Ik, thijs, boskov, en jij ook Grobbel?quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:05 schreef _dirkjan_ het volgende:
Morgen naar Paradisowie zijn er nog meer bij?
Waarom ga je anders niet snel even langs het VVV-kantoor? En ik betwijfel ten zeerste dat the Decemberists daadwerkelijk om 20u30 beginnen; 21u is een wat realistischere gok (al gok ik zelf op 21u30)quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:29 schreef Imaginary_Friend het volgende:
ik zal Paradiso vanmiddag eens bellen hoe de kaartverkoop ervoor staat. waarschijnlijk kan ik pas rond 20:30 o.i.d. in A'dam zijn, en ik heb begrepen dat het hoofdprogramma dan (officieel) al zou moeten beginnen... als het nu al zo goed als uitverkocht is, vind je dan nooit meer een normale plek of - erger nog - sta je voor niks in A'dam na 1,5 uur reizen...
Uiteraard, zie mijn posts op de vorige bladzijde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik, thijs, boskov, en jij ook Grobbel?
Het lijkt me dat The Decemberists wel eerder spelen; het voorprogramma speelt al om 19.30 uur, dan zou er wel een erg groot gat tussen zitten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarom ga je anders niet snel even langs het VVV-kantoor? En ik betwijfel ten zeerste dat the Decemberists daadwerkelijk om 20u30 beginnen; 21u is een wat realistischere gok (al gok ik zelf op 21u30)
Haha, dat hoop ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Het lijkt me dat The Decemberists wel eerder spelen; het voorprogramma speelt al om 19.30 uur, dan zou er wel een erg groot gat tussen zitten.
Ik hoop dat het de reis vanuit Groningen waard gaat zijn.![]()
Zat vast op m'n werk en 't is niet direct om de hoek. Wat nu, oh ironie, wel weer goed uitkomt, want het gaat 'm sowieso niet worden vanavond; leve het wachten op buitenlandse collega's! Ik zit hier nog wel even... En dan moet ik nu eigenlijk blij zijn dat ik niet al kaarten heb gekocht, maar ik baal ervan het te moeten missen (vanmorgen waren er nog 200+ kaarten beschikbaar).quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarom ga je anders niet snel even langs het VVV-kantoor? En ik betwijfel ten zeerste dat the Decemberists daadwerkelijk om 20u30 beginnen; 21u is een wat realistischere gok (al gok ik zelf op 21u30)
Inderdaadquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:29 schreef boskov het volgende:
wat een geweldig concert. Super sfeer, leuke interactie met het publiek, leuke show. En geweldige nummers speelden ze. Subliem!
Dat dus.quote:
Ik zag het niet eens, ik ben te kleinquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:06 schreef Tourniquet het volgende:
2e keer dat ik de Decemberists zag, en wederom briljant!![]()
Oh, en voor degenen die het verhaal achter de "zeeslag" niet helemaal hebben meegekregen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tocht_naar_Chatham
Exact hetzelfde gevoel hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef SlagerKorrel het volgende:
Shit, als je niet naar een concert gaat, moet je natuurlijk nooit zulke topics gaan lezen...
Ik was niet in de stemming voor een concert, maar daar had ik me overheen moeten zetten, zo te horen.
Ja, die zangeres van Lavender Diamond was inderdaad knetterstoned.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:59 schreef thijsdetweede het volgende: Jammer alleen van dat voorprogramma dat Amsterdam duidelijk iets te spannend had gevonden.
Dat vooral ja! Echt geweldig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
en verdomme wat klinkt dat drieluik The Island geweldig live, ik vond t al een geniaal nummer maar nu
Of misschien had ze het wel gewoon heel erg naar der zin.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, die zangeres van Lavender Diamond was inderdaad knetterstoned.
PSry, het was Yankee Bayonet!quote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik liep in een H&M in Amsterdam, hoor ik the Decemberists ineens op de achtergrond(O Valencia)
quote:
Ik heb het album nog even geluisterd, en ik weet zeker dat het Yankee Bayonet is wat ik gehoord heb. Ik heb nog mee staan neuriënquote:Op maandag 12 maart 2007 17:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
O Valencia is net de nieuwe single. De clip is iig net pas gereleased in Amerika.
Het optreden in Februari??quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:37 schreef hydraulix het volgende:
Er staat nu een behoorlijk pauperige recensie van hun optreden in de nieuwste LiveXS (#4, april).
Eerst Veronica Magazine die The Decemberists een prima band vindt voor Kelly Family-fans die naar iets anders op zoek zijn (wel een behoorlijk positief recensie van 'The Crane Wife') en nu ditquote:Het laatste werk van The Decemberists, The Crane Wife, staat bol van de prachtige liedjes. Een mengeling van folk en progrock waarbij je af en toe het idee krijgt met een Engelse band te maken te hebben. Live is dit niets minder waar en presenteren ze zich op en top Amerikaans met alle slappigheid van dien. Muzikaal is er weinig op aan te merken, maar voorman Colin Meloy heeft kennelijk bedacht de mensen vanavond wat nader tot elkaar te brengen. Vooraf mogen we de hand van de buurman-/vrouw te schudden. Nou is er niets mis mee om een beetje vriendelijk tegen elkaar te zijn, maar in het verdere verloop van het optreden wordt het wel erg flauw. Zo krijgen we nog wat lichaamsbewegingsoefeningen en bij Sixteen Military Wives vindt Mozes het nodig om de zee van mensen te splijten en interactie tussen de groepen te bewerkstelligen. Ladidadida... De schapen vinden het echter allemaal geweldig en zullen ze zich ook kostelijk vermaken op een EO-jongerendag. Willem Schalekamp
Die Willem Schalekamp moet gewoon een keer weer goede seks hebben zo te lezen. Wat een chagerijn.quote:De schapen vinden het echter allemaal geweldig en zullen ze zich ook kostelijk vermaken op een EO-jongerendag.
Da's een end weg! Maar wel errug leuk, en op een zaterdag, dus werk zal me niet tegenhouden lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef dreamaniac het volgende:
THE DECEMBERISTS
Zaterdag 22 september 2007 in Paradiso.
aanvang: 20.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 17,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 21 april.
![]()
Ik zal een notitie maken in mijn agenda voor de vvk op 21 april. Komt wel in orde.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Rimneger het volgende:
Grobbel, regel jij effe kaartjes?
Je kunt nog terugkomen met het OV hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef Spuit12 het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is (voor mij dan). Woon in Apeldoorn, en moet nog naar 't een en ander voor CKV.
O Valencia! is ook wel heel mooi.quote:Op maandag 23 april 2007 13:31 schreef MeneerTim het volgende:
Maar welke liedjes zijn nou geweldig? Ik wil meer Yankee Bayonets.
Het is een bonustrack op de vinyl versiequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:38 schreef methodmich het volgende:
Dat album is al een tijdje uit. Maar die B-Side is van een single dan neem ik aan, aangezien die niet op de CD staat?
Zeer tof album.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
Patti Smith () heeft een album met allemaal covers opgenomen. Als B-side heeft ze ook een geniale versie van Here I Dreamt I Was An Architect van the Decemberists opgenomen
.
PM ff als je m wilt horen![]()
Ik ga. Heb er erg veel zin in!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:16 schreef Larsch het volgende:
Gaan er nog mensen naar het concert in Paradiso volgende maand?
Ik ben ook aanwezigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:16 schreef Larsch het volgende:
Ik ben waarschijnlijk aanwezig. Ga met twee vrienden en een zus van een van die vrienden waarschijnlijk.Zal tevens m'n eerste concert worden, als je Van Velzen ff niet meetelt.
Kaartje ligt alweer een maandje klaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:16 schreef Larsch het volgende:
Ik ben waarschijnlijk aanwezig. Ga met twee vrienden en een zus van een van die vrienden waarschijnlijk.Zal tevens m'n eerste concert worden, als je Van Velzen ff niet meetelt.
quote:
Ze hebben duidelijk eens de experimentele set van stal gehaald. The Crane Wife, The Island, The Tain, Mariner, en je bent alvast weer een uurtje zoet.quote:Op zondag 23 september 2007 02:07 schreef hydraulix het volgende:
Ja het was echt geweldig! Beginnen met The Crane Wife pt. 1-3 en Mariner's Revenge Song als toegift![]()
Ik hoopte best dat ze die in hun geheel zouden spelen, prachtig nummer is het.quote:Op zondag 23 september 2007 11:59 schreef Grobbel het volgende:
(zoals ze bij I dreamt I was an architect begonnen met een heel refrein van Fleetwood Mac's Dreams),
Sorry, maar Fleetwood Mac (ah, dat was het) als intro gebruiken, vind ik van een volkomen ander niveau dan met zn allen een zeeslag naspelen.Of halverwege aan het gymmen slaan. Of elkaar van tevoren een hand gaan geven. Vorige keer had ik meer het gevoel dat alle grappen al lang op papier staan dan deze ronde. Vorige keer vond ik ook beter, maar deze ronde kwam mij oprechter over. Is ook wat waard.quote:Op zondag 23 september 2007 11:59 schreef Grobbel het volgende:
Minder flauwe humor dan vorige keer? Volgens hebben ze na The Crane Wife trilogie geen enkel nummer meer zonder kwinkslagen gespeeld. Okay, bij sommige nummers was het redelijk subtiel (zoals ze bij I dreamt I was an architect begonnen met een heel refrein van Fleetwood Mac's Dreams), maar dat ze bij 16 military wives echt *exact* hetzelfde deden als vorige keer was wel bijzonder flauw.
Ik zeg niet dat ik me er echt aan heb zitten ergeren, maar op een gegeven moment weet je het allemaal wel. Vorige keer vond ik het wel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |