abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:18:41 #151
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38455495
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:41 schreef mighty_myte het volgende:
bij de meeste is de diagnose ook gesteld door een prof ja.

modewoord: dat een psychische ziekte opeens duidelijk aan het licht komt bij veel mensen
lijkt inderdaad aanstellerij. maar je zult het maar hebben; dan weet je wel dat het echt niet
is om overal een excuus voor te kunnen hebben maar dat je weldegelijk 'moeite hebt met leven'.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou zelf ook wel eens doorgelicht mogen worden.

Maar ik bedoel dat een hoop mensen zeggen ADHD of ADD te hebben terwijl die diagnose nooit gesteld is.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38456289
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Roeji het volgende:
damn lap tekst zeg!!
je bent er ook weer

Ik heb nooit van mn leven ook maar 1 seconde over zelfmoord gedacht en nu nog steeds niet. Maar ik kan me nu verdomd goed indenken waarom iemand die keuze maakt. Dat dat je enige uitweg lijkt te zijn om van alle ellende en pijn af te komen. Want : wanneer houd het eindelijk eens op. Wanneer mag ik eens gaan genieten van mn leven???
ik wel eens, nu ook wel eens, maar 't zou gewoon erg zwak zijn!
enigste leuke is dat het goed gaat met de band, muziek is op dit moment ook het belangrijkste voor mij!
liedjes maken of gewoon gitaar spelen als je je kut voelt is zoooo lekker
http://members.home.nl/guitarist/fok!/mp3/wordless.mp3
PS4 online: micro_nl
pi_38463557
ik heb 2 maand geleden gezien wat zelfmoord teweegbrent.
een goede vriend en huisgenoot van me heeft zich van kant gemaakt toen.
ik kan je zeggen dat ik dat niet van plan ben, maar het komt wel in me op.
dat is toch niet goed.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:16:28 #154
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_38465093
het lijkt verdorie wel of we collectief depressief zijn. Waar zou dat nu door komen?
En het is zeker niet goed dat de gedachten aan zelfmoord er zijn. Maar ik kan het ergens dus wel begrijpen. Myte, ik zou dat overigens wel tegen jouw huisarts vertellen dat je zo enorm aan de grond zit. Des te sneller word je waarschijnlijk doorgestuurd en geholpen. Ipv nog maanden op een wachtlijst te staan.

@ guitarist; mooi gemaakt Helaas ben ik zo a-muzikaal als een eikenhouten deur, dus ik luister alleen maar heel veel naar muziek. Zelf maken zullen de buren niet echt blij mee zijn
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:20:34 #155
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38465169
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:16 schreef Roeji het volgende:
het lijkt verdorie wel of we collectief depressief zijn. Waar zou dat nu door komen?
En het is zeker niet goed dat de gedachten aan zelfmoord er zijn. Maar ik kan het ergens dus wel begrijpen. Myte, ik zou dat overigens wel tegen jouw huisarts vertellen dat je zo enorm aan de grond zit. Des te sneller word je waarschijnlijk doorgestuurd en geholpen. Ipv nog maanden op een wachtlijst te staan.

@ guitarist; mooi gemaakt Helaas ben ik zo a-muzikaal als een eikenhouten deur, dus ik luister alleen maar heel veel naar muziek. Zelf maken zullen de buren niet echt blij mee zijn
Komt door het weer denk ik. Maar gaat het vandaag weer wat beter na een nachtje geslapen te hebben?
Vampire Romance O+
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:30:31 #156
63411 Roeji
pi_38465369
Hee mouseover!!
Ja en nee, het onderhuidse gevoel van lamlendigheid en down voelen is er nog steeds. Eigenlijk is het er alweer sinds een paar maanden. Ondanks dat ik ook heel vaak me enorm goed heb gevoeld. Maar nu heeft het rottige gevoel de overhand. Misschien het weer, misschien dat ik dinsdag weer begin met werken en dat er dan een hoop op me af gaat komen. Ik weet t niet.

Ik ga me vandaag maar een beetje in de watten leggen. Had eigenlijk een halve dag strijken op de planning staan. Maar daar word een mens ook niet vrolijker van. Ik denk dat ik dus de buitenlucht ik trek. En even mn pitamientjes D ga opwaarderen onder de zonnebank bij mn ouders. Daar heb ik nu nl drastisch gebrek aan, na een week fulltime in de zon en 34graden.
En misschien nog een shop expeditie eraan vastplakken Dat doet ook vaak wonderen.

Ik denk ook dat het alleen zitten ons allemaal niet echt helpt. Ondanks dat we het zelf willen. Ik heb woensdag een avondje bankgehangen bij een vriendin. We hebben niet veel gezegd alleen maar wat tv gekeken. Maar het was toch fijn. Je bent dat toch in gezelschap, maar je hoeft mekaar niet de oren van de kop te lullen Misschien dat ik toch maar wat mensen bij mekaar ga sleuren om iets te gaan doen vanavond of morgen. Of begint dat wk-gezeiks dit weekend al? Want dan zit ik dus de komende weken in volledige afzondering vrees ik.
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 2 juni 2006 @ 21:30:36 #157
63411 Roeji
pi_38487585
Vandaag weer iets beter gegaan. Vanaf de namiddag/avond eigenlijk. Heb toen op mn gemak even in het zonnetje kunnen zitten op mn balkon. Dat heeft me even goed gedaan en tot rust gebracht.

Wie weet is het toch het weer wat me op dit moment nog meer depri maakt dan ik al was. Dus... Dat de zon flink moge gaan schijnen!!!!!
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38503757
volgens mij is het inderdaad het weer waardoor we zo retarded worden.
pi_38518346
Ja, daar hoef je niet eens ADD of ADHD voor te hebben hoor. Hier een SAD-lijder, en die kan er ook niet zo goed tegen. =/ Maar ik hoor iedereen klagen over lamlendigheid. Kutweer =/
Sanity is (not) statistical
  maandag 5 juni 2006 @ 09:28:03 #160
63411 Roeji
pi_38552316
Het weer heeft zeker invloed op iedereen. Maar ik heb het idee dat het o.a. bij 'ons' (add-ers/adhd-ers) vaak een veel grotere invloed heeft. Dat het net de doorslag kan zijn om ons gruwelijk aan de grond te krijgen. Dat je veel emotioneler en gevoeliger word erdoor, op bepaalde momenten als je dus al niet helemaal lekker in je vel zit.
Want ja iedereen klaagt over het weer, maar daar blijft het meestal bij. Ik heb me een paar dagen zo gruwelijk slecht gevoeld dat ik compleet aan de grond zat, hevig depressief was en er gedachten in me opkwamen die nu niet bepaald een joepie-stemming veroorzaken.

Ik weet niet of het voor de anderen ook geld, dit is mijn idiote (?) theorie.

Zo nu ga ik aan een van rottigste klussen beginnen wat ik ooit heb gedaan of moeten doen. Mijn bezwaarschrift tegen de beslissing van het uwv om me uit de ziektewet/wao te gooien.
Zoveel papierwerk wat ik nog moet doorspitten.... En diegene die me helpt met het bezwaarschrift heeft dus al 7 pagina's met bezwaren opgesteld. Het laatste stuk doe ikzelf omdat ze er helaas geen tijd meer voor had (was al een halve dag bezig geweest en ze had eigenlijk nog meer klanten waar ze iets voor moest doen). Dus nu nog 35 pagina's uwv-onzin doorspitten en daar een verhaaltje van maken met bezwaren ertegen.
Niet echt mn hobby, maar ik moet zeggen dat het me ergens kracht en energie geeft om tegen al die leugens en onzin te vechten.
Dus ik ga nu mn strijdbijl even uit de kast pakken en dan beginnen.
wish me luck!!
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38553833
Veel succes. Waarom zit je in de wao dan? Mijn moeder heeft ook te horen gehad dat ze binnenkort een oproep kan verwachten en is al erg nerveus, omdat ze van die rare verhalen heeft gehoord van mensen met non-hodgkin en zo die gewoon weer moesten gaan werken volgens het uwv, complete kolder. Ik weet niet waar ze mee bezig zijn daar. Er is echt niemand die mijn moeder aan zou gaan nemen, afgezien van het feit dat ze vrijwel niets kan en wat ze kan niet langdurig en/of dagelijks kan.

Tja, ik ben ook nogal overgevoelig voor het weer dus ik weet het niet. Ik denk als ik om me heen kijk dat de meeste mensen er wel minder last van hebben, maar ja, aan de andere kant merken mensen ook niets aan mij en ik ben nou ook niet bepaald in juichstemming. Ook niet hevig depressief gelukkig, maar als het niet snel zonnig gaat worden zit ik voor augustus al in een winterdepressie gok ik.... Nou ja, is ook weer eens apart he.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:24:19 #162
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_38556729
God hey, als ik jullie verhalen zo lees. heb ik gewoon niks meer aan toe te voegen. daarom ben ik ook zo stil hier

hebben jullie trouwens net als ik ook last van stemmingswisselen?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:39:22 #163
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38557113
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:52 schreef mighty_myte het volgende:
volgens mij is het inderdaad het weer waardoor we zo retarded worden.
Iedereen dus.. dat merkt je erg goed als je werk hebt waarbij je veel in aanraking met mensen komt. Ongelofelijk wat het verschil kan zijn.

De nachten rond volle maan slaap ik altijd erg slecht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vampire Romance O+
pi_38557349
Ben bij de huisarts geweest,
die heeft me door gestuurd naar een sociaal psychisch medewerker ofz,
en die heeft me weer doorgestuurd naar de ggz, die helpen me ook met een baan zoeken, ben benieuwd
pi_38558060
@ Robbiej: altijd
@ Roeji: Good luck
  maandag 5 juni 2006 @ 20:25:16 #166
63411 Roeji
pi_38570165
thanx guitarist!!!

@maeghan; in het heel kort. Ik heb cvs, fybromyalgie, adhd, een dysthyme stoornis en hidradenitus. Oftewel een zooitje is het hier wat mn gezondheid betreft. En toch vinden ze bij het uwv dat ik fulltime kan werken en helemaal in orde ben
Ik heb tot februari dit jaar twee jaar in de ziektewet gezeten. In januari ben ik gekeurd voor de wao, maar ik ben dus te 'gezond' volgens het uwv. Dus knikkeren ze je eruit en mag je de ww in. Om vervolgens verplicht te worden om te gaan solliciteren en weer full time aan de slag te gaan.

En ik ken idd ook de verhalen van mensen die doodziek zijn en toch goedgekeurd worden. En helaas ken ik iets teveel mensen die met niks zinnigs in de wao zitten geld te vangen. Het 'leuke' is dat de eerlijke mensen altijd de dupe zijn en grootste oplichters met een hoop eigen geld, de dans ontspringen. Ik moet toch maar eens wat vaker een grote bek gaan opzetten heb ik het laatste half jaar gemerkt. Met brutaliteit en onbeschoftheid kom je tegenwoordig verder dan met eerlijkheid en fatsoen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38571143
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:25 schreef Roeji het volgende:
thanx guitarist!!!

@maeghan; in het heel kort. Ik heb cvs, fybromyalgie, adhd, een dysthyme stoornis en hidradenitus. Oftewel een zooitje is het hier wat mn gezondheid betreft. En toch vinden ze bij het uwv dat ik fulltime kan werken en helemaal in orde ben
Ik heb tot februari dit jaar twee jaar in de ziektewet gezeten. In januari ben ik gekeurd voor de wao, maar ik ben dus te 'gezond' volgens het uwv. Dus knikkeren ze je eruit en mag je de ww in. Om vervolgens verplicht te worden om te gaan solliciteren en weer full time aan de slag te gaan.

En ik ken idd ook de verhalen van mensen die doodziek zijn en toch goedgekeurd worden. En helaas ken ik iets teveel mensen die met niks zinnigs in de wao zitten geld te vangen. Het 'leuke' is dat de eerlijke mensen altijd de dupe zijn en grootste oplichters met een hoop eigen geld, de dans ontspringen. Ik moet toch maar eens wat vaker een grote bek gaan opzetten heb ik het laatste half jaar gemerkt. Met brutaliteit en onbeschoftheid kom je tegenwoordig verder dan met eerlijkheid en fatsoen.
Ja idd. Ze hebben zo'n vage regel dat er in totaal in Nederland 15 functies voor je moeten zijn of zo. In ieder geval was het belachelijk weinig. Verder houden ze er totaal geen rekening mee dat zelfs als er nog iets is wat je in theorie zou kunnen, geen enkele werkgever je aan gaat nemen.
Maar ja, ik ken ze ook. Een van mijn medestudenten had een uitkering maar werkte wel zwart. Ze had psychische klachten zei ze, maar ze verschoof wel iedere keer de afspraak met de psych zodat ze daar niet heen hoefde. En maar geld vangen... En dan al die allochtonen nog in de WAO omdat ze geen Nederlands spreken... hele ernstige ziekte...
  maandag 5 juni 2006 @ 22:02:59 #168
63411 Roeji
pi_38573983
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja idd. Ze hebben zo'n vage regel dat er in totaal in Nederland 15 functies voor je moeten zijn of zo. In ieder geval was het belachelijk weinig. Verder houden ze er totaal geen rekening mee dat zelfs als er nog iets is wat je in theorie zou kunnen, geen enkele werkgever je aan gaat nemen.
Maar ja, ik ken ze ook. Een van mijn medestudenten had een uitkering maar werkte wel zwart. Ze had psychische klachten zei ze, maar ze verschoof wel iedere keer de afspraak met de psych zodat ze daar niet heen hoefde. En maar geld vangen... En dan al die allochtonen nog in de WAO omdat ze geen Nederlands spreken... hele ernstige ziekte...
Ja maar dát mag je dan weer niet hardop zeggen, alleen maar denken Alhoewel het wel de waarheid is. Een wijk verderop hier, daar zit 80% in de wao oid. en die rijden me toch in een auto Die kan ik nog niet betalen al werkte in 80uur per week. Om het maar even cryptisch te omschrijven.. daar is het 'gras' wel groener.
Ik heb hier de functies voor me liggen, die ik nog zou kunnen volgens t uwv. Verkoper, chauffeur servicedienst (voor die containers op t damestoilet), receptioniste, intercedent, meteropnemer en hoofd bewakingsdienst. Nou mijn beperkingen (die overigens dus niet genoemd worden in welk document dan ook van het uwv) zijn: ik kan niet achtereen lang staan,zitten, lopen. Ik kan niet hurken, moeilijk bukken/buigen/reiken/tillen/duwen/trekken. Verder kan ik niet tegen temperatuurswisselingen, koude, tocht, vochtige omgevingen. Ik kan me moeilijk concentreren of mn aandacht ergens bijhouden, ik moet structuur en regelmaat hebben in mn leven.
En nog veel meer, maar goed.
Bij al die functies moet ik reiken/tillen/hurken/bukken/buigen/lang zitten/lang staan/veel lopen/verkeer ik continu in wisselende temperaturen/zijn er wisselende diensten etc etc etc.

Ik vraag me dan echt serieus af of die lui hun eigen handicap nog niet ontdekt hebben. Want dat ze blind en achterlijk zijn dat is vrij duidelijk.

Maar goed ik ga nog even verder met fine-tunen en het ergeren probeer ik wel te bewaren totdat het bezwaar in behandeling is genomen of uiteindelijk voor de rechter komt. Want zover laat ik het wel komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roeji op 06-06-2006 05:52:25 (aanvulling) ]
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38575353
Ik heb een uitkering
  dinsdag 6 juni 2006 @ 05:55:10 #170
63411 Roeji
pi_38581731
ik heb ook gedeeltelijk een ww uitkering en gedeeltelijk werk ik. Er is ook niks met het hebben van een uitkering. Maar in de wao zitten en vervolgens toch nog fulltime werken (zwart) is nu de oorzaak ervan dat een hoop mensen niet meer serieus genomen worden. en dus niet eens de wao inkomen of er nu uitgeknikkerd worden. Terwijl zij het dus wel nodig hebben. En aan dat soort mensen erger ik me dus.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38619878
Ik heb last van Studie Ontwijkend Gedrag op dit moment.
In een vrij ernstige mate. Vrijdag moet ik een groot onderzoek inleveren en ik kan er gewoon niet mee verder nu.
Stemmingswisselingen komen me bekend voor, volgens mijn rapport had ik dat op de kleuterschool al. Ik reageer ook vrij sterk op het weer, maar ook op het gevoel van mijn omgevingen mijn hormonen, heel onhandig allemaal
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:53:26 #172
63411 Roeji
pi_38624189
Ik heb een mooie en goede site gevonden nog.
http://www.trimbos.nl/default1682.html

Ik ben nu zover dat ik verder ga voor dringende hulp voor coaching. Ik heb nu een complete zooi van mn dagelijks leven gemaakt, kom er niet meer uit. Ben belangrijke papieren kwijt, vergeet bepaalde dingen op de post te doen etc etc. Van het CIZ hoor ik niks meer, ik zou nog een brief krijgen met de afwijzing voor de thuiszorg en de activerende en ondersteunende begeleiding, daar belden ze 3 weken geleden over. Nog steeds niks ontvangen.
En ik loop nu tegen mn grenzen van acceptatie aan, ik kom niet verder, draai wat rond en uiteindelijk is van alles net niks gedaan. Ik ga maar vanuit bovenstaande site op zoek naar iets in de buurt hier. Desnoods ga ik voor de deur bij t riagg liggen. Ik ben het echt zat nu.

Maar goed, voor de rest geniet ik wel weer van het lekkere weer. En kan ik even alles vergeten. Wat soms resulteerd is alles echt vergeten
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:55:28 #173
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38624261
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:53 schreef Roeji het volgende:
Ik heb een mooie en goede site gevonden nog.
http://www.trimbos.nl/default1682.html

Ik ben nu zover dat ik verder ga voor dringende hulp voor coaching. Ik heb nu een complete zooi van mn dagelijks leven gemaakt, kom er niet meer uit. Ben belangrijke papieren kwijt, vergeet bepaalde dingen op de post te doen etc etc. Van het CIZ hoor ik niks meer, ik zou nog een brief krijgen met de afwijzing voor de thuiszorg en de activerende en ondersteunende begeleiding, daar belden ze 3 weken geleden over. Nog steeds niks ontvangen.
En ik loop nu tegen mn grenzen van acceptatie aan, ik kom niet verder, draai wat rond en uiteindelijk is van alles net niks gedaan. Ik ga maar vanuit bovenstaande site op zoek naar iets in de buurt hier. Desnoods ga ik voor de deur bij t riagg liggen. Ik ben het echt zat nu.

Maar goed, voor de rest geniet ik wel weer van het lekkere weer. En kan ik even alles vergeten. Wat soms resulteerd is alles echt vergeten
PCMCIA kaartjes uitzoeken kan therapeutisch werken hoorde ik
Vampire Romance O+
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:08:24 #174
63411 Roeji
pi_38624655

Daarom vind ik het ook totaal geen probleem om dat te doen.

Het is gewoon balen dat ik om een of andere reden gewoon elke keer buiten de boot val als ik om hulp vraag. Het heeft me verdorie bijna 30 jaar en 2 jaar therapie erbij gekost om zover te komen dát ik zelf eens een keer om hulp vraag. En nu word je overal afgewezen of weggestuurd.

ik ga maar weer even therapeutisch shoppen en als dekmantel even mn bezwaarschrift inleveren bij het uwv.

byebye
Ik ben zo blij, zo blij
pi_38624877
  • A.D.H.D
  • PDD NOS

• PS4 online: micro_nl
      † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 14:34:28 #176
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_38625467
    Berichtje van mij weer
    Ik heb van de week een brief gekregen dat ik mijn baantje kwijt ben..
    (simpel bezorger gedoe, maar goed, brengt toch een extra doel in je level en geld )
    contract door ander bedrijf overgenomen enzo
    welke eigen bezorgers hebben..
    Wat voor baantje zal ik nu eens nemen
    verder gaat het slapen ook nog steeds heel erg slecht.
    toch echt bijna elke dag rond half 3 tot 5 uur snachts in slaap vallen en rond 8 uur toch weer weg kunnen
    Life sucks
    pi_38625576
    ik voel me redelijk ok eigenlijk. het weer doet me goed en ik blow minder, dat scheelt ook stukken.
    ook heb ik weer 10 vrouwen op het oog dus ik date me een ongeluk.
    nu nog een baan...
      † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 14:39:40 #178
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_38625595
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 13:24 schreef Robbiej het volgende:
    God hey, als ik jullie verhalen zo lees. heb ik gewoon niks meer aan toe te voegen. daarom ben ik ook zo stil hier

hebben jullie trouwens net als ik ook last van stemmingswisselen?
    , Meestal toch wel heel erg beinvloedbaar door mijn omgeving.
    Zelfs als iemand iets via 't internet (MSN Fok! ect.) tegen mij zegt kan ik mij daar toch door laten beinvloeden kwa stemming
    Zo kan ik bijv ook niet tegen complimeten..
    zulke dingen vind ik doorgaans gewoon irritant
    pi_38625653
    Ik heb het juist andersom, ik kan niet tegen kritiek!!
      † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 14:44:14 #180
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_38625694
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 14:42 schreef guitarist.nl het volgende:
    Ik heb het juist andersom, ik kan niet tegen kritiek!!
    Dat heb ik dus ook (Was dat niet duidelijk ? )
    Ik heb het gewoon alletwee
    pi_38625813
    Ik hou wel van complimentjes, maar weet er soms niet zo goed mee om te gaan!!
    pi_38625907
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef guitarist.nl het volgende:
    Ik hou wel van complimentjes, maar weet er soms niet zo goed mee om te gaan!! [afbeelding]
    dat snap ik niet. ik ben altijd erg blij met complimenten, die kunnen mijn dag verbeteren.
    pi_38626234
    Ik kan ook niet tegen complimenten. Kritiek heb ik mee om leren gaan, maar als mensen me complimenten geven denk ik vaak dat ik in de maling genomen word. Of ik ben het er niet mee eens. Of ik heb er gewoon niks op te zeggen en dan zeg ik iets als "ja, weet ik" en dat is voor zover ik kan inschatten ook niet het gewenste antwoord.
      woensdag 7 juni 2006 @ 16:23:49 #184
    150920 oh_nee_he_1979
    jeeemig de peeemig
    pi_38628266
    hallo,

Nou zal een poging doen om het zo duidelijk mogelijk te omschrijven,

Ik heb sinds kort de diagnose ADHD OLE OLE, Heb ritalin gekregen, op dit moment is dat 80 mg per dag, ik weeg 60 kilo, daarnaast krijg ik ook nog REMERON 30 MG
    In het begin voelde ik me helemaal toppie met ritalin, ik ging weer dingen doen enz.. maar nu bah bah ik kan mezelf tot niets zetten, en dan nog maar niet te beginnen over het slapen, om 02.00 zit ik nog naar het plafond te staren... maar als ik eenmaal slaap dan word ik niet meer normaal wakker de wekker is dan al 15 x gegaan en ik hoor dat ding pas... (er gaat om de 10 minuten een heel iri geluid af ) Verder ga ik ook niet meer naar een discotheek of kroeg, omdat ik het gevoel heb dat iedereen mij aan zit te kijken word paranoia, en krijg dan hartkloppingen en dan het gevoel dat ik flauw ga vallen.. en relatie's net als jochem meyjer zegt IS NET ALS MC DONALDS, Begin er dus nie meer aan, want het zal toch wel weer mislukken..En ik las verder nog ergens hier op dit forum, Dat iemand gauwer bij een ander ging werken, dan bij zijn eigen huis dat heb ik ook, Ga bij een ander de boel opruimen, verfen of wat dan ook, terwijl het hier een bende is....soms denk ik wel eens wat heeft het allemaal voor zin nog, zal het ooit beter worden, of moet ik gewoon van de ritalin afblijven.. weet iemand hier een verklaring voor, of tips...
    Groetjes... janet...
      woensdag 7 juni 2006 @ 16:24:45 #185
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_38628305
    En gelukt!
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      woensdag 7 juni 2006 @ 16:44:26 #186
    150920 oh_nee_he_1979
    jeeemig de peeemig
    pi_38629004
    OH complimenten.... ben achterdochtig dus tja geloof er geen bal van... vaak denk ik dat ze het maar zomaar zeggen, en ik word onzeker ervan.... tjonge ben benieuwd wat ik nog meer heb hahaha
    pi_38629120
    Erg herkenbaar oh_nee_he_1979!!
    Ook dat van niet naar de disco durfen, als ik de deur uit ga heb ik het gevoel dat iedereen me aankijkt,
    erg onzeker over mun uiterlijk soms.
    maarja gelukkig heb ik een knop die zegt, nou boeien dan ben je maar lelijk, je bent zoals je bent!!
      woensdag 7 juni 2006 @ 16:50:51 #188
    150920 oh_nee_he_1979
    jeeemig de peeemig
    pi_38629235
    dat is het niet echt, want ik krijg genoeg aandacht, maar ik stel me gewoon op zo van... kom maar niet in de buurt... ik weet gewoon niet hoe ik een gesprek moet voeren met mensen ben ook snel uitgelult met mensen van mijn eigen leeftijd.. maar met ouderen en kinderen kan ik weer heel goed opschieten... pffffffffffffffffffffffffffff
    pi_38629310
    Ook erg herkenbaar, vooral als je van die bijdehandte vrienden hebt die op de universiteit zitten, en overal wel een weer woord over hebben!
    zelfs over de dingen waar ze geen verstand van hebben
    verder wel aardig hoor
      woensdag 7 juni 2006 @ 16:55:54 #190
    150920 oh_nee_he_1979
    jeeemig de peeemig
    pi_38629429
    Ik heb inmiddels weinig vrienden over van mijn eigen leeftijd, en ik ga daar in tegen ook makkelijker met kerels om dan met vrouwen,... Vast omdat ik nog al een ruig typje ben hahaha.. tja waar moet je over praten met vrouwen sieraden party's en tupperware, kerels zijn wat makkelijker.... slaat ook nergens op.. maar jah tis mooi kloten soms...
      woensdag 7 juni 2006 @ 17:13:06 #191
    150920 oh_nee_he_1979
    jeeemig de peeemig
    pi_38630028
    Nu ik het terug lees wat ik schrijf, denk ik dat ik onzeker word, als ik met een vriendin samen ben of in een grote groep.. en WAAROM tja dat weet ik niet... gadverdamme.....! wat een k* DAG
    pi_38630280
    onzeker zijn in grote groepen ken ik.
    ik vind het vervelend als er veel mensen te gast zijn. al helemaal als dat verschillende groepen vrienden zijn.

volgens mij past alles eigenlijk wel bij elkaar: onzeker, niet sociaal, moeite met relaties, diepe 'dips', etc.
    ik denk dat ik zonder ritalin beter af ben, zal het eens laten nakijken door een prof.
    pi_38630341
    dat alles zo op en neer gaat is nog het vervelendste. je weet nooit van te voren of je het ergens naar je zin gaat hebben of niet. denk aan vrienden, bezoek, werk, etc.
    als je er niet over nadenkt valt het altijd wel mee en kun je intens gelukkig zijn,
    maar zodra je je gaat afvragen hoe je je voelt gaat het vanzelf minder.

stelling: als je nu een date hebt, slik je dan ritalin of niet?
    ik heb een aantal voor- en tegenargumenten:

voor: je kunt geconcentreerd luisteren, je zit stil, je doet niks 'doms' (dingen omstoten, praten voordat je denkt, etc.), komt waarschijnlijk redelijk slim over, emoties zijn gedempt.

tegen: je bent minder gevoelig, minder spontaan (lijkt me erg belangrijk), onrustig, emoties minder onder controle, verward en vergeetachtig.

slikken jullie op zo'n gelegenheid, of niet, of de helft?
    persoonlijk zou ik niet slikken en wat alcohol nuttigen.

[ Bericht 34% gewijzigd door mighty_myte op 07-06-2006 17:29:13 ]
      woensdag 7 juni 2006 @ 17:24:55 #194
    150920 oh_nee_he_1979
    jeeemig de peeemig
    pi_38630444
    jah, van horen zeggen is dit het misschien..... Ik ben zelf jong uit huis gegaan 15/16 jaar, ben gelijk gaan samen wonen en hele toestanden eromheen blah blah problemen... ben ik als kind gelijk naar een ouder gegaan, ben dus nie volwassen geweest.... normaal gesproken ben je eerst kind, dan volwassen en dan een ouder.. die tussen tijd van het volwassen zijn ken ik niet, dus waarschijnlijk dat ik daardoor niet met mensen om kan gaan van mijn eigen leeftijd... huh volg je het nog...? maar goed leuk hoor zo'n theorie maar wat moet ik er mee..... 19 juni heb ik een eerste afspraak bij de ggz ben benieuwd misschien mag ik gelijk wel blijven hahaha....
    pi_38630563
    quote:
    Op woensdag 7 juni 2006 17:24 schreef oh_nee_he_1979 het volgende:
    jah, van horen zeggen is dit het misschien..... Ik ben zelf jong uit huis gegaan 15/16 jaar, ben gelijk gaan samen wonen en hele toestanden eromheen blah blah problemen... ben ik als kind gelijk naar een ouder gegaan, ben dus nie volwassen geweest.... normaal gesproken ben je eerst kind, dan volwassen en dan een ouder.. die tussen tijd van het volwassen zijn ken ik niet, dus waarschijnlijk dat ik daardoor niet met mensen om kan gaan van mijn eigen leeftijd... huh volg je het nog...? maar goed leuk hoor zo'n theorie maar wat moet ik er mee..... 19 juni heb ik een eerste afspraak bij de ggz ben benieuwd misschien mag ik gelijk wel blijven hahaha....
    je moet niet te veel naar het verleden kijken. dat is geweest en je moet er nu maar het beste van maken.
    dat je in je jeugd een hoop shit had herkennen de meesten hier waarschijnlijk wel.
    belangrijker is dat je jezelf leert vergeven en accepteert dat het allemaal niet 100% je eigen schuld was.
      woensdag 7 juni 2006 @ 17:37:40 #196
    150920 oh_nee_he_1979
    jeeemig de peeemig
    pi_38630840
    Het is ook nie zo dat ik er spijt van heb, Want dat is geweest... Het is meer zo, dat ik er flauw van ben dat ik anders ben, en dat ik er grote moeite mee heb om in groepen te zijn, en dat ik ook niet gewoon een relatie kan hebben, of dat ik gewoon es gezellig bij vriendinnen kan kletsen over van alles en nog wat, ik weet nie hoe dat moet, en ik voel me anders, niet geaccepteerd, onzeker, ben achterdochtig, enz enz.... Hulp is onderweg... Ik vraag me af of meer mensen dat zo ervaren als mij.. Het achterdochtig zijn enz want dat is toch wel 1 van de erge dingen vind ik zelf... oh en doemsenario's als ik wat heb.. en daarvoor naar de dokter moet dan ben ik mijn begravenis al aan het plannen bijvoorbeeld terwijl het niets voorsteld...
      woensdag 7 juni 2006 @ 19:34:50 #197
    63411 Roeji
    pi_38634359
    @oh_nee_he; Welkom bij de club.
    Welkom bij de chaotische, ongeorganiseerde en af en toe (zo lijkt het wel) wereldvreemde eenden in bijt

Jouw verhaal is heel herkenbaar, dat in groepen aanwezig zijn ook hier. Dat beter om kunnen gaan met kerels ipv met vrouwen. Dat getut over nagelak, bikini's en de rest van de onzinnige dingen is voor mij volslagen irritant, vervelend en ik word er doodnerveus van. Vind het tijdverspilling. Daarentegen kan ik gerust uren met een kerel liggen miepen over auto's, computers en ander onzinnig geneuzel
    En ja soms zou ik ook graag tussen het kliekje vrouwen in willen passen, maar aan de andere kant ook weer niet. Overigens zag ik in je profiel nog een overeenkomst, een van jouw 'ruigere' hobby's beoefen ik ook.

In elk geval is hier genoeg plek om allerhande zin/onzin/ellende/leuke dingen etc neer te planten. Soms krijg je ineens talloze reacties en soms is het weken stil

Nogmaals welkom.
    Ik ben zo blij, zo blij
    pi_38647293
    Relaties hebben wel zin hoor
    Ben een behoorlijk typisch gevalletje van rampzalige ADHD, maar het nu meer dan drie jaar een relatie en ga trouwen volgend jaar
    even om te troosten
      donderdag 8 juni 2006 @ 10:10:58 #199
    150920 oh_nee_he_1979
    jeeemig de peeemig
    pi_38647980
    Jeetje ik zie dat om me heen wel vaker en dan denk ik, waarom kan ik dat niet.. waarom ga ik als iemand te dicht bij komt het afkappen, Ben ook nog nooit verliefd geweest, heb wel al 3x samengewoond... ben 27 jaar.... Ik zocht relatie's zelf op, waarbij ze mij niet zo veel vragen, en waarbij ze zelf problemen hadden, die ging ik dan weer oplossen omdat ik zo niet aan mijn eigen hoefde te denken... het zorgzame typje het altijd alles voor een ander willen doen en mezelf vergeet.. Ik vind het vreemd dat ik nog nooit verliefd ben geweest, wel ben ik heel enthousiast als ik een leuke kerel heb ontmoet of wat dan ook... maar dat gevoel verdwijndt weer zo gauw ik achterdochtig word... vreemd hoor... maar vind het leuk voor je Freecell, VAN HARTE hoop dat je gelukkig blijft enz enz....!
      donderdag 8 juni 2006 @ 10:13:33 #200
    150920 oh_nee_he_1979
    jeeemig de peeemig
    pi_38648041
    oh en roeij...

toevallig dat jij dat ook leuk vind zo'n ruige hobby hahaha... erg leuk ik ben pas weer begonnen onder het motto.. onder de mensen komen... (sociale contacten )
    Moet zeggen dat ik daarin wel rustiger ben geworden sinds ik ritalin neem...
    en het bevalt goed een erg leuke schietvereniging.. waarbij je goed geholpen word enz...
    bedankt voor je reactie... groetjes
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')