ik vermoed ONZquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:08 schreef Manono het volgende:
hmmm... ONZ of R&P?
[insert verkapt-reactie]quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:13 schreef Belsezar het volgende:
OMFG
Dit moet ik toch nog eens lezen morgen als ik nuchter ben.
Waar blijft de OP dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:15 schreef Bendeleider het volgende:
Kan een mod ook de offtopic reacties weghalen ?
Ze heeft me een keer iets gezegd wat vrij vertaald kan worden met ; Bendeleider ik hou van je.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:17 schreef muhammad_ali het volgende:
OMGsorry hoor maar ik vind het bullshit. Hoe kun je nou van liefde spreken, ze heeft je nog nooit iets verteld
quote:Maar nu de vraag zal ik der neuken of moet ik dat eerst overleggen met der ouders ?
Je denk toch niet dat iemand hier je serious neemtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:15 schreef Bendeleider het volgende:
Kan een mod ook de offtopic reacties weghalen ?
Het is een liefde tussen 2 mensen die anders is dan anderen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:23 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, ik begrijp niet eens dat je dit hier durft te posten... misschien dat je jezelf heel erg stoer en interessant vindt door dit hier te plaatsen, maar alles aan je verhaal zegt dat je een extreem zielig figuur bent... echt alles...
Mods, kan hier gewoon een slotje op?
en dat topic over die nieuwe dildo's zeker laten staanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:23 schreef AlphaOmega het volgende:
Eh, ik begrijp niet eens dat je dit hier durft te posten... misschien dat je jezelf heel erg stoer en interessant vindt door dit hier te plaatsen, maar alles aan je verhaal zegt dat je een extreem zielig figuur bent... echt alles...
Mods, kan hier gewoon een slotje op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |