Kerstmis dit jaarquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wanneer kwam Forza 2 nou gepland uit?!
quote:game Arm of Two. De game wordt ontwikkeld en uitgegeven door EA. Momenteel werkt het EA team in Montreal hard aan de game. In Army of Two staat co-op gamen dus centraal en of dat nu met een computer gestuurde maat is of met een menselijk teamgenoot dat maakt niet uit.
Nee hequote:Op donderdag 11 mei 2006 15:23 schreef Sjotime het volgende:
Ik weet niet veel van beide titels maar erg enthousiast kan ik er niet over worden
Nou mijn voeding staat er wel een 15cm of meer vandaan hoor, dus dat kan het ook niet zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef Retuobak het volgende:
Dan is het eerder zo dat ie oververhit omdat je de fan aan de achterkant blokkeert met je voeding. Tenminste het klinkt alsof je dat zo hebt gedaan.
Dat kreeg KotOR ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Retuobak het volgende:
Mass Effect krijgt ook nieuwe planeten als downloadable content zei bioware net bij livewire, tof
dat zeiden ze bij kotor ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:07 schreef Retuobak het volgende:
Mass Effect krijgt ook nieuwe planeten als downloadable content zei bioware net bij livewire, tof
Er was toch zo'n suf spacestation dat je kon downloaden?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat zeiden ze bij kotor ookde eerste moet nog komen
King Kong is 40 euro tegenwoordig, misschien dat er meer games volgenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Het wordt tijd dat er wat oudere titels goedkoper te krijgen zijn!
Ongetwijfeld ook, maar waarschijnlijk weer een x aantal maanden na de console release.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:40 schreef alsem het volgende:
dus komt gta4 niet voor de pc uit?
Same.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:57 schreef twi het volgende:
Haha, ik zag je effe, Egamer. Moest alleen m'n mooie eerste plek opgeven, pokke telefoonsGeen mic op, is me teveel gezeur in een Engelse lobby
als je in amerika woonde ja, in europa is die nooit gereleasedquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Er was toch zo'n suf spacestation dat je kon downloaden?
quote:Dank u wel voor uw bestelling. U ontvangt zodadelijk nog een orderbevestiging via e-mail.
Uw ordernummer is 1514xxxx
Wij zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk verwerken. Wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft dan kunt u deze doorgeven via 050 312 98 18 of via info@dimensionplus.nl. Vermeld daarbij a.u.b. uw ordernummer.
Je mag mijn kont weer gaan schoppenquote:
Hoe heet het spel?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:07 schreef Bastard het volgende:
Free roaming
GTA achtig spel.. ziet er wel strak uit zeg!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |