http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1182quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:41 schreef jorienvdherik het volgende:
zo mooi vindt ik het niet, en nog slechte omgeving ook
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:41 schreef jorienvdherik het volgende:
zo mooi vindt ik het niet, en nog slechte omgeving ook
Dude, de game is echt super mooi. Dit is het Killzone pre-rendered filmpje gewoonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:41 schreef jorienvdherik het volgende:
zo mooi vindt ik het niet, en nog slechte omgeving ook
Briljante game lijkt me dit....quote:
Die korte gameplay clip vond ik ook echt prachtig.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1182
Daar staat de rest.. Niet mooi??
Dit is echt waanzinnig man..
Mensen moeten ophouden met dit te zeggenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:16 schreef Morthill het volgende:
Dit is het Killzone pre-rendered filmpje gewoon
ik zie alleen maar ??????2006?????? enzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef Xrenity het volgende:
Weet niet of het al bekend was, maar Frame City Killer is gecancelled
http://namco-ch.net/framecity/index.php
[afbeelding]
Persconferentie zat letterlijk 4-5 seconden gameplay beelden.... werd redelijk gek... dat vond ik echt prachtig!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:53 schreef Haijo het volgende:
Waar zie jij die, joh?
Die screenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef Xrenity het volgende:
Weet niet of het al bekend was, maar Frame City Killer is gecancelled
http://namco-ch.net/framecity/index.php
[afbeelding]
Over dit nieuws, dit heb ik op de FP geschreven:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef Xrenity het volgende:
Weet niet of het al bekend was, maar Frame City Killer is gecancelled
http://namco-ch.net/framecity/index.php
[afbeelding]
quote:Ik heb de officiële site even bekeken, en wat ik van het Japans kon maken vertellen ze ons dat we 'uit moeten kijken naar een RPG waarvan de aankondiging nog volgt'.
Lijkt me toch wel nieuwswaardig. FCK (lang leve acronymen) geschrapt, RPG in plaats daarvan.
Maar goed, ik weet niet zeker of ik het wel juist vertaald heb, maar het lijkt er op dat er een nieuwe game komt.
Niet gek van iemand die 24 the Game gekocht heeftquote:
Dat is alleen voor het verhaal! En ik ben blij dat ik dat meegemaakt heb.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet gek van iemand die 24 the Game gekocht heeft
Als het maar wel een adventure wordt en geen platformer ofzo vind ik het prachtig!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:36 schreef pkwarts het volgende:
Voor de liefhebbers, Sam & Max komt naar de Xbox 360 met content updates via Xbox Live: Sam en Max naar consoles
als ik een xbox spel kan ruilen voor 360 game doe ik dat. en vindt pes 5 niet zo leuk, ben benieuwd naar doa4 vooral onlinequote:
Must-Havequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:24 schreef taart het volgende:
viva pinata screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik presenteer u: een (eindelijk) complete xbox livequote:Vrijdag 12 mei 2006 - Via de site PixelGamers hebben we vernomen dat er eind mei een grote nieuwe dashboard update zal komen. Er zullen een aantal grote veranderingen komen, maar slechts één daarvan is bekend gemaakt. Door de update is het mogelijk geworden om zowel te downloaden van de Marketplace, als te spelen op je Xbox 360. Daarnaast is het mogelijk om 6 dingen tegelijk te downloaden, in plaats van slechts één.
Meer informatie weten we nog niet van de update. Dat hij er gaat komen is in ieder geval zeker. Het verbeteren van het downloaden is zeker een pluspunt, vooral nu met alle trailers en demo's die tijdens de E3 zijn vrijgegeven. Verwacht binnenkort meer informatie over de update.
Zijn er veel veranderingen/verbeteringen tov het vorige deel? Nog steeds dat 'blur' effect?quote:
hoe vaak is dat gerucht nu wel niet als 'nieuws' gebrachtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik presenteer u: een (eindelijk) complete xbox live.
quote:BioWare's mysterious Xbox 360-exclusive RPG has come from nowhere to be our game of the show...
After spending three days trundling through Unreal Engine shooters and generic action games, it's a real pleasure to finally sit down and be genuinely blown away by a game presentation.
Strolling into BioWare's modest E3 area we knew that their latest baby, Mass Effect was destined for big things. But we couldn't possibly prepare ourselves for the sensory explosion we were about to experience, in BioWare's first ever gameplay demonstration of the massive RPG.
Advertisement
Click to learn more...
The story behind the game is simple; BioWare first stunned with Star Wars Jedi-em-up Knights of the Old Republic, before following it up with spiritual successor Jade Empire. Mass Effect promises to one-up both RPG's with next-gen AI and gameplay options sandwiched inside some of the most gorgeous graphics we've ever seen in a game.
BioWare's latest RPG is a futuristic epic in which you play Shepard, the only Human Spector – which is a kind of intergalactic police officer. In another of BioWare's stellar storylines Shepard quickly discovers there's trouble afoot in space; a terrible secret which could lead to the massacre of all organic life in the galaxy. Much in the style of KoTOR and Jade Empire, you must investigate this terrible mystery picking up a few friends along the way.
When describing Mass Effect we'd hate to sound like complete graphics whores, but unfortunately in this case we are. The pair of BioWare developers presenting Mass Effect first booted up a futuristic Bar Scene, full of Star Wars Cantina-style alien drunks and thumping dance music echoing off the walls.
It's a cliché, and our eyes are slightly blurred from the chaos of the week, but some parts of the sequence were pretty damn close to photo-realistic. Mass Effect's shadow and lighting system was running at full effect; the lights in the club danced off of the ridiculously detailed character models creating a scene not a world away from a Pixar feature film.
But the icing on the futuristic cake really was the stunning character animation. BioWare was quick to point out the active facial expressions of the characters, which easily put anything we've ever seen before to utter shame. Skin realistically moves over the characters faces, and even aliens can be easily read by the movement of their faces.
This plays into the gameplay when it comes to reacting to characters, reading their emotions and choosing the appropriate response via the familiar 'multiple choice' conversation menu. Because of this new-fangled animation goodness, BioWare have completely revamped the camera system, swooping in and out for some intimate close-ups during conversations.
While we could easily spend the remainder of the afternoon gushing over Mass Effect's luscious visuals, it's getting late and we're about to be chucked out of the E3 convention centre. But first, in our demonstration we were treated to a first glimpse of Mass Effect's combat, which unsurprisingly builds upon the tried and tested formula from Jade Empire.
All of Mass Effect's action is totally real-time. In the demonstration our BioWare hosts whipped out a number of futuristic rifles, moving around a cursor Ghost Recon-style and shooting up any robot henchman that were unlucky enough to stroll by. In addition to a number of body-enhanced dark energy attacks were also shown Mass Effect's own brand of grenade, which comes in the form of a gliding disc which homes in on enemies. At this point we already want to lock ourselves up with Mass Effect and leave only for a family-pack of Doritos.
When Mass Effect finally hits in 2007 BioWare promise an even more polished game engine, with 25 to 30 hours of role-playing goodness. Before we walked into the BioWare booth this morning we were only moderately intrigued by Mass Effect, but now we've got it tipped as the best Xbox 360 – if not all format – game of the show.
Word straks weer gezellig op Live.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:08 schreef twi het volgende:
Neuh, niet zo bar veel veranderd, maar ik ben gewoon weer hooked. Kan er niks aan doen, ik ben nu eenmaal een MotoGP addict...
Klinkt goed, wat is de site waar dit vanaf komt?quote:
quote:
Ben nog niet sneller geweest dan 1:40:-- ofzoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:09 schreef odebeijer het volgende:
Oef, moto gp is wel weer even wennen... net er al wel weer een 1:32 uitgeperst... Beetje jammer dat ie de options niet saved, moet ik iedere keer weer aanpassen als ik ga racen.... Verder toppie
Idd ben niet zo'n raceheld en heb nu max 30 sec aan 1 stuk op de motor gezetenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben nog niet sneller geweest dan 1:40:-- ofzo
Gisteren geleerd dat je met die rechtertepel ook gas en remmen kan doen
En om juist en hard te remmen, eerst het voorwiel flink te laten remmen, en achter er bij doseren..
Je heb je handen vol er mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |