FIFA is the path to the weak side.quote:
Oh.. doe mij die dan maarquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Okay.
Vergelijk het dan zo.
Fifa is een mooie vrouw maar vanaf d'r nek verlamd.
Leuk om naar te kijken, maar je kan er niets mee..
PES is dat chicky dat net niet de allermooiste is, maar eenmaal in bed een wokkel in je lul draait en het laken via je lul je anus inzuigt..
Ik heb FIFA gespeeld.. verschillende ook, maar vind het spel nep spelen... en ik haat voetbal ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
FIFA is the path to the weak side.
Mensen die FIFA spelen doen dit vaak ook omdat "PES te moeilijk is".
Fifa is ook echt kut.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb FIFA gespeeld.. verschillende ook, maar vind het spel nep spelen... en ik haat voetbal ook
Niet next gen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm Splinter Cell ziet er toch wel tof uit. Maar niet super next gen graphics imo.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm Splinter Cell ziet er toch wel tof uit. Maar niet super next gen graphics imo.
Ach ja, andere engine enzo.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:52 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus hoor, als je kijkt naar Chaos Theory vind ik het niet zoo'n vette improvement als bv Mass Effect of GOW.
En ja heb dat filmpje gekeken paar uur geleden al. Vind het wel vette gameplay daar gaat het toch om
Ik vond Mass Effect tot nu toe de mooiste game !quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach ja, andere engine enzo.
Maar ik vond het zeer indrukwekkend. Zo mooi als GoW heb ik nog geen een spel gezien..
Zelfs MGS kan niet aan GoW tippen.. Grafisch dan.
Halo3 trailer kreeg de hartste plasser van eigenlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik vond Mass Effect tot nu toe de mooiste game !
Heyquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, gewoon een concept van iemand. Hoe ie er uit zou moeten zien.
Ik vond Viva Pinata het tofste denk ik van de volwaardige Xbox 360 filmpjesquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo3 trailer kreeg de hartste plasser van eigenlijk
Oeh ook idd, die helivlucht over Vegasquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:32 schreef MMaRsu het volgende:
Weetje wat ik pas zwaar indrukwekkend vond, die rainbox six game
Doe je gordijnen open en kijk naar buiten, dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Helemaal niemand die net als ik enorm enthousiast is geworden door Lumines op de Xbox 360?! Kom op zeg, Lumines is misschien wel de beste game van het afgelopen jaar.
Euhm... ik heb het niet over het weer. Ik heb het over het feit dat het nog niet eens 1 keer genoemd was in dit topic.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe je gordijnen open en kijk naar buiten, dat verklaart een hoop
Ik!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Helemaal niemand die net als ik enorm enthousiast is geworden door Lumines op de Xbox 360?! Kom op zeg, Lumines is misschien wel de beste game van het afgelopen jaar.
Zijn al 2 in-game filmpjes, wel 360.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Informatie over Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (Xbox)
leuke trailer, maar niet echt in game. alleen filmpjes. wil dan graag gewoon zien dat ze hem spelen dus camera van achter de man
Ik ook, voor mij 1 van de redenen van aanschaf misschien nog welquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Nee,.... heb het nog niet gezien maar veel filmpjes bekeken... heb hetzelfde gevoel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:06 schreef jogy het volgende:
Net die lost planet demo gespeeld, ziet er wederom mooi uit, leuke gameplay maar die gaat erg repeterend worden, dat voelde ik nu al. Enkel veel, heel veel schieten lopend of in een Mech. Maar misschien zit ik er naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |