abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37842084
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Wauw, nu al zoveel reacties!
Ik ga hier zeker nog een tijdje lurken en teruglezen e.d. Weet dus nog niet zeker of ik voordeel zie in etiketje of medicatie.

Maarre, @freecell: agressie naar anderen? Ik ben continu geirriteerd en mopperend op mijn minder begaafde levensgezellen. Het is natuurlijk ook heel storend dat niet iedereen zo goed kan nadenken als ik Vreemd genoeg komen we altijd verder met de oplossingen van anderen.
Als we bijvoorbeeld de weg aan het zoeken zijn, dan rijdt ik het liefst lukraak de eerste de beste afslag naar rechts in "om daar eens goed te zoeken". Als manlief dan stopt of -erger nog- omkeert en het iemand gaat vragen, dan ben ik alweer flink geïrriteerd.

Had ik al verteld dat ik nooit iets in 2 zinnen kan uitleggen?
Agressie naar anderen wil ook nog wel eens voorkomen bij ADHD Niet altijd dus. Is dan ook niet één van de criteria, maar wordt wel meegenomen in onderzoek.
Sowieso kwam uit mijn onderzoek dat ik op een andere manier nadacht dan "standaard"
Had niet alleen iets te maken met ADHD, maar ook met IQ geloof ik.
Nu geloof ik niet zo in IQ-tests, dat meet namelijk niet je intelligentie, maar hoe goed je bent in het maken van IQ-tests
Maar die combinatie van denken maakt nog wel eens dat anderen mijn gedachten niet zo goed kunnen volgen. TARA is daar gelukkig wel heel erg goed in, dat praat wat makkelijker
Ik denk geloof ik niet: a,b,c,d,e,f,g enz. en dan: Aha! het is Z!
Maar meer: a? b? Ow, dan is het Z!
Kom wel altijd op dezelfde uitkomst uit vervelend in projectgroepen, want ik roep wel de uitkomst van iets, maar niet hoe ik er aan kom.

Enne Mwanatabu: als je een etiketje hebt, kan je hem ook wel voor je houden en medicatie is niet noodzakelijk natuurlijk
Als het voor jezelf maar duidelijkheid schept.
pi_37842187
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:55 schreef Roeji het volgende:

[..]

Maar tussen de bedrijven door, heb ik wel (al dan niet in mezelf) de grootste lol en lach ik soms het hardst. Maar er zijn ook momenten dat ik me gruwelijk erger aan omgevingsgeluiden. Al is het een vlieg die langs komt. Terwijl op andere momenten, dan kan ikzelf diegene zijn die het meeste kabaal maakt.
Geniaal en herkenbaar
Dan hoor je de kleinste piepjes en geluidjes, ben je zwaar geïrriteerd omdat kleine dingetjes lawaai maken. Vijf minuten later zegt een collega dat je aan het fluiten/trommelen/zingen/met je voet tegen de stoel schoppen/jodelen bent en of je daar mee op wilt houden
  maandag 15 mei 2006 @ 13:16:02 #78
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37842496
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:50 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Bemoedigend
Die kant zou ik op willen.
hoewel het natuurlijk helemaal persoonsgebonden is wil ik toch even kwijt dat daar niet perse een formeel etiketje voor nodig is
Vampire Romance O+
pi_37843405
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:16 schreef MouseOver het volgende:

[..]

hoewel het natuurlijk helemaal persoonsgebonden is wil ik toch even kwijt dat daar niet perse een formeel etiketje voor nodig is
Dat is waar iedereen moet tenslotte met zichzelf leren leven, gestoord of niet
  Hoofdredactie Fotografie maandag 15 mei 2006 @ 15:50:42 #80
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37846959
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:16 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor MouseOver

De reden dat ik het wel wilde, was dat er ooit ADHD geopperd is toen ik echt diep in de shit zat (werkloos, geen uitkering, zwaar depressief, schulden, bijna huisuitzetting) en dat vervolgens weer 'ingetrokken' is en er een nieuw etiketje uit een mouw geschud werd waar ik me niet in kon vinden (bipolaire stoornis). Ik ben gaan lezen over ADHD en het is blijven 'knagen'. Dat etiketje was in mijn geval uiteindelijk een bevestiging van iets wat ik éigenlijk al wist en kwam ook op een moment dat ik sowieso al heel erg de goede weg in geslagen was. Misschien was ik zonder dat etiketje dus ook wel gekomen waar ik nu ben
  maandag 15 mei 2006 @ 18:20:12 #81
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37851296
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:57 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb om 11 uur een solicitatiegesprek voor een zomerbaan!
20 tot 30 uur per week, bij een groente en fruit groothandel.
volgens mij moet ik kroppen sla snijden, appels en peren vergelijken, zulke dingen.
succes
don't give me that fucking bullshit
  maandag 15 mei 2006 @ 18:24:01 #82
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37851379
bij mij heeft de diagnose heel veel rust ook gebracht er viel een zogezegde last van mijn schouders eindelijk wist ik wat er aan de hand met mij was....

ik ben nu 23 echt volwassen ben ik ook niet, op school heb ik er veel moeite mee om me soms in te houden, maar ja ik heb zoiets van dit ben ik. The edges zijn wel door de medicijnen er vanaf, ik merk duidelijk een dag met concerta en een dag zonder concerta. Maar goed ik zit nog wel ij therapie om over mijn adhd te praten, soms heb ik toch wel moeite vooral omdat ik alles wat mensen tegen me zeggen, in mijn hoofd zit herhalen en te analyseren van wat is er nou gezegd, meestal verdraai ik het zelf dan naar iets negatiefs weer...wat mij weer een rot gevoel geeft...zo ben ik heel onzeker....

van dat piekeren en continu van herhalen van dingen in mijn koppie word ik soms wel gek...tis heel irritant
  maandag 15 mei 2006 @ 18:28:20 #83
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37851516
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:24 schreef haagse_elfje het volgende:
bij mij heeft de diagnose heel veel rust ook gebracht er viel een zogezegde last van mijn schouders eindelijk wist ik wat er aan de hand met mij was....

ik ben nu 23 echt volwassen ben ik ook niet, op school heb ik er veel moeite mee om me soms in te houden, maar ja ik heb zoiets van dit ben ik. The edges zijn wel door de medicijnen er vanaf, ik merk duidelijk een dag met concerta en een dag zonder concerta. Maar goed ik zit nog wel ij therapie om over mijn adhd te praten, soms heb ik toch wel moeite vooral omdat ik alles wat mensen tegen me zeggen, in mijn hoofd zit herhalen en te analyseren van wat is er nou gezegd, meestal verdraai ik het zelf dan naar iets negatiefs weer...wat mij weer een rot gevoel geeft...zo ben ik heel onzeker....

van dat piekeren en continu van herhalen van dingen in mijn koppie word ik soms wel gek...tis heel irritant
Ik vond het zelf wel heel erg rustgevend toen ik erachter kwam dat andere mensen meestal ook niet perfekt zijn.. en nog veel belangrijker: dat ze vaak niet de beste keus maken maar gewoon de minst slechte.. of een wilekeurige keus, of hoe dan ook: gewoon eens de knoop doorhakken. Dat ben ik ook gaan doen en dat werkt erg bevrijdend.
Vampire Romance O+
  maandag 15 mei 2006 @ 19:08:09 #84
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_37852718
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:39 schreef Yoni het volgende:
Voor mij heeft de diagnose vooral rust gebracht. Geen zware strijd, geen ellenlang therapietraject om mezelf te hervinden, geen moeite met acceptatie van de diagnose. Voor mij was het een bevestiging van iets wat ik wel al veel langer wist: er is iets 'mis' met mij. Mis tussen aanhalingstekens, omdat ik ADHD absoluut niet zie als iets wat alleen maar negatief is.

Sinds de diagnose weet ik hoe en wat. Weet ik dat bepaalde dingen niet zullen veranderen en dat ik er mee zal moeten leren leven, maar dat het niet komt doordat ik een lui misbaksel ben. Dat geeft rust. Dat er dingen mis gaan, is niet mijn schuld. De diagnose geeft me ook handvatten om aan mijn zwakke punten te kunnen werken. Verder probeer ik de positieve dingen bewust uit te buiten. Er zitten namelijk echt zoveel leuke kantjes aan ADHD.

Natuurlijk wil dat niet zeggen dat het altijd makkelijk is en ben ik absoluut soms wanhopig als er wéér wat mis gaat of ik terugval in oude patronen. Maar ik krijg mezelf een stuk makkelijk weer overeind en terug op de rit. En dat heeft een zeer positieve weerslag op mijn hele leven.

Ik ben ik. Inclusief ADHD. Zonder ADHD was ik ik niet geweest
Herkenbaar. Het gevoel dat er 'iets' mis was met me, overheerste al zo lang. Toen ik afgelopen herfst de diagnose dan kreeg viel een last van me. De acceptatie was dan ook zo goed als geen probleem. Wat bij mij wel een probleem is, en waarvoor ik nu dan nog onder behandeling ben, is het uitvinden wie ik nu werkelijk ben. Ik heb mn leven lang met een masker opgelopen om maar 'normaal' te zijn naar anderen toe. Ik weet nu even niet wat van mij is, wat adhd-trekjes zijn en wat ik gekopieerd heb van de mensen uit mn omgeving.
Dat masker begint nu langzaam aan af te gaan, maar het is doodeng. Je bent bijna 30 en ineens moet je gaan uitvinden wie je bent. Iets wat andere mensen in hun puberteit hebben gedaan. Ik moet daar nu weer doorheen. En niet alleen voor mij is dat moeilijk maar ook voor de mensen die nu om me heen staan. Want vandaag ben of gedraag ik me zus en morgen zo. Het is een helse zoektocht op dit moment.

Ook alle problemen die daar in de loop der jaren door ontstaan zijn worden nu weer opnieuw naar boven gehaald en weer herbeleefd. Niet altijd leuk, maar wel zinvol denk ik. Als ik dit allemaal achter me heb liggen dan ik voor mijn gevoel, pas verder met mn leven.

Toch is het ook niet allemaal ellende. Het heeft ook zn leuke kanten. Wat iemand al zei over dat anders denken. Geef me een ingewikkeld probleem en je hebt de oplossing vrij snel (vraag me idd ook niet hoe ik eraan kom). Maar geef me een of ander kinderspelletje/puzzeltje en ik ben uren zoet om het helemaal te ontleden. Terwijl ik bij wijze van alleen maar 1+1 hoef op te tellen. Maar ik ga dan te ver doordenken.
Ik analyseer alles tot in den treure. Zowel zakelijke problemen als ook emotionele problemen. Zo heb ik dan ook al menig relatie om zeep geholpen.

De agressie waar ook iemand het over had, herken ik dus wel weer. Ik kan me ook gruwelijk ergeren aan de domheid van sommige mensen. Iemand die de capaciteiten niet heeft, geen probleem. Maar echte domheid, door niet verder na te denken ofzo, daar kan ik niet tegen. Ook mensen die zich in het verkeer bijvoorbeeld als een idioot gedragen, die zou ik persoonlijk het liefst de vangrail in snijden of vakkundig hun gezicht verbouwen.
Ik ben een enorme binnenvetter, maar kan dus ineens om helemaal niks totaal ontploffen. De spreekwoordelijke druppel zeg maar. Op dit moment gaat dat op mn werk een stuk beter en kan ik vrij snel onder woorden brengen (op mijn manier dan) dat ik het er niet mee eens ben of dat ik dat niet pik. Maar af en toe heb ik nog van die buien, dan kan ik beter in een hoekje gaan zitten. Anders ben ik een hel om mee samen te werken (zowel voor mezelf als voor de mensen om me heen).

Zo nu stop ik. Weer veel te lang geworden. Maar dat krijg je als je een dag niet kijkt hier en dan ineens zowat 2 pagina;s vol met tekst ziet

byebye
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 15 mei 2006 @ 20:38:43 #85
63411 Roeji
pi_37855589
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:05 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb de job!
volgende week maandag begin ik. van 0300 tot 0700. heerlijke tijden...
Gefeliciteerd!!!! Geweldig eindelijk weer een baantje. Alleen die tijden zijn waardeloos.
Nu kun je én niet uitslapen én niet gaan stappen de dag van te voren. Das echt balen
Maar je kunt nu iig wel een ritme opbouwen, als is dat niet het meest ideale ritme. Gewoon verder blijven rondkijken naar iets waar je wel een normaal dag/nachtritme mee kan opbouwen. Komt allemaal wel goed Jij kunt dat

@ Yoni, vertel eens wat meer over die daymaker. Wat is dat precies? En waar heb je m gekocht (en hoeveel ¤)?
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:13:01 #86
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_37865071
Mmm, ga dit topic morgen maar eens rustig door lezen. Mijn vriendin heeft ADD, maar soms heb k t gevoel dat ik daar geen of te weinig rekening mee houd, wat vervelende situaties oplevert.
Save a mouse, eat a pussy.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 mei 2006 @ 07:34:42 #87
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37868445
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:38 schreef Roeji het volgende:
@ Yoni, vertel eens wat meer over die daymaker. Wat is dat precies? En waar heb je m gekocht (en hoeveel ¤)?
De Daymaker is een lichtwekker. Het idee achter de Daymaker is dat hij je op een natuurlijke manier wakker laat worden door de zonsopgang na te bootsen. In een half uur tijd gaat ie geleidelijk van heel weinig licht naar een behoorlijk fel 'zonnetje'. Het schijnt zo te zijn dat heel veel mensen echt wakker worden van puur die Daymaker (ik soms, maar heb toch echt nog wel een wekker nodig meestal).

Er zit dus ook een gewone wekkerfunctie in, die gaat piepen op het moment dat de lamp op volle sterkte is (kan aan en uit). Door de lamp ben je echter op dat moment al in een staat van bijna-wakker, waardoor je niet meer bruut uit je slaap gerukt wordt en een stuk prettiger en uitgeruster wakker wordt .

Ik was vroeger zo iemand die echt een kwartier de tijd had om weg te komen naar haar werk en vaker te laat dan op tijd was. Niet heel erg te laat, maar altijd net 10 minuten ofzo. Nu zit ik hier een stukje te tikken met nog zeeën van tijd om naar m'n werk te gaan

Ik heb de 'ouderwetse' Daymaker: zie deze link. Deze kost 99 euro. Ook gekocht via deze site trouwens, maar er zijn er meer die 'm verkopen (even googlen).
Er zijn inmiddels ook allerlei nieuwe zogenaamde bodyclocks met mega fancy snufjes enzo, maar die kosten meteen tegen de 200 euro en dat vond ik te veel.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:11:20 #88
63411 Roeji
pi_37869197
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 07:34 schreef Yoni het volgende:

[..]

De Daymaker is een lichtwekker. Het idee achter de Daymaker is dat hij je op een natuurlijke manier wakker laat worden door de zonsopgang na te bootsen. In een half uur tijd gaat ie geleidelijk van heel weinig licht naar een behoorlijk fel 'zonnetje'. Het schijnt zo te zijn dat heel veel mensen echt wakker worden van puur die Daymaker (ik soms, maar heb toch echt nog wel een wekker nodig meestal).

Er zit dus ook een gewone wekkerfunctie in, die gaat piepen op het moment dat de lamp op volle sterkte is (kan aan en uit). Door de lamp ben je echter op dat moment al in een staat van bijna-wakker, waardoor je niet meer bruut uit je slaap gerukt wordt en een stuk prettiger en uitgeruster wakker wordt .
Aha klinkt relaxed. Nu ben ik elke morgen in grafstemming als dat kreng gaat. En met rolluiken waan je je idd in het midden van de nacht. En word het opstaan nog moeilijker.
quote:
Ik was vroeger zo iemand die echt een kwartier de tijd had om weg te komen naar haar werk en vaker te laat dan op tijd was. Niet heel erg te laat, maar altijd net 10 minuten ofzo. Nu zit ik hier een stukje te tikken met nog zeeën van tijd om naar m'n werk te gaan
Een kwartiertje Ik heb minstens een uur nodig voor ik weg ben. Mn baas en ik carpoolen regelmatig, tegenwoordig spreekt ie een kwartier eerder met me af dan weet ie dat ie maar een kwartier later gaat vertrekken dan wat hij met me afspreekt, ipv het half uur wat t normaal is.
Het is echt een ramp met me wat dat op tijd komen betreft.
quote:
Ik heb de 'ouderwetse' Daymaker: zie deze link. Deze kost 99 euro. Ook gekocht via deze site trouwens, maar er zijn er meer die 'm verkopen (even googlen).
Er zijn inmiddels ook allerlei nieuwe zogenaamde bodyclocks met mega fancy snufjes enzo, maar die kosten meteen tegen de 200 euro en dat vond ik te veel.
99 euro wil ik er nog wel voor geven. Ik ga straks eens googlen. Al die fancy troep erop hoef ik niet, moet alleen simpel en zachtjes wakker worden. Die piep wekker functie hoef ik er ook niet op. Heb muziek nodig om wakker te worden. Anders krijg ik nog slechtere zin en koppijn. Dus ik houd gewoon mn wekkerradio erbij en zet ze saampjes.
-> net op google gezocht, maar volgens mij moet zoiets toch zelf te maken zijn met een tijdschakelaar en een dimmertje en wat handigheid. Ik ga mn klusverstand eens laten draaien. Wie weet lukt het.

Thanx iig. Wie weet gaat het de mensen om me heen verlossen van mijn telaat kom trekje

[ Bericht 5% gewijzigd door Roeji op 16-05-2006 09:18:56 ]
Ik ben zo blij, zo blij
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 mei 2006 @ 12:40:13 #89
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37875072
Zelf iets maken heb ik ook wel eens aan gedacht. Op GOT is er zelfs een topic over. Geloof alleen niet dat daar ooit een werkende versie uit is gekomen. Ik heb wel een poos gewoon een lamp op een tijdschakelaar gehad, maar dat was het toch niet helemaal. En ach... ik had wel 99 euro over voor nooit meer gezeik dat ik te vaak te laat op m'n werk kom
pi_37879865
Ik word in de winter wakker op de manier die jullie beschrijven: langzaam en met een beetje tegenzin.
In de zomer word ik niet wakker, dan ga ik gewoon aan. Zodra ik wakker word, of de wekker gaat, ben ik op "aan" stand. Alsof ik al uren wakker ben.
Dodelijk voor mijn huisgenote met ochtendhumeur
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:07:06 #91
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37885566
congrats met je job...

ik kreeg vandaag te horen dat ik moet stoppen met nadenken, niet teveel logische oplossingen vinden maar gewoon de eerste de beste oplossing
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:32:35 #92
63411 Roeji
pi_37886325
ah HE welkom bij de club
Ik mag niet meer discussieren, moet niet blijven doorvragen en niet proberen naar een nog betere oplossing te zoeken. Oh en ik moet mn projecten zo beknopt mogelijk houden
Wat me dus totaal niet lukt dat laatste. Er daar baal ik grondig van. Ik wil gewoon alles erbij betrekken wat ook maar een raakvlak heeft. En het feit dat ik dan bijv als ik een onderzoek naar (ik noem maar iets) amsterdam zou doen, dat ik via tulpen, klompjes, delfs blauw, TuDelft, houtsnijwerk, planten kweken/verzorgen op Nieuw-amsterdam (=new york, toch?) uitkom. en daar dan weer een aansluitend project van maak. Dat vinden ze toch iets te veel van het goede.

En ik bedoel het gewoon goed. Ik wil niks vergeten nl. Maar zie zelf dus niet direct wat voor een ellende ikzelf in zit en de anderen ook in mee trek.

{offtopic}
@Yoni; jij was toch ook systeem/netwerk beheerder? Zoja, veel ervaring met de Active Directory? Ik zoek nl een tooltje wat me kan uitlezen welke rechten en security groups op alle mappen staan ingesteld. In de AD kan ik mooi wat uitdraaitjes/exports maken. Maar als ik alle mappen met data een voor een af moet gaan lopen, dan ben ik tegen mn pensionering nog niet klaar. Dus ik hoop op jouw kennis en hopelijk ook ervaring met zo'n tooltje. Ik heb er een gevonden, maar dat komt ergens vandaag dat ik het niet vertrouw om op een (goed) draaiend netwerk te laten rondfietsen. En om het op één pc uit te testen lijkt me niet zinvol. Dus help aub. Scheelt me bergen met werk en tijd. Thanx alvast!!
{einde offtopic}
Ik ben zo blij, zo blij
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 mei 2006 @ 18:49:07 #93
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37886733
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:32 schreef Roeji het volgende:
{offtopic}
@Yoni; jij was toch ook systeem/netwerk beheerder? Zoja, veel ervaring met de Active Directory? Ik zoek nl een tooltje wat me kan uitlezen welke rechten en security groups op alle mappen staan ingesteld. In de AD kan ik mooi wat uitdraaitjes/exports maken. Maar als ik alle mappen met data een voor een af moet gaan lopen, dan ben ik tegen mn pensionering nog niet klaar. Dus ik hoop op jouw kennis en hopelijk ook ervaring met zo'n tooltje. Ik heb er een gevonden, maar dat komt ergens vandaag dat ik het niet vertrouw om op een (goed) draaiend netwerk te laten rondfietsen. En om het op één pc uit te testen lijkt me niet zinvol. Dus help aub. Scheelt me bergen met werk en tijd. Thanx alvast!!
{einde offtopic}
<off topic terug>
Er staat me iets van bij dat Microsoft zelf zoiets heeft... in de resource kit. Daar al gekeken? Heb zelf ook nog nooit zoiets nodig gehad eigenlijk. Zal anders morgen op m'n werk eens vragen, waar ik nu zit mag ik geen fuck namelijk dus ik werk er nu nauwelijks mee
</off topic>
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:44:07 #94
63411 Roeji
pi_37896412
Thanx zover, ik ga dan maar eens op technet neuzen. Alhoewel je daar zelden iets nuttigs uithaalt in dit soort gevallen. Maar goed.

Ik ga trouwens een testje doen wat een beetje lijkt op die daymaker. Ik laat mn rolluik vannacht op 'gaatjes' staan. Dan komt er morgenvroeg toch al wat licht binnen. Eens kijken hoe ik daar op reageer. Of ik dan iets makkelijker wakker word en op gang kom. Mocht dit (na een week testen) werken, dan ga ik een soort van digitale schakelklok kopen en die aan mn rolluik hangen. En dan met programmering om het half uur ofzo, mn rolluik steeds iets verder opendoen.

wie weet werkt het. Als dit niet lukt, dan ga ik zelf wel een soort daymaker proberen te knutselen. Het zal wel een tig jaren plan worden, maar dat mag de pret niet drukken
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:46:23 #95
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_37896548
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Hmmm, wat slikte je? Ritalin?
Ritalin heeft op mij een bijzonder vreemd effect. Een beetje alsof je iemand zonder ADHD ritalin geeft, maar dan een keer of 10 versterkt
Ik ben dan echt gevaarlijk, hang op de kop aan lampen te slingeren en dergelijke

Ik heb nu clonidine, officieel een bloeddrukverlager (niet handig, heb al een lage bloeddruk) maar werkt ook als concentratieverhoger. Doet niets aan mijn karakter, pakt alleen mijn concentratie.
Nadeel: het verlaagt dus mijn bloeddruk naar ongeveer 85/55. Meestal heb ik daar trouwens weinig last van
heej eindelijk iemand die hetzelfde middel gebruikt tegen adhd

ut werkt trouwens ook als migrane remmer

huisarts tegen -chefke- heb jij last van migrane -chefke- neeh hoezo zij zow met die dosering is het onmogelijk dat nog te krijgen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:55:39 #96
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_37897058
Mijn administratie:

Zit trouwens al 4 maanden ofzo op Concerta. bevalt prima

werk nu ook al 6 maanden op een callcenter. nog geen 1 keer te laat gekomen. (werk nu sinds een paar weken fulltime tot in september mijn nieuwe opleiding start)

I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:59:21 #97
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_37897238
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 07:34 schreef Yoni het volgende:

[..]

Dat kan je zelf toch ook maken met een lampje met een soort schakelaar er tussen en een tijdschakelaar?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 mei 2006 @ 23:27:09 #98
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37898682
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 22:59 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Dat kan je zelf toch ook maken met een lampje met een soort schakelaar er tussen en een tijdschakelaar?
Vast wel, maar ik weet niet hoe. Het is niet dat ie alleen maar aan gaat he, hij gaat geleidelijk aan. En ik weet niet hoe je dat zelf voor elkaar krijgt. Zo technisch ben ik niet op dat gebied.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:38:03 #99
63411 Roeji
pi_37899275
ik zou bijna willen vragen: schroef m eens uit mekaar en maak er wat leuke fotos van. Misschien kan een van de techneuten hem nabouwen
Ik ben zo blij, zo blij
pi_37899343
Ik sprak laatst nog iemand met adhdaddhd. Niet te volgen die gast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')