Godverdomme! (Ja, het is zijn schuld!)
Vanmorgen werd ik wakker met een nogal wee gevoel in mijn darmen. Verder leek het wel of ik eenbubbelbad in mijn maag had, borrel, borrel en nog meer borrel...
Ik denk bij mezelf, ik denk: Volgens mij is het verstandig om je reet even op de plee te parkeren, dus ik laat me langzaam uit bed rollen. Bijna te langzaam: het leek alsof de zwaartekracht beter vat kreeg op de inhoud van mijn darmen, dus de afstand tussen mijn bed en de dichtsbijzijnde plee werd in een rekord-tempo afgelegd.
Net op tijd weet ik mijn billen op de bril te vleien of daar ging het loos. Onder begeleiding van wat wel een concert voortgebracht door de Glanerbrugger Blaasmuzikanten leek, SPOOT (ja spoot) de inhoud van mijn spijsverteringsysteem tegen het glazuur.... Na een litertje of 4 kwamen mijn darmen enigzins tot rust en leek de nieuwe zondvloed tot stand te zijn gebracht...
Na 3 valse starts (mijn darmen waren dus nog niet zo leeg) eindelijk in staat geweest om:
a. de plee schoon te maken, en
b. mezelf onder de douche te sleuren om mijn bevallige billen te ontdoen van enige zomersproeten...
Ik haat hogedruk sputterpoep!
-Edit: dat laatste laat je maar achterwege-
[ Bericht 4% gewijzigd door The_Terminator op 10-05-2006 10:32:04 ]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!