Makers van Killzone zijn Nederlanders, maar je rent niet door onze hoofdsteden met guns of de veluwe.......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef Evil_Jur het volgende:
We moeten ook niet vergeten dat het team achter GTA Brits is, ze zullen graag London doen.
Althans, zou ik wel graag zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Makers van Killzone zijn Nederlanders, maar je rent niet door onze hoofdsteden met guns of de veluwe.......
vergeet niet de leuke bruggetjes in amsterdam waarmee je je sportcar heerlijk kan laten vliegenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik denk dat het heel vernieuwend is om missies te doen bijvoorbeeld in Amsterdam, Londen of Parijs.
Amsterdam: Pooiers afpersen op de wallen
Londen: Met een Engelse dubbeldekker bus door de straten scheuren
Parijs: De mona lisa jatten uit het louvre
Laten we hopen dat het grafisch erg goed wordt en er een gameplay komt die nog uitgebreider is dan die van de voorgaande drie
tot het moment dat iedereen verlangt naar GTA.quote:
in gta 3 zaten 'hints' naar VC, en in VC zaten 'hints' naar SA, in SA zie je overal het getal 69 terugkomen.. maar het is pas zeker als Rockstar het zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:21 schreef Jugaros het volgende:
Ik weet niet hoor, Maar in welke tijd zal deze GTA afspelen...
Vet, zoals?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
in gta 3 zaten 'hints' naar VC, en in VC zaten 'hints' naar SA, in SA zie je overal het getal 69 terugkomen.. maar het is pas zeker als Rockstar het zegt
Sarcasme kerel, GTA blijft nog altijd een misdaadspel...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:30 schreef Slappy het volgende:
Hoe kom je daar nou bij :S
Ga jij lekker je eigen punica-spel ontwerpen, maar blijf met je nette ideale schoonzoon handjes van GTA af jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:21 schreef Slappy het volgende:
Mij lijkt het wel vet als het in Noorwegen/Zweden afspeeld leker in de bergen racen.
Niet Amsterdam![]()
![]()
![]()
Die komt niet voor de Ps2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:11 schreef -scorpione- het volgende:
Oh, en ze mogen om de boel warm te houden best Vice City Stories naar de PS2 porten, dat ziet er heel mooi uit![]()
Tuurlijk wel.quote:
Rockstar heeft al meerdere keren gezegd dat de game NIET op de Ps2 uit gaat komen deze keer. Ga er maar vanuit dat ze een flinke som geld hebben gekregen van Sony om te zorgen dat de game op de PSP blijft zodat er wat meer mensen een psp gaan kopenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:51 schreef Slappy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Weet je wel niet hoeveel geld ze niet mislopen als ie niet op de Ps2 komt![]()
Tot iedereen zo'n ding heeft en dan komt ie opeens tóch voor de PS2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Rockstar heeft al meerdere keren gezegd dat de game NIET op de Ps2 uit gaat komen deze keer. Ga er maar vanuit dat ze een flinke som geld hebben gekregen van Sony om te zorgen dat de game op de PSP blijft zodat er wat meer mensen een psp gaan kopen
AHAHAHHAHAHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tot iedereen zo'n ding heeft en dan komt ie opeens tóch voor de PS2(tenminste dat hoop ik toch
)
hehe hebben ze stellig bij elke GTA game beweerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Rockstar heeft al meerdere keren gezegd dat de game NIET op de Ps2 uit gaat komen deze keer. Ga er maar vanuit dat ze een flinke som geld hebben gekregen van Sony om te zorgen dat de game op de PSP blijft zodat er wat meer mensen een psp gaan kopen
Je weet dat Gta4 ook op de Xbox 360 komt op dezelfde dag als de Ps3 versie en dan met exclusieve downloads in de vorm van missies?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:44 schreef menesis het volgende:
[..]
hehe hebben ze stellig bij elke GTA game beweerd.
Maar wellicht is het deze keer echt zo omdat ze geen mensen over hebben voor een port, omdat iedereen aan GTA4 werkt![]()
Ik ben bang dat GTA4 en MGS4 mij gaan overhalen om een PS3 te kopen.
En dat de PS3 ook exclusieve downloads krijgt in de vorm van missies?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je weet dat Gta4 ook op de Xbox 360 komt op dezelfde dag als de Ps3 versie en dan met exclusieve downloads in de vorm van missies?
sssssssst dont tell him! Nee maar serieus, ik denk dat beide missies wel cross platform gaan na verloop van tijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dat de PS3 ook exclusieve downloads krijgt in de vorm van missies?
En dat R* iedereen naait omdat je nu twee versies moet kopen om alles van GTA 4 te kunnen spelen?
Ja vast wel zo'n 2 jaar laterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
Hopen maar dat de PC alles in een keer krijgt.
Een half jaar tot een jaar wil ik er best wel op wachten als content packs van PS3 en 360 er in zittenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ja vast wel zo'n 2 jaar later
Ik geniet nu weer met volle teugen van Liberty City Stories op de PS2, zit gewoon weer helemaal in het sfeertje en GTA speelt gewoon altijd heerlijk weg. Ben de stad na 5 jaar toch wel weer een beetje vergeten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, PSP heeft geen gamesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef jap85 het volgende:
[..]
Ik geniet nu weer met volle teugen van Liberty City Stories op de PS2, zit gewoon weer helemaal in het sfeertje en GTA speelt gewoon altijd heerlijk weg. Ben de stad na 5 jaar toch wel weer een beetje vergeten.
Heb dus ook echt wel zin om over een tijdje Vice City stories te spelen, helemaal omdat Vice City gewoon de beste GTA is. Maarja heb dus geen psp, en om er nou alleen voor VCS een aan te schaffen... maja misschien ben ik wel zo gek, werkt het plannetje van Sony toch![]()
Ach, voordat ik GTA SA speelde dacht ik ook dat me dat heel erg tegen zou staan, maar achteraf was het geen probleem. Ik vond het zelfs wel grappig, vooral ook omdat de CJ meer was dan een kansloze gangster uit Los Santos. Daarnaast gaf het SA een geheel eigen karakter die goed verschilde van Vice City.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Als het weer een 'homeboy nigger style' gaat worden mogen ze het spel direct doorverwijzen naar de stortplaats voor het locale huisvuil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |