruit gekicked is.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
42 verliespunten...
Heeft he-le-maal niets met het al dan niet mooi voetballen te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |