Die vond ik echt verschrikkelijk slecht.... weer een standaard FPS game... de presentatie was ook echt slecht.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:45 schreef devv05 het volgende:
Die Crysis trailer is trouwens ook onwijs vet, hopelijk komt die game ook naar de Xbox 360.
Net gekeken op 32" LCD HDTV met 5.1quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef HAL9000S het volgende:
O-M-G-F
wat is die HALO trailer ziekelijk geil zeg.....
/spuit11
Ik raad Burnout: Revenge aan, omdat die echt niet realistisch is, gewoon keisnel raggen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:02 schreef vim-fuego het volgende:
Tussen dit E3 geweld kom ik even uit de lurkmode en vraag advies: Ga vandaag eigenlik mijn xbox360 halen maar twijfel nog tussen deze games PGR3, Burnout revenge of Ridge Racer zoveel.......
Ik hou niet echt van realistische racers, en online moet de game goed "bevolkt" zijn.....wat raadt men mij aan?
Tsja.. Oblivion he.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:57 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik raad Burnout: Revenge aan, omdat die echt niet realistisch is, gewoon keisnel raggen.
En PGR3 zitten bijna geen mensen meer online, jammer genoeg.
Elveonquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
Elvion.. RPG op Unreal 3 engine
[afbeelding]
[afbeelding]
Ridge racer is ook lekker racen en veel spelletjes te vinden over het algemeen. Burnout is gewoon lekker knallen maar misschien dat je beter kan wachten op een volgend deel, geen idee wanneer die uit komt trouwens.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:02 schreef vim-fuego het volgende:
Tussen dit E3 geweld kom ik even uit de lurkmode en vraag advies: Ga vandaag eigenlik mijn xbox360 halen maar twijfel nog tussen deze games PGR3, Burnout revenge of Ridge Racer zoveel.......
Ik hou niet echt van realistische racers, en online moet de game goed "bevolkt" zijn.....wat raadt men mij aan?
Lol, Burnout Revenge is nog geen maand oud en jij wilt wachten op het nieuwe deel? hahaquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ridge racer is ook lekker racen en veel spelletjes te vinden over het algemeen. Burnout is gewoon lekker knallen maar misschien dat je beter kan wachten op een volgend deel, geen idee wanneer die uit komt trouwens.
Vraag me af of dat echt oververhitting is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:08 schreef SToRM81 het volgende:
Ik zat gisteren PGR3 te spelen, loopt mijn 360 opeens vast![]()
En ik heb er toch op gelet dat alles mooi vrij stond om oververhitting te voorkomen
Een vastloper hoeft geen oververhitting te betekenenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:08 schreef SToRM81 het volgende:
En ik heb er toch op gelet dat alles mooi vrij stond om oververhitting te voorkomen
Gebruikte je soms de guide button? Daar kan PGR3 wel eens op vast lopen namelijk...quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:08 schreef SToRM81 het volgende:
Ik was ook niet hyped, tot dat vraaggesprek met Cevat Yerli, tis mij nu echt duidelijk dat Crysis alles behalve een standaard FPS game wordtquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die vond ik echt verschrikkelijk slecht.... weer een standaard FPS game... de presentatie was ook echt slecht.....
Oh ja!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:56 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Gebruikte je soms de guide button? Daar kan PGR3 wel eens op vast lopen namelijk...![]()
Ik zie naast Halo3 anders genoeg overkills tov andere consoles die het gemis van NG2 ruimschoots teniet doen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:59 schreef Ron.666 het volgende:
E3 heeft best wel wat leuke nieuwtjes maar ik had gehoopt dat MS de concurrentie had afgemaakt door zowel Halo3 én Ninja Gaiden 2 aan te kondigen. Moeten we nu tot 2008 wachten op NG2?
Ik was gewoon aan het racen en opeens bleef het beeld hangen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:56 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Gebruikte je soms de guide button? Daar kan PGR3 wel eens op vast lopen namelijk...![]()
Ik bedoel dat het een nieuwe versie van een oud deel is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lol, Burnout Revenge is nog geen maand oud en jij wilt wachten op het nieuwe deel? haha
Nee, vastlopers door een oververhit voedingsblok was alleen in de VS en dat is inmiddels allang opgelost.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:40 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het racen en opeens bleef het beeld hangen.
Ik heb m opnieuw opgestart en toen bleef ie weer hangen bij het aftellen van de race![]()
Ik heb m dan maar uit laten staan.
Oververhitting zou misschien toch wel kunnen, omdat mijn voeding achter de 360 ligt en er dan misschien teveel warme lucht naartoe geblazen wordt ofzo![]()
Vanavond die voeding maar eens ergens anders leggen, maar ik blijf het wel slecht vinden dat mijn nieuwe 360 met een enorme baksteen als voeding alsnog vastloopt. Ik had wel gehoopt dat dat probleem al verholpen zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |