Kluivert is meer een meevoetballende spits dan Van Nistelrooy. En Huntelaar is voetballend ook zeker niet minder dan Van Nistelrooy..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
v. Nistelrooij kan ook assisteren. En raakt niet iedere bal kwijt, zoals Kluivert.
Of Vennegoor, Kuyt, Hoogendorp, Jansen, Arveladze.quote:
Dat denk ik wel, ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Of Vennegoor, Kuyt, Hoogendorp, Jansen, Arveladze.
Denk je echt dat Huntelaar zoveel klasses beter is dan een gewone eredivisie spits?
Die zaten allemaal ook heel dicht in de buurt van Huntelaar op de topscorerslijst. En ik wil bijvoorbeeld VoH ook wel eens een goal uit een omhaal zien maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Of Vennegoor, Kuyt, Hoogendorp, Jansen, Arveladze.
Denk je echt dat Huntelaar zoveel klasses beter is dan een gewone eredivisie spits?
Ik heb het in ieder geval niet nodig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:50 schreef maril het volgende:
Is het niet verstandig om een soort trauma topic voor de mensen te maken die hun gevoelens kwijt kunnen als ze zondagochtend horen wie wel en niet mee gaat of het Heitinga, Davids, VoH,of misschien wel KJH is die niet meemogen. of misschien wel 2 van deze.
Duitsland is echt niet zo slap als je denkt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan hebben we het niet eens over subtoppers. Ik heb het over het effect dat een team met spelers van mindere kwaliteit (Griekenland, Denemarken, Duitsland, let maar op) een beter effect sorteert dan een samengeharkt zootje ego's (Spanje met name, Portugal, Nederland 2004).
Als je een selectie hebt zoals de Brazilianen, dan is het een ander verhaal, maar als je Nederland heet en de 23 grootste bekken bij elkaar zet (3 keepers en 20 offensief ingestelde toppers) dan krijg je steevast gelazer en minder rendement.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
v. Nistelrooij kan ook assisteren. En raakt niet iedere bal kwijt, zoals Kluivert.
Nederland zou het veel beter doen als ze op de counter spelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:12 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Duitsland is echt niet zo slap als je denkt.
Ze hebben op het middenveld en in de verdediging meer kwaliteit als Nederland rondlopen.
Alleen de spitsen zijn slap.
Je moet kijken naar het land wat de meeste WK`s won, en dat is Brazilie.
Brazillie selecteert alleen de beste spelers die het land te bieden heeft, hopen op een Griekse stunt is zinloos.
Daar zijn Nederlanders veel te trots voor, bovendien wil Nederland aanvallend voetbal spelen, geen countervoetbal.
Ik vind van niet, het Nederlands voetbal is altijd aanvallend geweest.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nederland zou het veel beter doen als ze op de counter spelen.
Zeker met een speler zoals Robben en een afmaker zoals Ruud.
Wat een vrouwenopmerking zeg. En zoals we allemaal weten hebben vrouwen geen (echt) verstand van voetbal. Vrouwenopmerking en teken van zwakheid.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een vrouwenopmerking zeg. En zoals we allemaal weten hebben vrouwen geen (echt) verstand van voetbal. Vrouwenopmerking en teken van zwakheid.
Nog 1 dag, dan weten we het.
Zeker in ogenschouw nemend hoeveel hij er al gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
en amper scoort op WK's?
Hij heeft nog nooit op een WK gescoord, gek hè!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeker in ogenschouw nemend hoeveel hij er al gespeeld heeft.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit op een WK gescoord, gek hè!![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben ik de enige die van nistelrooij een slome duikelaar vind die vaak voor balverlies zorgt en amper scoort op WK's? (tenminste als je vergelijkt met aantal kansen dat ie krijgt)
Vennegoor vind ik ook maar een lompe boer.
Ik heb liever dat Kuijt en Klaas Jan zeker zijn en dan of ruud of vennegoor (of hesselink
whehe oepsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeker in ogenschouw nemend hoeveel hij er al gespeeld heeft.
Of hij is gefrustreerd en pakt in de 1e wedstrijd direct een rode kaart.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
whehe oeps
ik bedoelde uiteraard in dienst van het nederlands elftal
maar idd, nu die bij manchester zo behandeld is laat ie misschien wel meer zien
Dat zal niet gebeuren. Hij lacht weer:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of hij is gefrustreerd en pakt in de 1e wedstrijd direct een rode kaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |