Op m'n gevoel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:41 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waar basseer je dat in vredesnaam op?
Op basis waarvan denk je dat? Alleen omdat jij een hekel aan hem hebt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ik hem niet mag is inderdaad niet relevant, maar ik betwijfel of zo'n jongen goed in een groep ligt.
Dat is Ooijer ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
Sneijder is een misselijk en irritant ventje dat niet in het Nederlands elftal thuishoort.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ik hem niet mag is inderdaad niet relevant, maar ik betwijfel of zo'n jongen goed in een groep ligt.
Ik vind het de laatste tijd heel erg meevallen met die zogenaamde arrogantie van hem.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op m'n gevoel.![]()
Nee, hij komt arrogant over en lijkt zichzelf beter en belangrijker te vinden dan hij is. Als hij op de bank komt kan dat tot onrust leiden en los daarvan vind ik hem op geen van de middenveldposities bij de beste twee spelers horen.
Ah, knap van jou dat je dat weet zeg.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op m'n gevoel.![]()
Nee, hij komt arrogant over en lijkt zichzelf beter en belangrijker te vinden dan hij is. Als hij op de bank komt kan dat tot onrust leiden en los daarvan vind ik hem op geen van de middenveldposities bij de beste twee spelers horen.
Ik ken Sneijder toevallig wel. Niet heel goed dat ik vrienden met hem ben ofzo, maar ik spreek hem regelmatig na trainingen. Op mij komt hij over als een zeer rustige en vriendelijke jongen. Dat hij in het veld irritant is, heeft m.i. vooral te maken met zijn winnaarsmentaliteit. Een beetje net als van Bommel dus. Die is in het veld ook een teringlijer, maar die schijnt buiten het veld ook een enorm aardige gozer te zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op m'n gevoel.![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, knap van jou dat je dat weet zeg..
Volgens mij speelt het Nederlands elftal "met de punt naar achteren" en is er dus geen nummer 10. Ten minste niet in de rol van schaduwspits.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ken Sneijder toevallig wel. Niet heel goed dat ik vrienden met hem ben ofzo, maar ik spreek hem regelmatig na trainingen. Op mij komt hij over als een zeer rustige en vriendelijke jongen. Dat hij in het veld irritant is, heeft m.i. vooral te maken met zijn winnaarsmentaliteit. Een beetje net als van Bommel dus. Die is in het veld ook een teringlijer, maar die schijnt buiten het veld ook een enorm aardige gozer te zijn.
En wie zou jij naast vd Vaart dan meenemen voor de "10" positie? Na vd Vaart vind ik Sneijder de beste optie.
Bekerfinale was hij inderdaad irritant bezig maar over het algemeen genomen is Ooijer niet zo.quote:
Wat is er dan mis met zijn houding buiten het veld?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt het Nederlands elftal "met de punt naar achteren" en is er dus geen nummer 10. Ten minste niet in de rol van schaduwspits.
En winnaarsmentaliteit? Vast, maar ik doel vooral op zijn houding buiten het veld, daar komt hij heel anders over dan van Bommel. Of hij in z'n privéleven lief voor zijn vriendin is zal me verder worst wezen.
Ik heb het toch niet over zijn privéleven man.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt het Nederlands elftal "met de punt naar achteren" en is er dus geen nummer 10. Ten minste niet in de rol van schaduwspits.
En winnaarsmentaliteit? Vast, maar ik doel vooral op zijn houding buiten het veld, daar komt hij heel anders over dan van Bommel. Of hij in z'n privéleven lief voor zijn vriendin is zal me verder worst wezen.
Daar is toch niks mis mee? Elk team moet een aantal klootzakken in het veld hebben. Ooijer is zo iemand. Buiten het veld is het gewoon een aardige kerelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bekerfinale was hij inderdaad irritant bezig maar over het algemeen genomen is Ooijer niet zo.
Dan heb je alleen 24 namen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef PyTh het volgende:
Dit wordt 'm wat mij betreft:
Sar/Timmer/Stekelenburg GK
Kromkamp/Heitinga voor RB
Boularouz/Heitinga voor RC
Mathijssen/Ooijer LC
Bronckhorst/De Cler LB
Bommel/Landzaat voor RM
Maduro/Sneijder voor CM
Cocu/v.d. Vaart voor LM
Kuyt/Castelen voor RV
Nistelrooij/Huntelaar CV - Vennegoor mee als Breekijzer
Robben/Persie LV
Van Bommel komt niet arrogant over wil je zeggenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, Heitinga staat er twee keer tussen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan heb je alleen 24 namen.
Oftwel Castelen thuislaten, die heeft echt niks op een WK te zoeken. Kuyt rechtsbuiten dan heb je direct het centrumspitsenprobleem opgelost. Gewoon Van Nistelrooij, Huntelaar en Vennegoor mee. (Al zie ikliever Makaay in de spits dan Van Nistelrooij, maar dat terzijde.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, Heitinga staat er twee keer tussen.
Van Nieuwsnieuws.quote:Van Basten maakt zondag WK-selectie bekend
Marco van Basten maakt zondag om 11.30 uur tijdens een persconferentie in Zeist bekend welke 23 spelers hij meeneemt naar het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. De bondscoach zou aanvankelijk pas maandag om 17.00 uur openheid van zaken geven.
Hij verklaarde donderdagavond na afloop van de oefenwedstrijd tegen Jong Oranje al dat hij geen twijfels meer kent. Na overleg met de voetbalbond KNVB is besloten de Oranje-selectie een dag eerder prijs te geven.
Bij Sneijder is het ook vooral "aangepraat".quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bekerfinale was hij inderdaad irritant bezig maar over het algemeen genomen is Ooijer niet zo.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jup in plaats van Castelen zou ik Babel meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |