abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 12:44:27 #126
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_38042511
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:43 schreef Roeji het volgende:

[..]

Heb ik dus ook!! Die verdomde pc af en toe. Dan is het: nog even dit nog even dat kijken op internet. En voor ik het weet is de dag om en heb ik niks gedaan. Ik ben het nu aan het proberen af te leren. En de ene keer lukt t me om ook echt iets te doen en af te maken wat moet. Maar soms verzand ik halverwege ergens in toch weer achter die pc kruipen of iets totaal anders doen dan waar ik mee bezig was.
Hebben jullie ook last van dat eeuwig uitstellen van dingen die je nog moet doen?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:07:29 #127
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_38046359
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:09 schreef Roeji het volgende:
HE ben je een kloon van me?
Ik heb ook geen rust in mn kont, ben daardoor soms met 10 dingen tegelijk bezig. En het gekke is, het gaat bijna altijd goed. Ik kan me dan ook gruwelijk irriteren aan langzame mensen en mensen die maar 1 ding tegelijk kunnen.
Ik ga nu een weekje op vakantie en ben dus nu tegelijkertijd bezig met 2 pc's te installeren, te internetten, mn koffer te pakken, kleren te passen en alles te verzorgen zodat áls er iets met me gebeurt, mn pa zich niet te pletter hoeft te zoeken (lees: o.a. achterstallige administratie doen en calamiteitenlijst maken). Oh en tussen door ben ik ook nog aan het poetsen en opruimen.

Ik word af en toe gek van mezelf. ik zie nu ook in waarom het niet echt prettig is om met mij samen te leven/wonen. Ik ben zelf zo druk bezig, dat ik geen tijd zou hebben voor een partner. Die arme ziel zou me alleen voorbij zien rennen de hele dag. Dus weer een puntje gevonden waarom ik het prima alleen red en er dus ook eigenlijk geen moeite mee heb op dit moment.

Ik ga weer verder met het programma: 'vlieg-m-erin'. Dan heb ik misschien eens een keer op tijd mn koffer fatsoenlijk ingepakt voor mn vakantie. Normaal pleur ik het ding in de auto en op t vliegveld/parkeerplaats moet ie nog wel eens open om het een en ander erin of eruit te doen/halen (paspoort bijvoorbeeld ).

bye bye
nee sorry, als er twee mensen van mij hier in deze buurt zouden rond lopen zou het hier een grote chaos zijn Ik ben bijvoorveeld nu aan het leren aan het fokken en sg-1 aan het kijken tegelijkertijd terwijl ik dat allemaal doe, zit ik me te bedenken wat ik nu nog moet doen alles tegelijkertijd....mwoah ik kan dus niet stil zitten...

have fun met je vakantie!
don't give me that fucking bullshit
  zondag 21 mei 2006 @ 16:34:13 #128
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_38048799
Thanx!!
Ik ben nu even een beetje gekalmeerd, ben maar een ding aan het doen: een grote chaos aan het maken. Om die vervolgens te structureren en dan ofwel in mn koffer te pleuren ofwel weer terug de kast in
Ik vrees alleen dat dat nog een keer of 3 herhaald gaat worden alvorens mn koffer definitief dichtgaat. (of het resulteerd in wederom een koffer wat niet dichtgaat en wrs overgewicht ervan. Ik kan gewoon niet kiezen wat mee moet.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_38049341
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:43 schreef Roeji het volgende:

[..]

Heb ik dus ook!! Die verdomde pc af en toe. Dan is het: nog even dit nog even dat kijken op internet. En voor ik het weet is de dag om en heb ik niks gedaan. Ik ben het nu aan het proberen af te leren. En de ene keer lukt t me om ook echt iets te doen en af te maken wat moet. Maar soms verzand ik halverwege ergens in toch weer achter die pc kruipen of iets totaal anders doen dan waar ik mee bezig was.
PC te veel aan? *check*
Vooral op stage, dan omet ik namelijk werken met mijn laptop, zit in mijn eentje in een heel klein kantoortje en ik dien lesprogramma's te maken
Lesprogramma;s? waar? ik zie wél veel topics
pi_38055276
Om maar even op de OP te reageren.. I don't have ADD.. But I do like the pills.. Who's helping me out?

* kucht iets over flyingdutchman at gmail *

Of moet deze in vraag en aanbod?
  zondag 21 mei 2006 @ 19:45:58 #131
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_38055678
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef ZeroVince het volgende:
Om maar even op de OP te reageren.. I don't have ADD.. But I do like the pills.. Who's helping me out?

* kucht iets over flyingdutchman at gmail *

Of moet deze in vraag en aanbod?
oké wat is je vraag??? of je de pillen kan krijgen... wat denk jezelf daarbij komt nog als je die van mij gaat slikken dan is dat niet zo healthy voor je...
  zondag 21 mei 2006 @ 19:55:49 #132
127956 Robbiej
pi_38056068
ik moet soms zo hard lachen om het amerikaans / canadees rechtsysteem he. stelletje malloten daaro.

# Punishment for selling Ritalin

* is life imprisonment.

bron: http://www.mcmaster.ca/he(...)uick_fix_ritalin.htm

kwam er op omdat ik nog een zooi ritalin heb liggen. maar aangezien ik nu concerta gebruik.. tja
pi_38058100
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:45 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

oké wat is je vraag??? of je de pillen kan krijgen... wat denk jezelf daarbij komt nog als je die van mij gaat slikken dan is dat niet zo healthy voor je...
* nadenkt over grapje in het kader van take-your-chill-pill *

Haags Elfje, ik maak maar grapjes.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:53:31 #134
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_38058989
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

* nadenkt over grapje in het kader van take-your-chill-pill *

Haags Elfje, ik maak maar grapjes.
thank god.... ik ken mensen die die shit voor de gein nemen
  zondag 21 mei 2006 @ 21:02:00 #135
127956 Robbiej
pi_38059426
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

thank god.... ik ken mensen die die shit voor de gein nemen
Ik ook. hoor dr goede ervaringen mee goede resultaten op examens en alles. maarja verschillende meningen dus.
pi_38067807
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Ik ook. hoor dr goede ervaringen mee goede resultaten op examens en alles. maarja verschillende meningen dus.
die goede reusltaten lijkt me onwaarschijnlijk. Ritalin is namelijk gewoon amfetamine en heeft dus dezelfde uitwerking op "normale" mensen als coke.

Is dus NIET goed voor examens en alles. Tenzij je stiekem toch ADHD hebt.
  maandag 22 mei 2006 @ 08:39:15 #137
63411 Roeji
pi_38074317
is een week of wat nog iets over op tv geweest. Pepspul om beter te kunnen leren. Oa. ritalin wordt er voor gebruikt. Maar het werkt dus idd niet. Het zit tussen je oren, als jij maar hard genoeg denkt dat jij door dat pilletje beter gaat leren dan lukt je dat ook. Placebo effect zeg maar.

@ Robbiej: ken je niet iemand uit jouw buurt met adhd/add die ritalin slikt? Ik zou diegene dan de rest geven. Is ook zonde om het te laten liggen of weg te gooien.
Ik ben zo blij, zo blij
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 mei 2006 @ 09:24:54 #138
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38075004
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:44 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Hebben jullie ook last van dat eeuwig uitstellen van dingen die je nog moet doen?
Zoals een andere ADHD-er ooit heel treffend tegen mij zei: "Ik ben een ster in het maken van aanstalten"
  maandag 22 mei 2006 @ 09:53:13 #139
63411 Roeji
pi_38075627
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:24 schreef Yoni het volgende:

[..]

Zoals een andere ADHD-er ooit heel treffend tegen mij zei: "Ik ben een ster in het maken van aanstalten"
Die is goed, die moet ik echt onthouden!!!
It's my middle name
Ik ben zo blij, zo blij
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 mei 2006 @ 10:20:03 #140
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38076266
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:53 schreef Roeji het volgende:

[..]

Die is goed, die moet ik echt onthouden!!!
It's my middle name
Herkenbaar he
Ik vond 'm ook echt heel goed gevonden. Hij had wel meer van die uitspraken, geweldig humoristische vent is 't

Ik ben dus echt ook zo. Hoe vaak ik niet de hele dag doorbreng, mezelf vertellende dat ik over 10 minuten toch écht iets ga doen... hopeloos
  maandag 22 mei 2006 @ 10:31:40 #141
63411 Roeji
pi_38076553
jaaa, en dan opeens op mezelf zitten schelden: als je het nu niet gaat doen, ben je te laat. Of kom met je luie reet achter die pc vandaan, je moet naar je werk!!!
Dan soort dingen.

Maar ik moet zeggen dat ik het afgelopen weekend enorm veel heb gedaan voor mijn doen. Vandaag de rest en dan heb ik mn lijstje afgewerkt
Wie weet word het nog eens wat met me
Ik ben zo blij, zo blij
  maandag 22 mei 2006 @ 10:33:57 #142
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_38076618
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 08:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat was ik dus
Ben verloofd met TARA en dit is zijn PC
Vergeet altijd uit te loggen

hoeveel slik je dan? ik slik 0,075 mg per dag : dat is 3 van die blauwe, of 1 witte
Ik had ooit een twee keer zo veel, maar dan had ik altijd een slaapmoment om een uur of elf. Ik kon gewoon niet wakker blijven als ik dan om een uur of 11 ging zitten, maar ging ik niet zitten, dan viel ik staand zo goed als in slaap
Was wat te onhandig in school en in de kerk
Ik had vroeger nooit migaine, maar heb het nu soms als ik het een tijd achter elkaar verschrikkelijk druk heb, misschien komt het door vergeten van medicijnen?
ik slik 1 halve witte en 1 blauwe in de ochtend en 1 halve witte savonds ik ben der redelijk fit onder
pi_38077851
UItstellen doe ik ook
Maar als ik dan opeens écht haast heb, gaat het prima, al is het soms wat afgeraffeld
Ik moet nu dan eigenlijk ook heel hard bezig zijn met werken voor school
Gelukkig heb ik vanmorgen al héél erg veel gedaan, dus ik mag best even FOK!ken van mezelf
pi_38234232
Jeetje. Ik heb geen ADHD en heb me er nooit in verdiept, maar het chaotische en vergeetachtige en het uitstelgedrag herken ik wel. En het te laat komen en het energiegebrek 's ochtends en 's middags (zo erg dat ik van m'n werkgever niet meer 's ochtends mocht werken omdat ik zo chago was dat mensen niet tegen me durfden te praten en ik eeuwig te laat was...). Ben zelf niet ongeconcentreerd en druk (integendeel, ik heb een extreme neiging tot orde en rust, en kan urenlang stilzitten en niets doen zonder ook maar een gedachte in m'n hoofd te krijgen; sterker nog, ik heb me tijdens een busreis van twintig uur vorig jaar geen seconde verveeld...), maar ik kan me dus wel voorstellen hoe lastig het kan zijn.

Heb ooit wel concentratieproblemen gehad door een depressie en dat is wel verschrikkelijk onhandig. Ik liet toen ook geld in de pinautomaat zitten, m'n telefoon in de trein liggen, m'n chipper in de telefooncel zitten, etc. en had af en toe geen idee wat ik op m'n toetsen op school in zat te vullen, begreep de vragen niet of kon de lesstof gewoon niet leren omdat het niet doordrong. Ik ben m'n boodschappen weleens kwijt geweest in de winkel en kwam er toen achter dat ik m'n boodschappen al in m'n tas had gedaan, ik vergat regelmatig om koffie in het koffiezetapparaat te doen, of ik vergat de koffiepot eronder te zetten, dat soort dingen. Wist niet meer hoe laat of waar ik college had en stond op de verkeerde tijd aan het verkeerde gebouw en zo.

Ik ben erg blij dat ik daar geen last meer van heb, alhoewel ik nog steeds wel chaotisch en verstrooid ben, maar vooral omdat ik vaak onnodig in de stress schiet. Ik ben echt heel gejaagd. Alleen al het idee dat de tram ieder moment achter de huizen vandaan kan komen en ik 'm misschien wel mis jaagt m'n hartslag omhoog. Ik kan het nooit laten om te gaan rennen. Ik wil ook altijd tien dingen tegelijk doen, maar zodra het moet lukt het niet meer en doe ik vanalles behalve wat ik moet doen. Dingen beginnen kan ik al niet zo goed, maar ze afmaken is helemaal een ramp... Organisatorisch talent heb ik echt niet. Administratie houdt in dat ik een la heb waar al m'n papieren inzitten, en dingen als foto's inplakken bezorgt me veel stress omdat ik dan in paniek raak of de foto's wel gaan passen of dat ik niet heel veel pagina's ga overhouden, want stel je voor dat ik de foto's niet goed verspreid...

Kan me dus voorstellen van sommige dingen waar jullie mee zitten en waar je tegenaan loopt, lijkt me heel vervelend om dat levenslang te hebben. Bij mij komt het toch allemaal voort uit perfectionisme en daar is nog wat aan te doen.

Trouwens, ik las in SciAm Mind dat er een nieuwe behandelmethode is waarmee je je hersenen kunt trainen bepaalde hersengolven aan te maken op het gewenste moment, dat kun je dan bewust leren beinvloeden, waardoor je concentratieproblemen kunt oplossen. Dat schijnt te werken bij hele uiteenlopende dingen zoals epilepsie en depressie maar ook ADHD.

[ Bericht 11% gewijzigd door Maeghan op 26-05-2006 15:59:34 ]
Sanity is (not) statistical
pi_38448269
hoe gaat het met mijn mede-adhd-ers?

hier gaat het depressief, ik ben asociaal, lamlendig en verward.
geen idee hoe het komt. vorige week had ik een baan, ik voelde
me zo klote, ik het niet kon of wilde voortzetten. ben gestopt
en voel me sindsdien alleen nog maar waardelozer.
of het nou daardoor komt of door het weer, de ritalin, adhd of wiet, geen idee.

morgen ga ik naar de huisarts, ze moet maar iets in gang zetten
want van wachten wordt een mens ook niet beter.

zijn er meer die ervaring met zo'n plotselinge depressie hebben?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_38448495
hier ook al kut, een ex is gek op een van mijn beste vrienden, erg boos.
niks gedaan deze week, zit het liefst de hele dag binnen!
PS4 online: micro_nl
pi_38448831
laten we vrienden worden.

ik zit ook het liefst binnen, sociaal contact suckt.
de liefde suckt trouwens ook zwaar, het zou verboden moeten worden.
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:29:24 #148
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38453157
Is bij de mensen hier de diagnose ook echt gesteld?

Vraag het maar omdat het zo'n modewoord is geworden...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38453705
bij de meeste is de diagnose ook gesteld door een prof ja.

modewoord: dat een psychische ziekte opeens duidelijk aan het licht komt bij veel mensen
lijkt inderdaad aanstellerij. maar je zult het maar hebben; dan weet je wel dat het echt niet
is om overal een excuus voor te kunnen hebben maar dat je weldegelijk 'moeite hebt met leven'.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:00:42 #150
63411 Roeji
pi_38454672
ik sluit me aan bij guitarist en myte.
Ook hier weer in een depressie gevallen, nergens zin in, wil alleen maar in bed liggen, wil niemand zien of spreken want ze begrijpen me toch niet, voel me rond uit klote/shit/ellendig, ben ook gigantisch in de war, weet de helft van de tijd niet wat ik moet doen of ben aan het doen of waar het allemaal heen gaat, ben chagrijnig, geirriteerd en nog een hele waslijst.

En ja ook bij mij is de diagnose door een psych gesteld. Ik ga mezelf dit soort gezeiks echt niet voor de lol aanmeten. Ik wil ook gewoon vrij zijn van alle rottige gevoelens en die onstuitbare stroom gedachtes en ideeen. Van mn idiote gedragingen en gekke gedachtenkronkels. Op dit moment wil ik doodgewoon saai 'normaal' zijn. En een gewoon onbezorgd leven hebben zonder weer elke dag nieuwe 'verrassingen' tegen te komen. En te ontdekken dat het leven wat je tot nu toe hebt geleefd eigenlijk een grote leugen was omdat je je zo enorm aan de wereld om je heen hebt aangepast om er maar niet steeds buiten te vallen omdat je anders bent, dat je jezelf totaal niet bent. En dat ik nu (op een leeftijd dat de meeste met het hele huisje boompje beestje verhaal beginnen) opnieuw door een periode moet om mezelf terug te vinden en te ontdekken wie ik nu eigenlijk ben en hoe ik ben en waar ik in het leven sta.
Ik heb nooit van mn leven ook maar 1 seconde over zelfmoord gedacht en nu nog steeds niet. Maar ik kan me nu verdomd goed indenken waarom iemand die keuze maakt. Dat dat je enige uitweg lijkt te zijn om van alle ellende en pijn af te komen. Want : wanneer houd het eindelijk eens op. Wanneer mag ik eens gaan genieten van mn leven???
Ik weet het niet, ik zie het de komende tijd ook niet echt gebeuren. De vooruitzichten zijn dusdanig slecht dat ik er alleen maar op hoop dat het niet nog slechter gaat en dat het maar zo blijft zoals het nu gaat.

Sorry voor deze klaagzang, maar ik heb het even gehad. Ik zit er compleet doorheen. Ondanks dat ik net 2 dagen terug ben van een geweldige vakantie die me heel erg goed heeft gedaan.

trusten allemaal.
Ik ben zo blij, zo blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')