ik vermoed ONZquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:08 schreef Manono het volgende:
hmmm... ONZ of R&P?
[insert verkapt-reactie]quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:13 schreef Belsezar het volgende:
OMFG
Dit moet ik toch nog eens lezen morgen als ik nuchter ben.
Waar blijft de OP dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:15 schreef Bendeleider het volgende:
Kan een mod ook de offtopic reacties weghalen ?
Ze heeft me een keer iets gezegd wat vrij vertaald kan worden met ; Bendeleider ik hou van je.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:17 schreef muhammad_ali het volgende:
OMGsorry hoor maar ik vind het bullshit. Hoe kun je nou van liefde spreken, ze heeft je nog nooit iets verteld
quote:Maar nu de vraag zal ik der neuken of moet ik dat eerst overleggen met der ouders ?
Je denk toch niet dat iemand hier je serious neemtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:15 schreef Bendeleider het volgende:
Kan een mod ook de offtopic reacties weghalen ?
Het is een liefde tussen 2 mensen die anders is dan anderen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:23 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, ik begrijp niet eens dat je dit hier durft te posten... misschien dat je jezelf heel erg stoer en interessant vindt door dit hier te plaatsen, maar alles aan je verhaal zegt dat je een extreem zielig figuur bent... echt alles...
Mods, kan hier gewoon een slotje op?
en dat topic over die nieuwe dildo's zeker laten staanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:23 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, ik begrijp niet eens dat je dit hier durft te posten... misschien dat je jezelf heel erg stoer en interessant vindt door dit hier te plaatsen, maar alles aan je verhaal zegt dat je een extreem zielig figuur bent... echt alles...
Helemaal goed, typisch gevalletje tekort aan aandachtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:23 schreef AlphaOmega het volgende:
N00Bischmquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:17 schreef muhammad_ali het volgende:
OMGsorry hoor maar ik vind het bullshit. Hoe kun je nou van liefde spreken, ze heeft je nog nooit iets verteld
Heulgaar niet !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:27 schreef TheFrankey het volgende:
beetje heel erg triest dit....
Als je het nu eens niet zo vreselijk puberaal had geschreven, had ik het misschien nog wel serieus willen nemen, maar dit lijkt meer op een viezerik die makkelijke seks zoekt. Het spijt me als ik je (en dat is vast en zeker zo) verkeerd heb begrepen, maar ik ben vast niet de enige die dat terugleest in je walchelijke stukje ranstekst.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is een liefde tussen 2 mensen die anders is dan anderen.
Ik heb alleen de vraag wat simpel en treffend geformuleerd of gaat dit je pet te boven ?
Het is een vraag die meer mensen bezig houdt.
hoepel eens op, joh...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:24 schreef Markster het volgende:
like *knip*, dude...
Nee ik ga naar bed, ik moet morgen namelijk wel gewoon werken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:25 schreef BrauN het volgende:
Markster, ga eens buiten spelen.
Wat doe je swa?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:24 schreef Markster het volgende:
[...]
vergeet niet om ook onder de struikjes te schoffelen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee ik ga naar bed, ik moet morgen namelijk wel gewoon werken.
Ranstekst ik schrijf euforisch en met vrolijkheid in men bol.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Als je het nu eens niet zo vreselijk puberaal had geschreven, had ik het misschien nog wel serieus willen nemen, maar dit lijkt meer op een viezerik die makkelijke seks zoekt. Het spijt me als ik je (en dat is vast en zeker zo) verkeerd heb begrepen, maar ik ben vast niet de enige die dat terugleest in je walchelijke stukje ranstekst.
ik zou d'r niet eens aan denken als ik jou was...quote:Maar nu de vraag zal ik der neuken of moet ik dat eerst overleggen met der ouders ?
Eh, schrijfstijl? Je bedoelt je goedkope seksbladen taaltje?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ranstekst ik schrijf euforisch en met vrolijkheid in men bol.
Het zijn gebeurtenissen die zich hebben afgespeeld waarom zou ik ze niet mogen opleuken met mijn eigen schrijfstijl ?
dudequote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Als je het nu eens niet zo vreselijk puberaal had geschreven, had ik het misschien nog wel serieus willen nemen, maar dit lijkt meer op een viezerik die makkelijke seks zoekt. Het spijt me als ik je (en dat is vast en zeker zo) verkeerd heb begrepen, maar ik ben vast niet de enige die dat terugleest in je walchelijke stukje ranstekst.
En dat noem jij liefde? Dan wens ik je heel erg veel succes met de rest van je leven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is een liefde tussen 2 mensen die anders is dan anderen.
Ik heb alleen de vraag wat simpel en treffend geformuleerd of gaat dit je pet te boven ?
Het is een vraag die meer mensen bezig houdt.
Weet je moeder dat je die leest ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, schrijfstijl? Je bedoelt je goedkope seksbladen taaltje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |