ik vermoed ONZquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:08 schreef Manono het volgende:
hmmm... ONZ of R&P?
[insert verkapt-reactie]quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:13 schreef Belsezar het volgende:
OMFG
Dit moet ik toch nog eens lezen morgen als ik nuchter ben.
Waar blijft de OP dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:15 schreef Bendeleider het volgende:
Kan een mod ook de offtopic reacties weghalen ?
Ze heeft me een keer iets gezegd wat vrij vertaald kan worden met ; Bendeleider ik hou van je.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:17 schreef muhammad_ali het volgende:
OMGsorry hoor maar ik vind het bullshit. Hoe kun je nou van liefde spreken, ze heeft je nog nooit iets verteld
quote:Maar nu de vraag zal ik der neuken of moet ik dat eerst overleggen met der ouders ?
Je denk toch niet dat iemand hier je serious neemtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:15 schreef Bendeleider het volgende:
Kan een mod ook de offtopic reacties weghalen ?
Het is een liefde tussen 2 mensen die anders is dan anderen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:23 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, ik begrijp niet eens dat je dit hier durft te posten... misschien dat je jezelf heel erg stoer en interessant vindt door dit hier te plaatsen, maar alles aan je verhaal zegt dat je een extreem zielig figuur bent... echt alles...
Mods, kan hier gewoon een slotje op?
en dat topic over die nieuwe dildo's zeker laten staanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:23 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, ik begrijp niet eens dat je dit hier durft te posten... misschien dat je jezelf heel erg stoer en interessant vindt door dit hier te plaatsen, maar alles aan je verhaal zegt dat je een extreem zielig figuur bent... echt alles...
Helemaal goed, typisch gevalletje tekort aan aandachtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:23 schreef AlphaOmega het volgende:
N00Bischmquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:17 schreef muhammad_ali het volgende:
OMGsorry hoor maar ik vind het bullshit. Hoe kun je nou van liefde spreken, ze heeft je nog nooit iets verteld
Heulgaar niet !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:27 schreef TheFrankey het volgende:
beetje heel erg triest dit....
Als je het nu eens niet zo vreselijk puberaal had geschreven, had ik het misschien nog wel serieus willen nemen, maar dit lijkt meer op een viezerik die makkelijke seks zoekt. Het spijt me als ik je (en dat is vast en zeker zo) verkeerd heb begrepen, maar ik ben vast niet de enige die dat terugleest in je walchelijke stukje ranstekst.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is een liefde tussen 2 mensen die anders is dan anderen.
Ik heb alleen de vraag wat simpel en treffend geformuleerd of gaat dit je pet te boven ?
Het is een vraag die meer mensen bezig houdt.
hoepel eens op, joh...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:24 schreef Markster het volgende:
like *knip*, dude...
Nee ik ga naar bed, ik moet morgen namelijk wel gewoon werken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:25 schreef BrauN het volgende:
Markster, ga eens buiten spelen.
Wat doe je swa?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:24 schreef Markster het volgende:
[...]
vergeet niet om ook onder de struikjes te schoffelen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee ik ga naar bed, ik moet morgen namelijk wel gewoon werken.
Ranstekst ik schrijf euforisch en met vrolijkheid in men bol.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Als je het nu eens niet zo vreselijk puberaal had geschreven, had ik het misschien nog wel serieus willen nemen, maar dit lijkt meer op een viezerik die makkelijke seks zoekt. Het spijt me als ik je (en dat is vast en zeker zo) verkeerd heb begrepen, maar ik ben vast niet de enige die dat terugleest in je walchelijke stukje ranstekst.
ik zou d'r niet eens aan denken als ik jou was...quote:Maar nu de vraag zal ik der neuken of moet ik dat eerst overleggen met der ouders ?
Eh, schrijfstijl? Je bedoelt je goedkope seksbladen taaltje?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ranstekst ik schrijf euforisch en met vrolijkheid in men bol.
Het zijn gebeurtenissen die zich hebben afgespeeld waarom zou ik ze niet mogen opleuken met mijn eigen schrijfstijl ?
dudequote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Als je het nu eens niet zo vreselijk puberaal had geschreven, had ik het misschien nog wel serieus willen nemen, maar dit lijkt meer op een viezerik die makkelijke seks zoekt. Het spijt me als ik je (en dat is vast en zeker zo) verkeerd heb begrepen, maar ik ben vast niet de enige die dat terugleest in je walchelijke stukje ranstekst.
En dat noem jij liefde? Dan wens ik je heel erg veel succes met de rest van je leven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is een liefde tussen 2 mensen die anders is dan anderen.
Ik heb alleen de vraag wat simpel en treffend geformuleerd of gaat dit je pet te boven ?
Het is een vraag die meer mensen bezig houdt.
Weet je moeder dat je die leest ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, schrijfstijl? Je bedoelt je goedkope seksbladen taaltje?
Wat een fantasie dude!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:08 schreef Bendeleider het volgende:
Ze droeg een rood Pocahontas T-shirt waar een volle d-cup die Pocahontas een 3-d look gaf.
En vanaf hier geloof ik niet meer dat dit een serieus topic is.quote:Het is een blond deerntje met ondeugende oogjes die speels rond schommelen in haar oogkassen. De kleine hoeveelheden slijm uit haar mondhoeken vertellen me veel over haar instelling en kijk op mode en haar kijk bevalt me wel.
Ooit de regeltjes over ouderlijke zeggenschap bekeken bij dit soort mensen... dat je een dergelijke reactie al durft te plaatsen... gadverdamme, ik wist dat Fok! aan het verpauperen was, maar het gaat niet langzaam achteruit, nee, het rent hier achteruit...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:34 schreef Cracka-ass het volgende:
OT:
Niet met haar ouders overleggen, die zouden waarschijnlijk jullie intense liefde toch niet begrijpen. Gewoon op een mooi moment de liefde bedrijven. Persoonlijk zou ik het moment kiezen als je haar een keer in bad takelt.
Ik wou een romantisch moment nemen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:34 schreef Cracka-ass het volgende:
OT:
Niet met haar ouders overleggen, die zouden waarschijnlijk jullie intense liefde toch niet begrijpen. Gewoon op een mooi moment de liefde bedrijven. Persoonlijk zou ik het moment kiezen als je haar een keer in bad takelt.
Rekt het niet dan scheurt het wel...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:36 schreef juiced het volgende:
Ik vind dat de TS het gewoon moet doen! Want de gulden regel luidt: Als er maar een gat in zit!
Vast, en dat is ook geen probleem. Durf jij je 'schitterende denkbeeld' ook met jou moeder te delen... in de woorden die je hier hebt gebruikt...quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:38 schreef Bendeleider het volgende:
En van de dvd's die ze daar hebben is alleen lady en de vagebond romantisch.
Gefeliciteerd! Je staat op mijn nominatie voor domste user van maand mei!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ooit de regeltjes over ouderlijke zeggenschap bekeken bij dit soort mensen... dat je een dergelijke reactie al durft te plaatsen... gadverdamme, ik wist dat Fok! aan het verpauperen was, maar het gaat niet langzaam achteruit, nee, het rent hier achteruit...
Omdat dit onderwerp te ziek is om er een grap van te maken... maar ja, dat is dus die verpaupering...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:39 schreef Pracissor het volgende:
Geniaal dat er werkelijk mensen zijn die dit serieus nemen en men zich dan maar afvragen hoe het toch komt dat steeds meer mensen in de schulden komen door mooie praatjes van kredietverstrekkers.![]()
Je kon het niet weten dat ik mijn moeder nog geen 3 weken geleden heb begraven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Vast, en dat is ook geen probleem. Durf jij je 'schitterende denkbeeld' ook met jou moeder te delen... in de woorden die je hier hebt gebruikt...
Ik hoop dat jij in een rolstoel eindigt!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:41 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Omdat dit onderwerp te ziek is om er een grap van te maken... maar ja, dat is dus die verpaupering...
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij in een rolstoel eindigt!![]()
Tering zeg, gun die gehandicapte mensen ook iets zoals liefde. Egoïstische zuurbakkes.
Kerel, je weet dondersgoed dat zijn moeder paar week geleden onder een trein is gekomen. Moet je dit verdomme weer ter sprake brengen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Vast, en dat is ook geen probleem. Durf jij je 'schitterende denkbeeld' ook met jou moeder te delen... in de woorden die je hier hebt gebruikt...
Mwah.. Ik had 't hier ongeveer al doorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
En vanaf hier geloof ik niet meer dat dit een serieus topic is.
Ik weet niet wat mooier is, de OP of de mensen die denken dat 't serieus isquote:Bendeleider - dinsdag 9 mei 2006 @ 23:08
Oh ja, dan begrijp ik je erotische driften helemaal... je humor is wel heel erg triest, en heel erg ver te zoeken...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je kon het niet weten dat ik mijn moeder nog geen 3 weken geleden heb begraven.
Je moet Pocahontas meenemen. uit je verhaal blijkt dat ze daar al iets mee heeft. Dat laat zien dat je echt aan haar denkt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:38 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik wou een romantisch moment nemen.
Tijdens een video film.
Maar op der afdeling is maar 1 tv met dvd speler.
Ik heb hem al geboekt maar dit is pas eind juni !
En van de dvd's die ze daar hebben is alleen lady en de vagebond romantisch.
je post history werkt zeer tegen je:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:45 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mwah.. Ik had 't hier ongeveer al door
[..]
Ik weet niet wat mooier is, de OP of de mensen die denken dat 't serieus is
Ik heb haar jongere broertje die haar volgende week over de kermis duwt een paar handschoenen gegeven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je moet Pocahontas meenemen. uit je verhaal blijkt dat ze daar al iets mee heeft. Dat laat zien dat je echt aan haar denkt.
Oja misschien kan je een keer nieuwe wielen voor dr kopen, voor haar verjaardag. Ik kan me voorstellen dat zulke mensen dat als sieraden ervaren. (dit bedoel ik overigens niet beledigend)
Succes!
Dat had al niet veel gescheeld... maar dat is goed gekomen... paupers kom je overal tegen, in mijn geval was het een sukkel met veel te veel drank op. Die kon vast ook mooie verhalen vertellen... en zielig was ie ook....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij in een rolstoel eindigt!![]()
Tering zeg, gun die gehandicapte mensen ook iets zoals liefde. Egoïstische zuurbakkes.
No shit, Sherlollers!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
je post history werkt zeer tegen je:
merendeel in ONZ & SEX, waarvan er in SEX veel voortijdig zijn gesloten
quote:
Je hebt het hart op de goede plaats jongen! Dat zie ik aan alles wat je post.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik heb haar jongere broertje die haar volgende week over de kermis duwt een paar handschoenen gegeven.
Hier heeft ze voordeel bij.
En haar zelf heb ik een naamplaatje gegeven met een hartje en mijn naam.
Ik drink nooit en vertel de mooiste verhalen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat had al niet veel gescheeld... maar dat is goed gekomen... paupers kom je overal tegen, in mijn geval was het een sukkel met veel te veel drank op. Die kon vast ook mooie verhalen vertellen... en zielig was ie ook....
nee waarom zit er nog geen slot op en is -bendeleider- niet al een week gebannedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:51 schreef AlphaOmega het volgende:
Waarom is dit topic nog niet naar ONZ gezet?
Waarom denk je dat er geen foto in zijn fobo staat, dit soort mensen moeten ook iets hebben om op af te geven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]bannen mensen die met dit soort 'geintjes' leuk proberen te zijn, als het aan mij lag had ie al lang en breed op de blacklist gestaan ...
Nee, dat is slecht voor mijn algemene ontwikkeling...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:52 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik drink nooit en vertel de mooiste verhalen.
Kampvuur doen ?
Je humor is niet gespeend van mijn sublieme manier van schrijven ?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]bannen mensen die met dit soort 'geintjes' leuk proberen te zijn, als het aan mij lag had ie al lang en breed op de blacklist gestaan ...
Haha wat grappig allemaal jongens, jullie zijn zulke grote mannen. Echt iets om trots op te zijn.quote:
Tis niet juist nee, ik geef je gelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef mschol het volgende:
Ja, en ook beter geschreven... vaak en veel....quote:
Opa was verliefd in die tijd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:54 schreef pindapinda het volgende:
[..]
Haha wat grappig allemaal jongens, jullie zijn zulke grote mannen. Echt iets om trots op te zijn.
Leuk verhaal voor de kleinkinderen:'Opa vond het erg leuk om mensen op de stang te jagen door iets respectloos te zeggen over een gehandicapt meisje, opa zei dat hij haar wilde neuken en iedereen werd boos op opa. Wat een leuke tijd was dat zeg. Nou kinderen eerst je tandjes poetsen voor het naar bed gaan, slaap lekker!'.![]()
![]()
![]()
Opa kan maar beter niet vertellen dat opa geen enkele andere vrouw kon vinden die hem leuk vond...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Opa was verliefd in die tijd.
Maar kromme en vooral conservatieve mensen keurden deze liefde af omdat ze het raar vonden.
Ik zat te denken aan die houten spaak constructies die je vroeg vaak zag op kinder fietsen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:56 schreef crackhead het volgende:
Je moet d'r meenemen naar een duur 3-sterren sondevoeding-restaurant. Daar vallen alle meisjes voor.
Als je dan ook nog een setje boemlauwe spinners voor d'r rolstoelwielen als verrassing achter de hand hebt kan jouw avond alvast niet meer stuk denk ik.
Als er bepaalde zinnen weg waren gehaald in je topic, had ik je nog geloofd ook. Zelfs nog respect voor je gehad. Maar nu....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:56 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Opa was verliefd in die tijd.
Maar kromme en vooral conservatieve mensen keurden deze liefde af omdat ze het raar vonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |