Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Hoezo ? Smurf geneukt ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
Is het waar dat je penis groter lijkt door de verkregen blauwe gloed?
Dan moet je bij onze buren in Klaagbaak zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:51 schreef Shirley het volgende:
Ik klaag over het algehele forum! Wat een dikke stront door een trechter gedoe zeg!
Zie TT.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je bij onze buren in Klaagbaak zijn.
Ik heb geen geluid hier, maar een gevoel van walging trok door mijn maag en floepte er via mijn anus uit.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Stofje, ondaks je Maikuuul-hetze moet je dit toch ook wel enigzins vermakelijk vinden.
Tot zover mijn mirakelse bijdrage.
Dat lijkt ook nergens naar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
Wat stofje woensdag 10 mei 2006 @ 14:24 getyped had.
Je hebt dus drie plaatsen bij nacht gezien, die je normaal nooit bij nacht ziet. Dat is ook wat waard. Positief denken. Is belangrijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:54 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb overigens een klacht over het feit dat mijn trein van gisterennacht 3 extra stops heeft ingelast.
Mijn tijd is kostbaar, en dus zie ik graag een vergoeding in het verschiet liggen.
Maar Heiloo bij nacht is engquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt dus drie plaatsen bij nacht gezien, die je normaal nooit bij nacht ziet. Dat is ook wat waard. Positief denken. Is belangrijk.
Heiloo bij nacht is eng.quote:
Ik zet een joker in.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heiloo bij nacht is eng.
a) Dat wist je al en dat werd bevestigd.
b) Dat wist je nog niet, je hebt het nu aan den lijve ondervonden
c) Het is een vooroordeel en je hebt Heiloo daarom niet de kans gegeven om dat vooroordeel te ontkrachten.
Nou?![]()
Tsja...zelfs m'n diepe décollete mocht niet baten, dus blijkbaar deed ik niet goed genoeg m'n best.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
Oh en Shirley, kut van je rijbewijs, volgende keer beter. De derde poging had ik het geluk dat ik mijn mannelijke charme kon gebruiken want de examinator was een regelrechte relnicht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |