Exact hetzelfde gevoel hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef SlagerKorrel het volgende:
Shit, als je niet naar een concert gaat, moet je natuurlijk nooit zulke topics gaan lezen...
Ik was niet in de stemming voor een concert, maar daar had ik me overheen moeten zetten, zo te horen.
Ja, die zangeres van Lavender Diamond was inderdaad knetterstoned.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:59 schreef thijsdetweede het volgende: Jammer alleen van dat voorprogramma dat Amsterdam duidelijk iets te spannend had gevonden.
Dat vooral ja! Echt geweldig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
en verdomme wat klinkt dat drieluik The Island geweldig live, ik vond t al een geniaal nummer maar nu
Of misschien had ze het wel gewoon heel erg naar der zin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, die zangeres van Lavender Diamond was inderdaad knetterstoned.
PSry, het was Yankee Bayonet!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik liep in een H&M in Amsterdam, hoor ik the Decemberists ineens op de achtergrond(O Valencia)
quote:
Ik heb het album nog even geluisterd, en ik weet zeker dat het Yankee Bayonet is wat ik gehoord heb. Ik heb nog mee staan neuriënquote:Op maandag 12 maart 2007 17:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
O Valencia is net de nieuwe single. De clip is iig net pas gereleased in Amerika.
Het optreden in Februari??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:37 schreef hydraulix het volgende:
Er staat nu een behoorlijk pauperige recensie van hun optreden in de nieuwste LiveXS (#4, april).
Eerst Veronica Magazine die The Decemberists een prima band vindt voor Kelly Family-fans die naar iets anders op zoek zijn (wel een behoorlijk positief recensie van 'The Crane Wife') en nu ditquote:Het laatste werk van The Decemberists, The Crane Wife, staat bol van de prachtige liedjes. Een mengeling van folk en progrock waarbij je af en toe het idee krijgt met een Engelse band te maken te hebben. Live is dit niets minder waar en presenteren ze zich op en top Amerikaans met alle slappigheid van dien. Muzikaal is er weinig op aan te merken, maar voorman Colin Meloy heeft kennelijk bedacht de mensen vanavond wat nader tot elkaar te brengen. Vooraf mogen we de hand van de buurman-/vrouw te schudden. Nou is er niets mis mee om een beetje vriendelijk tegen elkaar te zijn, maar in het verdere verloop van het optreden wordt het wel erg flauw. Zo krijgen we nog wat lichaamsbewegingsoefeningen en bij Sixteen Military Wives vindt Mozes het nodig om de zee van mensen te splijten en interactie tussen de groepen te bewerkstelligen. Ladidadida... De schapen vinden het echter allemaal geweldig en zullen ze zich ook kostelijk vermaken op een EO-jongerendag. Willem Schalekamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |